- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím tudy občas a když vidím ty vygumované hlavy v kamionech jak jedou nalepeni jak buzíci za sebou a mezi je někdy vzdálenost pár metrů tak se nedivím když první guma to zašlápne a druhá která má nohu na palubce nebo čumí na film v noťáku to nedobrzdí a je zaděláno. Hlavně že benga vidíte někde zašitý nebo vůbec a když se něco přihodí tak jsou chytrost nadevše Kdyby těch gum pár vychytali tak si to řeknou ve vysílačce a budou si dávat bachaZdaleka nejhorší jsou tyhle ksindlové z Balkánu,ti navíc za tím kolikrát chrápaj místo aby zastavili někde na parkovišti.
za příspěvek a za to, že je od profesionálního řidiče. Kdyby měl takovou sebereflexi každý profesionální řidič, to by bylo na českých silnicích krásně!!
Nehádejte se !
Příčin je víc jako při každém velkém maléru:
1. Díky lobbyngu ( korupci) autodopravců není využita kapacita železnice, která by mohla v kontejnerech přepravit velkou část zboží. Ekologicky. Stát by systémem daní mohl dopravu na železnici přesunout. Kdyby chtěl. Že by to z Hamburku trvalo o den déle, to vůbec nic neznamená.
2. Stát přebujelou autodopravu nedostatečně dozoruje.
3. Člověk, tedy i každý řidič, je tvor chybující.
PS: Osobně mě taky štve, jak jsou na sebe kamioňáci nalepení. A ještě troubí,když se mezi ně obtížně a riskantně vracím při předjíždění. Přitom zákon rozestupy kamionů stanoví jasně. To je nebepečný zlozvyk, který neomlouvá ani únava
1)....i to zboží z nádraží musí někdo odvézt....né každý obchod v republice a továrna má svou železniční vlečku.....takže něco o ekologii....
Ti kamioňáci se na sebe lepí a lepit budou....a když se mezi ně cpete tak trobit budou....musí ubrat, zatímco vy šlápnete na plyn a máte tam zase stovku, jemu to trvá o hodně déle a utrhnete ho z pytle ve kterém on šetří PHM......
Dodávka, kamiony..., takže do výčtu toho nejhoršího, co můžete na silnici potkat chybí v nehodě pouze mix, sklápěčka, nebo podobný stavební stroj.
Ješte k tomu přidejte taxikáře a bude to komplet.
A vsadím se, že ten první kamion co nedobrzdil, měl polskou SPZ!!
Já nechápu některé řidiče. často mně nekdo předjede a musím zkorigovat bezpečnou vzdálenost. Nicméně řada řidičů jezdí v tzv. vláčku,osobáky i kamiony. Jak to chtějí ubrzdit,když se něco stane je mně záhadou. A to se mně borci lepí na zadek i v rychlostech přes 100km/h.
Několikrát se mi stalo, že v tunelu Lochkov mne problikával kamion nalepený na mém kufru. Jezdím tam něco mezi 80 - 90 Km/hod. na tachometru, max. povolená je 80-tka.
Asi nebudu jediný, který má pocit, že se PČR na kontrolu kamionů zaměřuje pouze sporadicky. Když už Celní správa křižuje dálnici a chytá neplatiče mýta, mohla by se zaměřit i na způsob jízdy.
Může existovat nějaký statisticky významější důkaz o způsobu jízdy kamioňáků? Jedna kolona a během chvilky 6 v sobě.
jedna nehoda nemá žádnou statistickou hodnotu... Když se nabourají motorkáři, všichni nadávají na motorkáře, když kamion tak na kamionáře, když osobák tak na mlaďochy/staříky/ženské/machry chlapy (podle situace)... Místo těchto nadávek věnujte svou energii do ohleduplnosti na silnicích a uděláte líp
Oni taky jezdí nalepení na sobě. Pak nemají šanci. Tohle by měli policajti normálně pokutovat.
Máte pravdu, když pominu jiná místa, tak zrovna po výjezdu z tunelu se dostat mezi kamiony na výjezdy z okruhu je unikum. Jedou nalepení na sebe , televize jim jede i za jízdy, přední okna olepena kravinami, za bolševika nesměl mít člověk ani stromeček na vnitřním zrcátku. Nevím co s tím policie hodlá dělat - nic. Jinak - není již těch havárií "profesionálů" nějak moc? A všichni mají psychotesty