Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik nepřevzal nové tramvaje ForCity. Mají vady

Pražský Dopravní podnik nepřevzal další várku tramvají ForCity. Dvě ze čtyř nových tramvají, které byly od výrobce připraveny k převzetí, měly totiž podle techniků Dopravního podniku stejné vady jako vozy, které už po Praze jezdily, ale musely být kvůli technickým závadám z provozu odstaveny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T28o26m98á27š 50Z45e88m24a23n 3755908864965

Škoda, forcity mám docela rád.

+3/0
12.9.2013 23:07

J36o11s47e62f 25S83c40h29m28i90d40t 5703587463232

Takže u ForCity neplatí to, co jste napsal v jiné diskuzi? Vaše vyjádření o tramvajích: "To je ta věc která jede kam nepotřebujete z místa kde nejste v čase kdy to nepotřebujete."

0/0
13.9.2013 14:22

M95a75r29t53i38n 56N26e64r58m48u77t 9967337538289

dobrá závada - protáčení obruče vůči náboji, haha. Kde udělali inženýři....?

+1/−1
12.9.2013 22:13

D46a62v40i26d 48Š29a45f43r25á71n82e63k 5817134127503

Je těžko říct, jestli je to k smíchu nebo k pláči. Pokud Škodu zlikviduje, že neumí, tak tím v podstatě končí i vyhlídky ČR.

+2/0
12.9.2013 23:35

A30l90e59x67a95n21d42r 47K29o39s77t92k43a 5789316109136

Ono je to k pláči. někdo prostě vymyslel, že kolo není jeden kus kovu (což je nezničitelné, ale dělá to randál) ale střed, na něm gumová obruč a na ní vnější část kola, opět kovová. Výsledek: protáčí se to, případně rovnou seskočí z toho středu. Nápad by nebyl špatný, ale očividně je zralý na několik let testů, než by to bylo možné použít v praxi.

0/0
13.9.2013 9:28

D79a70v93i37d 43Š73a40f41r93á25n51e87k 5357354157903

Věc se má ovšem tak, že u tramvají je technologie vkládaní gumových obručí celkem standardní technologie, která je zvládnutá minimálně půl století.

0/0
13.9.2013 9:40

K52a66r64e85l 34M87a68r68t95i47n27e29c 6428638536774

Prečo tjé šalíny chcú něodeběrať kvólivá dajakým brzdám. Veď tramváj ma všadě prednosť, tak predsa nětreba toľko brzdíť.

A naviac, keď něbudě tak moc brzdiť zrýchly sa celá pražská doprava.

+3/−6
12.9.2013 20:34

R54o30m17a72n 69P56o15l49á71č41e70k 1160506930625

Malý průser je, že tramvaje jezdí na kolejích a pak by to vlítlo do jiné ;-)

0/0
12.9.2013 21:29

K74a90r68e55l 19M61a13r64t61i50n60e73c 6888958846204

Pán Poláčik, aj toto něbudě treba rešíť. Táto šalína je predsáj veliká a ták poberje vjac pasažírov a němosí ich toľko jazdít a něbudů si prekádžať.

+1/−3
12.9.2013 22:21

J85a52n 80K41ř30í84ž 6435583815598

.........pán Kárl Mjartiněc istě ně sqělý,čo?;-D

+1/−1
12.9.2013 22:42

J23a90n 71K23ř76í98ž 6505373645258

.........to není po slovensky,že ne?;-D

Zkuste někoho mladšího,možná to zvládne líp.

+1/−1
12.9.2013 22:40

L76u11k12á26š 80A41d20a86m58e69c 3617683400217

Určitě to nebude po slovensky, však ve slovenštině není E s háčkem, to bude nějaký český provokatér :-)

0/0
13.9.2013 7:31

J84a72n 91K22ř12í61ž 6985963415428

Hňanouskovi se to líbí.;-D

0/0
13.9.2013 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.