- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vynechali ten nejobvyklejší scénář. Město založí firmu Tramvaje Praha. Tato firma postupně odkoupí a převezme aktiva dopravního podniku a pasíva včetně nevýhodné smlouvy zůstanou u původní. Pak na sebe vyhlásí konkurz a je vymalováno.
Samozřejmě, ale jet v zadním vagónu T3 na zadní plošině, tak člověk skáče až o několik desítek cm. Ale zase tam nejvíce fouká.
No protože se změní podmínky zadání, které pak mohl teoreticky splnit jiný uchazeč, čímž mohl být zkrácen na svých právech, protože soutežil na podmínky, které si následně DP s vítezným dodavatelem změnili...pochopen důvod pokuty?
Tak kolik má být těch tramvají? Cituji: "Dopravní podnik má odebrat celkem 50 tramvají za více než 18 miliard korun.", konec citátu. To je pěkných 360 milionů za jednu. Fakt?
Myslím že jich je 250 - již tradiční kvalita článků zde.
Chtějí koupit tramvaje levněji, tak dostanou pokutu?
Trošku problém s chápáním psaného textu? Uzavřeli nevýhodnou smlouvu a teď se z ní snaží vykroutit. Ty tramvaje už de facto koupili, jen za ně nechtějí platit Bemem nasmlouvanou částku.
Rychlejší výměna cestujících na zastávkách, zrychlení obsluhy linky, zkrácení čekacích dob na zastávkách. To pochopili v Elektrických drahách hl.m. Prahy už ve 30. letech, když zaváděli trolejbusy Škoda 2Tr.
To byla reakce na Tomáše Novotu. Fakt by ten tvůrce diskusního SW měl dostat za uši.
tramvají jezdím stále a natřásaní pozoruji leda v těch starých herkách (už jsem zažil i požár na palubě) - ale nejste asi invalida, starý člověk nebo matka s kočárkem nebo nemáte alespoň 190 cm - pro tyto lidi je to totiž zážitek... ale možná jste frotér, takže napěchovaná tramvaj vám vyhovuje
Na trati z propadlých a polámaných BKV panelů budete cítit natřásání, ať pojedete naprosto čímkoli a naopak na moderní opravené trati se nebude natřásat téměř žádná tramvaj, to vám garantuji - pokud snad zrovna nebudete přejíždět výhybku. Ale soudě podle výrazu "taková ta stará herka" nepatříte zrovna mezi odborníky..
Moc by mě zajímalo, jak bylo oněch 250 kusů zdůvodněno. Životnost kolejových vozidel se zpravidla počítá na desítky let (stojí-li za něco), v čemž je ostatně i jejich hlavní výhoda oproti silničním. DPP v současnosti ani zdaleka nevlastní takové množství vozů nutných k vyřazení, které by kapacitně odpovídalo 250 ForCity. Zrovna tak jsem neslyšel, že by do roku 2018 mělo být postaveno odpovídající množství kilometrů tratí. Je ovšem pravda, že ForCity jsou oproti většině vozů vyjma 14T tolikrát dražší, kolikrát poruchovější, takže několik ForCity (každá za 50 milionů) obslouží zhruba stejnou kapacitu jako jedna souprava T3R.PLF+T3R.P zhruba za 6 milionů. Také vám ty rovnice poněkud nevycházejí?
je to jediná tramvaj, kde si připadám jako člověk...
první hlavní mesto od západu, který má staré tramvaje. Patřilo by jim trochu úcty a renovace. DP si je opravuje velmi levně sám v dílnách. Budou v praze chybet.
Jen tak na okraj: Neodkoupila plzeňská Škodovka právě tuto část DP?