- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč zbytečné? Strakonická je strašně nebezpečná (jinak by tam pece nebyla 50) a na nebezpečí se upozornit musí!
bohužel-praha díky těmto nesmyslům přestává být místo pro žití.
Jeste rada pro ty, kterym 50kmh na Strakonicke a podobne 3,14oviny vadi - po celou dobu prujezdu takovym usekem prerusovane trubte. Lide tam bydlici pak brzy sami pozadaji mistni urad o odstraneni toho nesmyslneho omezeni. Ja to tak delam skoro porad. Sice uz jsem uvaril 2 klaksony, ale to se neda nic delat, kazde konani dobra neco stoji ;-)
Vážně mě to s tou Strakonickou před pár dny dost namíchlo. Když jsem jel z Prahy, měl jsem radost, že vrátili 80, ovšem při návratu do Prahy a sjezdu toho velkého kopce na mě najednou vybafla původní 50, za kterou asi 10-20 metrů je radar. To je velká nádhera, když člověk rozjetý na 80 musí pod kopcem (!) na pár metrech takhle agresivně brzdit. Radost z toho mohou mít snad jen autoservisy. Pro těch pár lidí, co tam, bydlí, to znamená vyšší hluk z brzdění, exhalace, delší dobu setrvání vozidla v dané zóně ... místo toho, aby tam každý profičel z kopce na volnoběh (=bez hluku z motoru a smradu) a byl rychle pryč.
Jj, jestli chcete jeste vic prazany na*rat, zavedte vsude limit 30 kmh, nebo radeji jen 10 kmh, coz je urcite jeste bezpecnejsi a slunickovatejsi. A nebo zakazte ta burzoazni auta uplne, vzdyt pro rozvoj megaregulovaneho socialismu, kam timto a podobnymi kravinami smerujete, nejsou vubec treba!
Pokládám to za zbytečné. V posledních letech jsem naopak zaregistroval v oblasti nábřeží Edvarda Beneše, v zastávkách Čechův most a Klárov - ve směru Klárov to, že tramvaj stojí v zastávce, otevírají se dveře, a auto projede jakoby nic. Zvažoval jsem výraznější označení, zvláště v případě změn, nebo posunů zastávek. Rychlost bych omezil především při projíždění prostorem zastávky. Prostor bych dále zvýraznil značením v ploše vozovky. Velkou nectností je předjíždění tramvají vlevo, a to dokonce i tehdy, když zastaví v zastávce a je pravděpodobné, že ti co vystupují budou přecházet a dívat se pouze vpravo!!!!!
Tak to je spíš věc policie a ne nějakého dalšího utrácení za značky a přesunu zastávek.
Já vůbec nechápu, proč si někdo myslí, že když instaluje třicítku, že lidé místo auta vezmou kolo?
To nemusí být titíž lidé. Daleko pravděpodobnější je, že na kolo přesedne někdo z MHD, kdo se mezi rychle jezdící auta bál. A v uvolněné MHD pak najde místo znechucený automobilista.
cyklobysnys začíná nabývat obludných rozměrů a pomalu se dostává stavu podobném tomu, ve kterém např. Nečas šel od válu. Bude zajímavé, jak dlouho bude trvat než si někdo dovolí tohle rozkrýt a vyvalit na světlo boží ... PS. a to jsem v práci na kole.
Pokud by se radnice skutečně zeptala většiny svých obyvatel, tak by zjistila, že kromě auto matu a sluníčkových studentů pochybných fakult toto téměř nikdo nepodporuje. Ale škodiči z automatu jsou dobře organizovaní, otravují na radnicích tak dlouho, dokud se nějaký takový další nesmysl neprosadí a normální člověk, který chodí do práce, věnuje se dětem nemá čas otravovat 3x týdně na radnici a prosazovat nesmysly.
Mí rodinní příslušníci, mají trvalé bydliště na Praze 3 a systém parkovacích modrých zón si pochvalují (Jakkoliv s tím já s tímto naprosto nekoncepčním systémem zuřivě nesouhlasím).
Fascinuje mne predstava nekterych aktivistu, ze donuti lidi prejit ja kolo... zvlast v kopcovite Praze.
Kdyz prijedu do Dejvic, mam nasledne jednani na Zizkove, vyzvednu manzelku na Smichove a vracim se pres pobocku na Zlicine, tak mi panove na kraji Prahy prevezmou auto, daji kolo a na Zlicine mi zase pripravi zpetnou vymenu? Takovou nabidku jsem od cykloaktivistu zatim neslysel...
V takovém případě použijete automobil. I když cestu kterou popisujete bych ve špičce nechtěl absolvovat v automobilu. Volil bych raději MHD, ale je to o osobních preferencích a okolnostech.
Narozdíl od "systému" parkování Prahy 3 (a dalších městských částí) je toto jednoznačně dobrý nápad. Cílem je omezit rychlost a "znepříjemnit" tranzit skrz čtvrť mimo hlavní tahy (pozn. nutno mít na paměti, že v Praze spadají některé ulice pod Magistrát-kraj a jiné pro obce-m. části a mezi jejich dopravní politikou může být rozdíl.) a přitom zachovat dopravní dostupnost. Autem se stále dostanete všude.
Za pár let se před autzo vrátí běžec s praporkem.