Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O stavbě dálnice D3 u Jílového rozhodne i geologický průzkum

Povede oblastí kolem Jílového u Prahy dálnice D3? O její stavbě zde rozhodne mimo jiného také geologický průzkum. Teprve na základě jeho výsledku se rozhodne, zda je trasa kvůli poddolovanému území vůbec bezpečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V67l48a38d38i87m74í40r 12H60o22l49ý 8774871796487

Hlavně ať se podaří tu dálnici co nejdříve dostavět, stejně jako vnější obchvat Prahy.

0/0
17.9.2013 14:48

M58i11c16h20a94l 97O56p76a10t73r81n88ý 4322352502661

Schválně jsem si tuto sobotu cestou z ČB do Prahy projel silnici II/603, čili starou Benešovskou. Nikam jsem nepospíchal, tak jsem si to mohl dovolit. Je to opravdu hustě obydlená oblast, kde špička v pracovní den musí být peklo. Pokud by tato oblast nebyla obsloužena dálnicí, stejně by se tam dopravní situace nějak musela řešit. Proto naprosto nerozumím tomu, že tam obyvatelé o vyřešení dopravy nestojí.

+2/−1
17.9.2013 9:57

P70e77t91r 85D53a11v92i74d 5427225457345

jinak přes samé chataře se v posázaví skoro nedá chodit, furt tam prudí nějakej chatař, že mu jdete po jeho cestě atd. Proto jsem pro dálnici.

+3/0
17.9.2013 8:17

P60e29t65r 77D91a74v46i29d 5257565947565

paní co si tam kdysi svévolně zabrala pozemek a postavila si na něm chatu.

+3/0
17.9.2013 8:17

A71l49e81x60a87n10d58r 23K38o85s97t20k27a 5119566729566

Její pozemek je několik metrů od stavby. Tak jaké vykupovat, když leží mimo? To, že tam bude dálnice je oficiálně známo cca 30 let.

+4/0
17.9.2013 7:10

P15a27v30e65l 43N40o74v23á62k 7331536429753

hlavně, že chudák chatař co mají říkat chudáci lidi co jezdi pravidelně mezi Prahou a Budějovicema?

+4/0
16.9.2013 19:06

Ř29e50h62o45ř 89V96l38a52s92á81k 2334454751476

Mohli by třeba říkat: "Proč já jen nejezdím vlakem? Kde se ve mně vzal ten odpor ke dráze?"

0/−3
16.9.2013 23:07

J89a78n 78D81v57o45ř71á52k 3983886394516

a párset kg nákladu si přibalí do batůžku na záda ;-D nebo ho dopraví jak?? Taky vlakem??

+2/0
17.9.2013 8:40

J82o47s29e23f 86S94c89h83m52i31d90t 5753487213812

Předem říkám, že v tenhle okamžik se vlaku nijak nezastávám. To se ale změní roku 2017, kdy bude dostavěnej koridor... Ale ten argument s nákladem je už trochu vyčpělej. ;) Jaký procento lidí přepravuje náklad, kterej se jim nevejde resp. není vhodnej například do kufru s kolečkama? Nikdo samozřejmě nemá v úmyslu nutit lidi s již zlidovělejma pytlema cementu cestovat vlakem...

+1/0
17.9.2013 10:07

M59i76c73h36a82l 20O94p97a75t71r53n74ý 4602282832771

Pokud koridor - hlavně Chotýčanský a Hosínský tunel - bude skutečně postavený. To by ty tunely museli stihnout za 4 roky, kdyby začali stavět teď.

Spíš mi přijde jako argument tohle: Proč mám jet špinavým a zapáchajícím vlakem se zády přilepenými na koženkové sedačce? A takové vlaky Praha-ČB pořád jezdí. V lepším případě mají to "nové" modré čalounění - které ovšem vysavač nevidělo tak půl roku. A když si připlatíte za 1. třídu, tak musíte mít kliku, abyste chytili spoj, kde jede moderní vůz, který má klimu a je vyčištěný. Ono jako první třída jezdí totiž taky staré vozy, špinavé a bez klimy, kterým někdo přetřel ty umakartový desky s imitací dřeva nějakým bílím balakrylem... Tak proč si má do takového vlaku sednout někdo, kdo si může sednout do svého klimatizovaného a čistého auta?

Pokud by na tati Praha-ČB jezdili Pendolina a RailJety, případně soukromníci, bylo by to něco jiného. Ale besserwisser Žák nákupy RailJetů zarazil, takže Praha-ČB nebudou jezdit ani ty pendolina, ktera by se sem mohla přesunout po nasazení RailJetů na trase Praha-Ostrava

+1/0
17.9.2013 10:22

J19o45s10e66f 85S68c55h61m20i57d79t 5563157363572

Já ty vlaky samozřejmě znám, jezdím s nima (jinak bych sem nic nepsal). Ty ""rekonstruovaný"" vagony jsou už relativně v pohodě (samozřejmě ne tak úplně v létě bez klimatizace). Přijde mi celkem důležitý, že ve svém klimatizovaném (ale upřímně, když jsem v létě sledoval v Praze auta v zácpě, tak většina lidí měla jazyk na vestě a otevřená okýnka) a čistém autě musíte celou dobu řídit. Ve vlaku si můžete dělat, co chcete (v rámci možností ;) ) -- chápu, že existují lidi, co si ve vlaku stejně nebudou číst, koukat na film, pracovat, takže to pro ně není argument. Bláhově čekám, že po dostavění koridoru se kvalita zvedne, ale jak říkáte, současnej vývoj tomu nenasvědčuje...

0/0
17.9.2013 10:35

M90i80c95h60a69l 48O22p64a25t98r36n34ý 4242212332451

Do Prahy se jezdí taky třeba na úřady nebo k lékařům do fakultních nemocnic. Takže bychom se třeba mohli ptát: Proč já nejedu s vážně nemocným dítětem ve 3 ráno vlakem, když mám být v Motole v 7 na odběry?

+1/0
17.9.2013 9:52

Ř19e90h13o16ř 97V38l74a81s91á89k 2144794311986

Takových lidí je ještě méně než těch s tím cementem.

0/−1
17.9.2013 14:45

L47u27k28á65š 27N27o69v47á86k 4276496962873

je potřeba jak kvalitní vlakové spojení (který zatím není technicky možné), tak dálnice Praha - Tábor - Č.B. - Linz

+1/0
17.9.2013 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.