Diskuze
Uzavřít nábřeží lze. Ale potřeba jsou alternativní trasy, míní experti
Děkujeme za pochopení.
S80t17e32f77a30n36o 67S85i22n69i10g27a47g20l12i38a
Pokud jeste nekdo nakoukne do teto diskuze, tady je pohled i z druhe strany, a to primo na tomto webu: http://spoljaric.blog.idnes.cz/c/361242/Uzavrene-Smetanovo-nabrezi-z-pohledu-chodce.html
A tohle take rozhodne stoji za precteni: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013092501
S47t50e49f24a32n94o 95S90i67n76i61g68a86g85l62i65a
Pan cykloterorista Masare by mel byt v pytli svrzen do Vltavy za prihlizeni svych privrzencu, aby vedeli co se stane tem, co budou povysovat zajmy zanedbatelne mensiny nad zajmy drtive vetsiny.
J59i14n92d14r49a 20V33o59š81t34a
A ta drtivá většina jsou jako omezenci, kteří si myslí, že můžou projet autem kamkoli se jim zamane? Většina je evidentně těch, kteří chtějí, aby se v Praze dalo žít slušně. A to není slučitelné s tím, že každej, kdo si pořídí auto, se s ním bude vozit po Starém městě. Prahu nesužují cyklisti, ale smrad, prach a věčné kolony aut ucpávající i tramvajové trati. A pak kdo je tu terorista.
M80i58l66a57n 47M91a55j82e13r24č96í32k
700 metrů dlouhá pěší zóna je zejména "zabiják" pro atraktivitu místem projíždějících tramvajových linek - řešením je pouze cca 110metrů dlouhá pěší zóna v "soutěsce" od Novotného lávky za křížení s Královskou cestou = konec Křižovnického náměstí + zrušení jízdního pruhu aut k Nár. divadlu, o jehož šířku by se dostatečně rozšířil chodník - "vyhlídková promenáda", jenž by měla být (až na cca 2 místa pro přecházení) oddělena nějakou stylovou zábranou (např. historizující sloupky a mezi nimi řetězy) od přilehlé tramvajové tratě.
Ovšem zároveň to požaduje obdobné řešení na Malé Straně = také cca 110metrů dlouhou/širokou pěší zónu v oblasti Malostranského nám., jenž je také součástí Královské cesty a hlavně zprovoznění tunelového komplexu Blanka = celé západní poloviny MO! Čímž dnes z pohledu centra transitní doprava bude z něj "vytlačena" do kapacitních komunikací a ty současné kapacitně nedostatečné (Smetanovo nábř., Karmelitská, Letenská, Valdštejnská ..) budou sloužit (mimo MHD) jen příjezdu/výjezdu místní obsluhy do/z dopravně zaslepené oblasti.
V70o84j20t41ě19c53h 74K98o97t36a17s
souhlas. Neznemožňovat vjezd, znemožnit však průjezd oblastí - na obou březích. Malá strana si klid zaslouží úplně stejně, jako Staré město
V44o67j43t26ě96c88h 37K27o88t42a96s
Smetanovo nábřeží už jednou dlouhodobě uzavřeno bylo - po povodních, v roce 2002. Ze začátku to byl z pohledu dopravy opravdu velký problém. Po několika měsících si ale řidiči své "jiné" trasy našli, a také dopravní obslužnost přilehlého okolí si postupně celkem sedla (zásobování, služby). Jasně, jako v naší zemi vždy, dříve nebo později přes kamarádíčky získali vjezdovou povolenku i lidé, kteří tam stejně jen projížděli, ale to už je zase jiná kapitolka. Přiznávám, také občas volím autem tuto trasu pro průjezd, protože tam má řidič stojící v koloně alespoň hezkej výhled, a v létě pokoukání po nějakejch těch korzujících ženskejch. To teda v Legerce vážně nehrozí. Ano, podvědomě cítím, že do tohoto prostoru s autem moc nepatřím, a že by si to nejkrásnější panorama Prahy zasloužilo více klidu, aby to byl prostor hlavně pro lidi. ne pro auta. Nemyslím, že by se tím hlučnost prostoru pro rezidenty zhoršila - je tam již teď noční "megazábava" na Novotného Lávce, a tuze rozveselené partičky hlaholí až do rána. V tomto směru není moc co zhoršovat, běžný denní turistický ruch je také monotónní, a ten noční - opileckej již tam dávno je. Otázkou pochopitelně je, jak tam co do dopravní obslužnosti umožnit normální život rezitentům. Zaslouží si ho. Nemají ho již teď úplně lehký (velice obtížné parkování). Pro živnostníky a rezidenty ale okolními uličkami obslužnost zabezpečit lze. Ve většině měst, která ponechala svá centra lidem, a ne autům, velice pomohlo, pokud se dopravní obslužnost řešila slepými zálivy. Vjedu bez omezení, parkování regulované (rezidentům zdarma, jinak placené), ale vyjedu zhruba na stejném místě, kde jsem vjel, a pro průjezd mi to tedy vůbec nepomůže. Když to jde jinde, proč ne zrovna v Praze. Historické centrum města přece nemá být tranzitním prostorem pro lidi, jedoucí z jednoho konce města na druhý. A tohle místo si ten klid zaslouží. A teď do mě!
J24i47n33d19r39a 69V22o13š81t48a
na to voni nic nenapíšou. Jednak je to na ně dlouhý a jednak oni si umí tak zanadávat na něco, čemu nerozumí, sednou si do toho auta, zařadí se do zácpy a pomalu jedou do satelitu, kde maj dům, na kterém je tíží strašně výhodná hypotéka. A druhý den zas jedou zpátky, aby jí mohli splatit. A považují se za něco nadřazeného, přitom jsou to objekty k politování.
M68i36c43h17a93l 17P10a79v83l82á35t
Kdyz je duvod, tak jde leccos. Pro SVINSTVA typu zavreni SN zadny duvod neni. Kdyby neexistovaly cyklofasisticke spolky, jejichz jedinou agendou je vymysleni neexistujicich problemu, aby bylo na co OKRADAT mesto na dotacich (pres 200k/rok), podobne naprosto smesne karnevaly by nebyly a UMRTVENI SN by nikoho ve snu nenapadlo.
Pokud par desitek fanatiku ta auta skutecne tolik nenavidi, at si z vlastnich(!) penez nejake koupi a obradne ho rozbiji. Nebudou tim skodit normalnim lidem.
J54o51s32e89f 14M74i57k93u75l96í17k
Ti co by chtěli ty cyklostezky s DENNÍM POUŽÍVÁNÍM ve městě jsou trošku navedení a přemýšlí asli zadkem na kterým si sedí. Nedávno v neděli dopoledne jsem se rozhodl vyměnit auto za kolo a jel do toho vašeho centra. Cesta autem 40 minut, cesta na kole 3 hodiny !!! To je setsakra rozdíl a přestože kolo mám rád, tak příště jedině autem. Kdyby to bylo lepší na kole tak klidně, ale těch 50 km mi fakt stačilo.
Ř88e72h69o71ř 17V10l23a15s85á94k
Tak 50 kilometrů, to už je spíš meziměstská cyklistika než městská. Pražští voliče tak dlouhé trasy do práce nemají.
J53a68n 74U40l98r18y12c80h
trošku jinak: Kdybych náhodou u Smetanova nábřeří bydlel, chodil bych se teď denně ke Křižovníkům modlit za zachování aut, a tudíž zabránění té "žijící" pěší zóny. Tenhle život totiž pro zbylé rezidenty znamená mnohonásobně horší hlukové zatížení - i sebemenší pěší zóna znamená minimálně mnohohlasý řev hluboko do noci (resp. i během noci) - mnohem nepříjemnější než monotónní hluk projíždějících aut (mimochodem jedna věc jsou decibely, a druhá konkrétní způsob rušení).
Na Smetanově nábřeří by to jistě bylo znásobeno věčnými akcemi s použitím reprodukované hudby - tahle prasárna se přece rozlejzá o pár set metrů proti proudu Vltavy už dneska (jistě k radosti lidí bydlících u náplavek... - ovšem na těch přece nezáleží; město tu není od toho, aby se v něm dalo bydlet, ale aby se v něm dalo co nejvíc bavit... /zábava = co nejhlasitější reprodukovaná hudba.../).
Jinými slovy: rozhodně radši Legerka, než nějaká "žijící" pěší zóna - okolo ní se totiž právě vůbec žít nedá...
Ř37e46h15o59ř 71V69l94a11s28á34k
Ten monotónní hluk z automobilů, to by byla pravda, kdyby bylo možné nějak z ulic odstranit "sportovně" upravené výfuky, hlasitá autorádia nebo psychicky narušené řidiče, kteří potřebují troubit kvůli kdejaké hlouposti.
J94i64ř19í 16S50t61e47j69s46k31a10l
"Zkušenosti z obou sobot potvrdily, že největším problémem bude doprava." Tak to by mne v životě nenapadlo!
L98a65d78a 95N40o10v82a56k
možná by tam mohli rozložit betonové květináče, které zbyly z nepovedené rozkrádačky na praze 5...
D59a14v65i55d 22M47a59t11ě38j11ů
Fajn, udelejme prazske referendum o tom, zda uzavrit pro dopravu Smetanovo nabrezi. To je jediny validni zpusob, jak ziskat realny nazor vetsiny prazanu. Do te doby at Masare a jeho podrztaska Hudecek zalezou do diry a nekomplikuji ostatnim zivot.
Ř15e81h87o20ř 30V85l47a27s22á91k
Máme volby a zastupitelskou demokracii. Neříkám, že je to ideální, ale izolovaná referenda také mají svoje problémy.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
V Revoluční se spojí staré s novým, nad barokním domem budou levitovat byty
Prostranství v pražské Revoluční ulici 30 proti Štefánikovu mostu zaplní bytový dům se zdánlivě...
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Prodej stavebního pozemku 683 m2 Herink…
Do Višňovky, Herink, okres Praha-východ
7 922 800 Kč