Diskuze
Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci
Děkujeme za pochopení.
D70a50v79i36d 14T55r57o13j21e95k
V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně.
K11a87r43e18l 77D10r36d75a
V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".
A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.
Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.
Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.
Ř85e28h49o14ř 41V38l16a89s52á39k
Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.
V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.
O76l93d91ř52i38c48h 47Ř50e86z21n87í23k
Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?
K33a29r23e88l 53D45r28d79a
Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu.
Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa.
T10o71m98á98š 31Z45e48m97a96n
Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).
P59e49t64r 97O14d35e80h22n25a26l
Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?
J46a16n 20F31i75a32l92a
Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.
Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím.
Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.
V53i17k13t98o52r 88Š55e81d49i13v14ý
Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika vymyslet si problém-zakázat-zpoplatnit.
Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.
P94a14v54e48l 74O87b29d59r17ž10á93l94e64k
Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?
Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.
Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.
Ř36e82h79o28ř 97V62l88a52s11á25k
Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic.
S90t96e66f40a17n60o 18S25i64n32i75g26a21g71l96i41a
Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde: http://www.petice24.com/praha_1_trpi
Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302
J32o11h25a25n 92Z58i22n47g71e69l
Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.
K18a37r83e86l 23K61ů93r87k62a
Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.
P18e56t22r 98N97e83s39v71a87d19b71a
Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
Po napadení v autoservisu v Řepích zemřel muž, druhého policisté zadrželi
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kapitán Smoleňák: A máte příběh pro Netflix! Džegrův gól nás povzbudil
Hráči na kladenské střídačce euforicky vyskočili, stadion vibroval a kotel nadšeně zpíval: My chcem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Nymburk se s Olomouckem natrápil. Opavští obhájci udolali Ostravu
Obhájci titulu basketbalisté Opavy vstoupili do čtvrtfinále ligového play off s Ostravou vítězstvím...