- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechtěla už by Lupa konečně něco udělat s tim řazenim?
Ano, naši milí pražané už natolik zlenivěli, že se jim nechce chodit pěšky. Za chvíli se kvůli nim budou stavět eskalátory i na Sněžku, aby tam nemuseli vyšlapovat co?
Tobogán, jednoznačně. Nebo bobovou dráhu. A aspoň za miliardu!
Je to na mapě 100 m vzdálenost, čistá trasa po svahu 130-150 m, fakt je třeba 300 mil.? A napadají mě další řešení:
1) Eskalátory a vedle šikmý výtah jako mají Háje pro vozíčkáře. Jenže, je třeba překonat Čiklovu i ten podchod pod kolejemi, který je dle mého bariérový z obou stran (opravte mě, pokud se pletu). Takže je to děsně složité řešení. Co ho přeskočit?
2) V Bělehradě mají výtah z mostu na nábřeží. Pěkné, adrenalinové a funkční řešení. Tady by šel udělat kapacitní výtah z Jaromírovy přímo na Nuselský most. Elegantní prosklená věž. A pak jenom upravit dostupnost a bezbariérovost výtahu ze stanice Vyšehrad. Podle mě by to bylo nejlevnější řešení.
3) Další možnost, výtah by šel zapustit do kopce pod stanicí Vyšehrad a z Jaromírovy vykutat tunel pod kolejištěm a Čiklovou. Opět bezbariérové řešení. S tunelem by si Metrostav mohl poradit. Jen nevím, zda to není silně nad 300 mil.
A proč vlastně? Trasa D počítala s dlouhodobou odstávkou Nuselského mostu. Tak to vidím, že město chystá pro Pražany z jihu možnost jak se dostat do centra bez metra C. Pak již nepůjde o 100 lidí denně. Jen mi uniká, zda to tady tramvaje zvládnou. Mohly by, po nábřeží... A co Bělehradská? Dala by se tudy protáhnout silnější doprava než dnes?
Bez Nuseláku a Déčka doprava zkolabuje.
My jsme v ekonomické recesi, ale na takové kra...y máme - tedy pražské zastupitelstvo! To snad není pravda, takové vyhazování peněz my mělo být trestné!
a nebyla by ekonomičtější a levnější lanovka, který by svezla i ty co to opravdu potřebují?
A v ostatních stanicích metra taky začneme místo schodů dělat lanovky?
zaměřte se na soc. bydlení né na blbiny
Čili dotované bydlení jedněm za prachy druhých?
Pokud považujete jízdu metrem za "kulturu"..... Ony by ty schody vedly především k metru.
Nejsou peníze na trasu D, nejsou peníze na dokončení vnějšího dopravního okruhu R1 (Modletice-Běchovice, Horní Počernice-Ruzyně), ale na schody, které ušetří oproti tramvaji 5 minut, peníze jsou?
A nedovedu si představit, že by něco kovového v Nuslích vydrželo přes noc.
Ještě před tejdnem brečeli, že nemaj peníze ani na chlazení kolejí v horkých dnech. A nejednou schodiště v místě, kde denně projde tak stovka lidí.