Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vypovězení smlouvy na tramvaje by Prahu přišlo draho, říká posudek

MF DNES získala informace z čerstvě zveřejněného znaleckého posudku v kauze nákupu dvou stovek nových tramvají pro Prahu. Ten spočítal, že zrušení smlouvy by pražský Dopravní podnik stálo až dvanáct miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L52u44c12i96a78n 66P84a24p24a90z54i91a98n 5694827701235

Přebytečné tramvaje by Praha mohla prodávat třeba do Rumunska.  A vedení ODS potrestat propadnutím majetku, pokud je to v důsledku lidí z ODS.

0/0
21.9.2013 18:01

A59l25e67x37a72n63d84r 90K28o91s82t98k82a 5659346239586

Marně čekám, kdy bude za uzavření podobné, nevypověditelné smlouvy někdo obviněn.

+3/0
21.9.2013 12:42

K38a33r70e66l 93H10a78n59o87u86s64e16k 2806687130647

draho by měla tato smluvní akce přijít především ty, kdo smlouvu uzavřeli.....

+3/0
21.9.2013 12:29

L16u25c41i85a64n 79P80a26p15a60z73i11a24n 5414347291775

Nechápu, proč policie nepostaví mimo zákon stranu, která toto způsobila.

0/0
21.9.2013 18:02

K49a41r59e98l 56D64r24d87a 6764842767

Zakázka byla za 17 mld. na vývoj a dodávku 250 tramvají, tedy 1 souprava stojí 68 mil. Je to hodně nebo málo?

  Praha platila vývoj nového typu tramvaje a když vývoj, tak bych čekal kooperaci dodavatel - zákazník - připomínky veřejnosti, aby Česko mělo další rodinné stříbro.

  Místo toho arogance (standardní chování ODS), neschopnost řešit opravy, cestující padající ze sedaček, úspory, změny celé dopravy a šarády kolem nedodržení smlouvy. Zdá se, že máslo na hlavě má především Magistrát, ROPID a DPP. Nějak mi snaha po skvělém českém technickém řešení pro Prahu z toho všeho zcela uniká.

+1/0
21.9.2013 9:04

K30a84r46e33l 79D43r75d50a 6914372927

Napadá mě, že místo toho, aby Praha platila techniky, kteří vyřeší reklamace ku prospěchu Pražanů a mj. ku prospěchu zlepšení výrobků ze Škodovky, tak platí právníky pro předvolební mlžení nového primátora.

  Nemohu se zbavit dojmu, že pražský primátor vždy jen Pražany poškozuje a je jedno o koho jde.

+2/−3
21.9.2013 8:53

J57a52n 54Š60p43e35c77i44á56n 2610440389409

Vzdyt k nam jezdi turiste aby se svezli tramvaji ceskou tramvaji ktere u nich nejsou

+3/0
20.9.2013 22:53

J37a53n 65Š59p59e26c97i87á94n 2130950309239

Stejne se mi nejlip jezdi starou klasikou T3 :-) Nektere kusy vypadaji jako kdyby vyjely z fabriky. Modernizace je daleko levnejsi.Nahr dily levny.Zabehle v provozu.

+6/−2
20.9.2013 22:50

K50a30r80e64l 82H37a50n56o82u16s53e94k 2316887190427

tak ve srovnání s Porsche máte pravdu, ale velký problém je v roce 2013 vysoká podlaha - pro seniory, postižené, matky s dětmi a kočárky je to opravdu jiná epocha.... ta nová hranatá už ujde, byť skluzavky místo sedaček také nejsou the best

+1/−1
21.9.2013 13:17

A38u24g84u55s16t 94F36o77r26m89á74n38e15k 6625499580396

Jen jestli ten posudek nebyl dražší, než 5 nových tramvají.

+5/0
20.9.2013 22:03

M29i84l57o63š 91S77e17t86í83k 3539469214630

A Pavlík Bémů se jen směje a počítá, kolik mu to tenkrát hodilo...

+8/0
20.9.2013 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.