Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převrácený kamion dvakrát uzavřel dálnici D1 u Lokte, řidič zemřel

Na dálnici D1 na Benešovsku se přibližně v jednu hodinu ráno na 71. kilometru převrátil kamion na bok, jeho řidič na místě zemřel. Dálnice byla po nehodě asi dvě hodiny neprůjezdná a po osmé se opět asi na hodinu uzavřela kvůli vyprošťování vraku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19i56r32e96k 89N58o94v98o12t38n97y 6839322745497

TAky se rozcilovali opravari na dalnici ze tam nejezdi 9% ale vice. A ze se boji vsech aut co jezdi kolem nich. Pry kdyby tam nekdo pracoval;-Dtak by byl mrtev, jeste ze se tam pracuje ale nikdo tam neni;-D tak se delnici nemaj ceho bat.;-D

0/0
25.9.2013 18:03

M59i25r11e70k 59N37o70v51o16t42n96y 6499732775307

oprava 80KM

0/0
25.9.2013 18:04

Z25d40e46n96ě69k 81J12o68n39á81š 9921969666980

Nj, když se vesele oblbují záznamová zařízení, nedodržují pauzy, jezdí na krev, tak se holt tyto věci stávají.

0/0
25.9.2013 11:28

J44a63n 40P31i17v18a71r36n44í51k 1158483153251

Jó dříve  "TIR áci" byli elita mezi řidiči. Od té doby co je zrušen TIR, tak na kamion vleze každej, kdo se naučil točit volantem a možná zacouvat k rampě.  Na druhé straně zaměstnavatelé vyžadují dodržování časů a tvrdých interních norem a tak se jezdí, co to dá. Pokud dojde k maléru, tak vinu má vždy řidič a škodu zaplatí pojišťovna. Bohužel kamionová loby ukamenovala veškeré pokusy přesunout dálkovou přepravu na železnici nebo lodě

+6/−1
25.9.2013 9:21

V63á91c18l31a31v 81N23o67v46o34t15n66ý 7560558719

Couvat s návěsem k rampě je těžší jak jízda dopředu. Žádný TIR jak píšete (správně je karnet TIR) nikdo nezrušil. Jedná se o mezinárodní celní doklad a ne o označení auta a nebo skupiny řidičů. Zde se dozvíte podrobnosti http://www.prodopravce.cz/sluzby-28.php

+1/0
25.9.2013 10:15

J88a66n 39P14i51v70a78r65n27í66k 1698573883941

Že couvat s návěsem je obtížné vím, ještě těžší je couvání s vlekem. Dříve se lidově říkalo řidičům dlouhých souprav, tj. návěs nebo vlek obecně "tirák" i když modrou tabulku s nápisem TIR neměli a jezdili jen po ČSSR. Potřebnost těchto tabulek díky EU klesla na minimum. Tak nepoučuj starýho pardála.;-O

+1/−1
25.9.2013 10:22

V94á91c30l76a85v 15N46o72v71o75t84n85ý 7760278169

Nikoho nepoučuji a ničím se nechlubím. Napsal jsem to pro ty co nevědí co je karnet TIR, aby se nerozšiřovaly nepřesné a nejasné informace.

0/0
25.9.2013 10:30

J26a49n 60P25i64v55a84r74n43í62k 1538843363891

Takže souhlasíš s tím, že dříve se kamioňákům říkalo "tiráci";-D

0/0
25.9.2013 10:32

V64á60c33l33a71v 50N42o83v88o70t50n34ý 7260948639

Jinak jsme jim jako kluci ani neříkali. Ale s věkem roste poznání.

0/0
25.9.2013 10:39

J29a64n 93P60i59v11a26r19n41í34k 1498203273861

;-DR^R^

0/0
25.9.2013 13:04

J24a41k29u19b 81F16e24i60f62a14r 7759729416599

o jednoho nebezpečného magora méně.

0/−7
25.9.2013 8:57

V88l74a39d39i88m20í24r 96K59o33n76e88č47n51ý 6915980328409

vis vo ty praci prd, tak nesud. Ja jim ji nezavidim a delat bych ji nechtel. Lehky to ale taky nemaj. A prat nekomu smrt je sprostarna. Mel by ses nad sebou zamyslet!

+5/0
25.9.2013 8:59

J25a96k74u38b 31F25e43i87f48a67r 7129889836859

akorat vim, kolikrat jsem malem rozsekal auto a mozna se i zabil a nejen sebe, kdyz mi to tam nekdo takovy strcil par metru pred auto.

+1/−3
25.9.2013 9:15

E68l65i29š66k94a 19S30v16o71b26o81d94o42v92á 6681722681620

V pár větách třikrát "zhruba". Opravdu bohatá slovní zásoba... :-)

+3/0
25.9.2013 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.