Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Šotouši spěchali svézt se briketou, metro slavilo pětatřicátiny

Tak vysoká koncentrace "šotoušů" je vskutku nevídaná. V neděli před polednem se těchto skalních fanoušků metra sešly na stanici Dejvická desítky. Jen proto, aby oslavili pětatřicáté výročí trasy A a mohli se svézt soupravou 81-71, která tehdy cestující pod Prahou přepravovala. Kvůli černé masce se jí říkalo briketa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R55a32d91e34k 34N92o73v60a92k 9964923629140

V Petrohradu člověk potká historii -včera jsem se svezl Em-kem, jezdí tu vše, co dokáže vyjet z depa :-)

0/0
12.8.2013 9:46

J35i16ř27í 56M16a43c77e11k 3925325534411

V těch starých vozech se daly alespoň otevřít šoupací okénka a nebylo tam v létě takové dusno jako v těch nových na Céčku. Ty nové vozy, to je bohužel krok zpátky.

0/0
12.8.2013 7:57
Foto

L94u22k90á97š 66Z65á83v44o23d90s56k53ý 9861409661

takové haló kvůli soupravám, co jezdili ještě před pár lety? Navíc když jezdí na celém Ačku jejich rekonstruované verze? Pochopim Ečs na Céčku, které jsou vskutku hodně obstarožní a nejezdí slušnou řádku let...

+1/0
12.8.2013 7:38

J14a91r72o34s79l94a20v 43B11u77r10s19í91k 8399365244372

Žádné haló také nebylo. Bylo jen pár článků a návaly tam také nebyly. Je to pro nadšence, kteří to ocení.

+1/0
12.8.2013 10:47

M79i43l36a36n 17G76á57l 4820116164601

Jo staré dobré metro :-) Dneska se tam nedá sedět, ty sedadla současných souprav projektoval někdo, kdo v životě neslyšel o lidské anatomii, protože jinak by nemohl dát sedák a opěradlo do pravého úhlu. Navíc tam bylo tak nějak víc místa, aspoň pocitově. Měl jsem tyto vozy rád V

+1/−1
12.8.2013 0:58

A47l75e59š 52M23e70t52l31i97c22k19ý 4402264224809

jojo, pěkný,ale nečekal jsem,že DP ani nedá nějakou tabuli s oznámením odjezdů a příjezdů ve vestibulech metra. Například na Dejvický byla jen tabule oznamující akci s kinobusem. ;-O

+2/−2
11.8.2013 19:04

T15o36m39á69š 16P43r56e29d26i78g62e19r 9308891660733

U nás je to historická souprava a v Moskvě jezdí ještě starší soupravy do dnes ;-D

+5/−2
11.8.2013 16:47

M41a28r59e90k 86D17e56m87č93á26k 9265834216675

V Budapešti taky jezdí EV s kulatými světly, co u nás jezdí jen jako historická EČS na céčku :-)

+2/0
11.8.2013 16:57

R62o30m98a77n 17P50o49l53á85č44e68k 1220506310335

Ted nakoupili nové soupravy, myslím Alstom, takže už se jim to taky krátí.

0/0
11.8.2013 17:10

L13u78m88í78r 61V28i52t18h64a 2917217196222

a jak mažou! Žárovky v lustrech vláknový, žádný úsporný výbojky, devět vagónů v soupravě a intervaly 40 vteřin. Teda aspoň to tam tenkrát tak jezdilo.

A v Leningradě taky

+1/−2
11.8.2013 17:00

M84i94r75o93s97l26a11v 55S67e80m45e80c38k72ý 3164182695629

Z pohledu cloveka co maloval grafitti,je fakt skoda,ze uz ty stare soupravy nejezdi.Malovat na nove uz neni ono.Ty stare jsou dobrej oldschool :)

+3/−41
11.8.2013 15:39

M14i76c98h24a64l 97C40h13a12l69u19p88a 6648310559733

Jestli si maloval grafitti na metro, tak je škoda, jestli tě nechytili. Mohli zmalovat třeba tvoje záda :-).

+37/−1
11.8.2013 16:10

M59i86r27o66s66l82a50v 86S32e49m25e72c52k57ý 3884142865929

A co tvoje zada..? ;)

0/0
13.8.2013 14:44

M95i54c24h54a91l 72C34h88a36l45u33p22a 6168850929203

já nikde nemaluji, takže jsou v bezpečí :-)

0/0
13.8.2013 19:58

M15a48r35t28i74n 80N37e83r51m21u49t 9507987258759

taky když ty sovětské byly obšlehnuty z ameriky (ale z 30. let)

+5/−1
11.8.2013 16:10

I22v43a50n 76J63i10r34e97š 6903312421708

Pro bezohledného, narušeného vandala, který se realizuje tím, že zbaběle škodí lidem a chlubí se tím, už není záchrany.

+25/−1
11.8.2013 16:38

M43i11r39o38s19l33a27v 38S23e32m59e19c54k43ý 3734132925579

Pepa z depa :)))

0/0
13.8.2013 14:44

F58r75a91n94t56i57s16e60k 94K29o83u16d64e84l73k51a 5972739273920

Vzdyt ty to neumis ani spravne napsat.

+12/−1
11.8.2013 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.