Diskuze

Vlaky z letiště přes Semmering nakonec nepojedou, nevešly by se na trať

Vlaky z ruzyňského letiště nakonec přes tzv. Pražský Semmering zřejmě nepojedou. Pro půlhodinový interval, ve kterém by spoje mezi letištěm a hlavním nádražím měly jezdit, nemá uvedené spojení dostatečnou kapacitu. Vyplývá to ze studie proveditelnosti, kterou dokončuje Správa železniční dopravní cesty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak proč neudělají v úseku Praha hlavní.Praha Smíchov přímé vozy? Vlak do Berouna by měl v úseku PHN-PS 2x 471 a zadní Elefant by se na Smíchově odpojil a jel na Letiště ;-)

0 0
možnosti

J63a57n 39Z83e95m87a66n

19. 7. 2013 8:57

Co bude dřív? Rychlodráha na ruzyňské letiště, nebo posunuté brněnské nádraží? Nebo trasa D metra? O všem se léta jen kecá.

0 0
možnosti

J60i97ř80í 77M97o61l74o

15. 7. 2013 14:37

Ten kdo vymyslel takhle klikatou cestu rychlodráhy, ať zapomene na slovo rychlodráha. To bude zase jenom modernizace pomalého spojení Prahy s Kladnem.

2 0
možnosti

No vono stačí vyhlídkové metro z Kulaťáku na letiště Ruzyně

0 0
možnosti

J95i36ř33í 86M94o34l65o

15. 7. 2013 14:12

S kamarádem jsme dávno tento problém vyřešili, ale pochybuju že by to někoho zajímalo. Trať by byla tramvajová a ne vlaková (menší náklady na zabezpečení a tonáž dráhy). Vedla by buď z Divoké Šárky nebo Dědiny a mohla by končit až v Kladně u Oázy, kde navazuje MHD Kladno.

3 0
možnosti

To musela byt opravdu velmi draha studie, kdyz prisla s tak objevnym zaverem 8-o;-)

2 1
možnosti

J76i54ř17í 88M42a41c27e69k

14. 7. 2013 18:55

Upřesnil bych: Při organizaci práce, jakou předvádějí České dráhy, by se vlaky z letiště mezi vlaky z Berouny nevešly.

2 4
možnosti

Mezi Smíchov a hlavák se opravdu už technicky nice nenacpe, je potřeba třetí most přes Vltavu. Po té ttrati jezdí hustá osobka na Beroun, rychlíky na Plzeň, švejci na protivín a na Smíchov se jezdí odstavovat soupravy z hlaváku plus sem tam náklad. Vlakový zabezpečovač má daný limit.

2 0
možnosti

Ano, nakonec nezbude než se vrátit ke koncepci z 90. let, která je podle mého názoru v principu jediná správná. Tedy moderní dvojkolejná elektrizovaná trať přes Dejvice.

10 0
možnosti

Za což budou obyvatelé Dejvic, včetně mě, velmi vděční. Protože pokud se to bude zakopávat do země, bude to z hlediska hluku při stavbě srovnatelné s tunelem Blanka, a pokud ne, znamená to zvýšení vlakového provozu pod okny o takových 500%.:-/

2 6
možnosti

Pořád tam nevidím žádnou zastávku přímo související s letištěm...

3 1
možnosti

Článek je o trati do Kladna, ne o té odbočce na letiště.

0 0
možnosti

Technická: Podklad odvozeného díla plánku nemá uveden zdroj... http://www.google.com/permissions/geoguidelines/attr-guide.html - What does the attribution text need to say?

0 0
možnosti