- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes prozmenu zavreli Letenskou ulici a taky hezka zacpa.....
Uvedomte si lidi, ze pokud zavrete jednu stranu nabrezi, druha to nepobere....
Dokud nebude centrum smysluplne objizdne, lidi tam budou jezdit jen kdyz budou potrebovat. Jenze vetsina lidi bohuzel musi pres centrum jen kvuli tranzitu.....
Juj, tak to automobilový lobbista D-FENS pukne
Nic mě nedokázalo včera naštvat tolik, jako to, že to bylo neprůjezdné. Dvakrát jsem za včerejšek musel jet jinudy a napodruhé jsem se na to nakonec vykašlal úplně a jel MHD. Od Anděla k malostranské jsem jel 40 MINUT! A autem bych nejel, kdyby to nebylo podstatné (tzn. stěhoval jsem těžké věci). A kdo by byl řekl, že dokonce i v OSM večer tam furt vytlemené maminky budou blokovat provoz? Fakt skvělé.
Anděl - Malostranská za 40 minut a v sobotu? To mě dost zajímá, povídejte. Zvlášť mě zajímá, zda to má nějakou souvislost s neprůjezdností nábřeží na protější straně.
Ach Bože. Už je to tady zase. Vše bez aut je výborné a skvělé, mohou tam chodit maminky a jezdit bruslaři sem tam. Všichni se usmívají a mohou se posadit na židličky. Lidi, co trochu reality???
Ještě by tam mohli udělat cyklopruh pro ty nanynky s beruškovýma slunečníma brejlema, aby tam mohli jezdit sem tam a pak už bude na světě jen mír a klid.
Foto 6 přesně odpovídá představě hrůzných ženských zjevů. Jedna tak 100 kg a u druhé není zcela jasné, zda-li je to žena, nebo lidoop s brýlemi
Tady je komplikace všeho... Malá strana je málo kapacitní a stačí opravdu málo aut, aby se zasekala. Jenže potom máme kouslé i 3 významné tramvajové linky + 4. linka se kodrcat po mostě.
Když k tomu přidáme revoluci v MHD, tak auto je v sobotu večer v 90% případech rychejší...
Takže Automat si udělá čárku, ale nasral tolik lidí, kolik se mu asi jen tak nepodaří.
Ona je oblast Malé Strany využívána jako tranzit (ano, historickým centrem města vede tranzitní trasa pro automobily), v tom je ten problém. Kdyby bylo historické centrum Prahy jen pro místní obsluhu, problémy by nebyly. Ale holt v Praze jsou auta posvátná a musíme pro ně dělat maximum.
Tak to zkuste jeste v pondeli. Az pojedete do prace a v Praze dopravni kolaps. Ono Vas to prejde.
Jak je vidět, i v sobotu při nízkém provozu, tato uzavírka zkomplikovala dopravu. I když by bylo krásné, mít volněji přístupné nábřeží, ale s městskou dopravou!! Bohužel to lze udělat pouze v takových místech, kde je možná objízdná trasa (což v tomto případě vlastně není!!). Pokud se udělá velká pěší zóna bez dopravy, tak to dopadne jako Václavák - mrtvé místo. Vždy to musí být kompromis. Jako jednorázová akce, dobrý, ale jinak ne.
No a takhle by to mohlo být napořád.
v celé Praze zataženo, jen na Smetanově nábřeží svítí slunce
Když jsem jezdil na dovolenou a prázdniny do Německa, tak se mi líbily pěší zóny, přes které jezdily tramvaje. Podobně to je i v Brně a myslím, že tento model by šel uplatnit i na nábřeží.