Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci

Už počtvrté bylo uplynulou sobotu pro auta uzavřené Smetanovo nábřeží. Pěší znovu nahradili motoristy, využili příležitosti a zúčastnili se připraveného programu. Dopravní experti dál hledají cesty, kam řidiče odklonit, aby mohli nábřeží zavřít natrvalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D57a74v49i42d 62T57r39o32j76e65k 8207119391873

V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně. ;-€

+3/0
7.10.2013 9:16

K33a59r27e77l 34D86r16d67a 6254382817

V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".

  A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.

  Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.

  Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.

+1/−1
7.10.2013 7:55

Ř91e83h40o23ř 83V13l52a98s68á48k 2424974901256

Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.

V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.

0/0
7.10.2013 11:47

V10i79k46t15o13r 77Š27e17d90i11v50ý 8346131880366

Znáte termín "házet klacky pod nohy"?

0/0
7.10.2013 21:16

K56a88r58e21l 59D70r73d97a 6194912617

On někdo někde volbu benzínky dnes řeší? 

  Trh se s tím možná popere. Praha je ale plná státních úřadů, tam to nikomu žíly trhat nebude a platit bude daňový poplatník. A zkuste si vzít taxíka, který s Vámi udělá nucené kolečko po okruhu. Jsem zvědav zda zaplatíte stejně jako při jízdě centrem. ;-)

0/0
8.10.2013 10:42

O67l11d70ř49i90c61h 36Ř62e33z17n69í61k 7215592634838

Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu ;-D takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?

+2/0
7.10.2013 7:50

K91a39r72e59l 98D63r71d21a 6584822857

Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu. :-P

  Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa. :-P

+1/0
7.10.2013 7:17

T40o54m36á80š 37Z23e51m19a26n 3465518204885

Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).

0/0
6.10.2013 23:25

Ř97e50h64o29ř 85V36l46a60s95á85k 2804674461416

Dejte si pozor. Jsou po Vás.;-D

0/0
7.10.2013 10:04

P62e14t39r 58O89d17e74h94n17a96l 8354424489697

Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?

0/0
6.10.2013 20:08

J50a47n 47F50i28a82l61a 7574977525349

Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.

Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím. 

Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.

+4/−7
6.10.2013 19:25

V32i46k35t43o68r 54Š23e89d80i88v15ý 8866861610126

Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika  Xvymyslet si problém-zakázat-zpoplatnitX.  

Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.

+7/−2
6.10.2013 20:19

P24a12v43e67l 92O53b86d76r20ž58á47l40e48k 6626794148152

Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?

Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.

Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.

+8/−1
6.10.2013 18:24

Ř85e33h66o70ř 48V60l48a51s22á51k 2674804441606

Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic. ;-)

+3/−2
6.10.2013 20:12

P60a87v25e68l 58O24b40d58r80ž44á68l25e83k 6306244738372

Což je právě zvlácená myšlenka ... nebojím se říct komunistická.

Pokud chci svobodně uvažující lidi motivovat aby něco dělali jak já chci - musím to pro ně učinit přitažlivým. Ne, že je budu trestat za výběr varianty, kterou nepreferuji.

Ono to na první pohled může vypadat podobně, ale vždycky je nutné stav porovnávat s nulovou variantou - tedy status quo.

+6/−1
6.10.2013 20:56

Ř11e83h98o10ř 62V93l41a74s50á93k 2254804111296

Souvislost s komunismem nevidím.

I současný stav je nějakým způsobem nařízený seshora, ty pruhy pro automobily tam nevznikly od přírody.

A ono to samozřejmě souvisí jedno s druhým. Když nebudou automobily zdržovat tramvaj, zvýší to přitažlivost hromadné dopravy.

+1/−2
6.10.2013 21:18

V94i74k97t86o52r 32Š93e30d88i74v36ý 8526311110326

Ta nulová varianta je jedna ulice pro všechny. Pěší, povozy, jezdci na koních... 

(Když nebudou tramvaje blokovat vozovku, zvýší to přitažlivost ostatních způsobů dopravy.)

0/−1
6.10.2013 21:35

Ř76e27h37o47ř 24V66l95a45s59á96k 2924834921176

Varianta, kdy by to byla prostě plocha přístupná všem, má háček v tom, že by tam automobilisté (a cyklisté) museli jet krokem, aby nikoho nezajeli.

Když se to začne regulovat pravidly a značkami, tak je to v důsledku ve většině případů nejlepší pro všechny.

+1/0
6.10.2013 21:58

V29i24k77t78o25r 73Š50e84d43i71v50ý 8426791940346

Jednoduché řešení - rozdělíme ulici na chodník a vozovku. 

Překvapivě to funguje (i bez aktivistů).

+2/0
6.10.2013 22:35

Ř73e20h72o40ř 52V73l76a87s42á86k 2624984391486

A někomu se zdá, že celkově si automobilisté té plochy uzurpují moc, takže lobbuje za spravedlivější rozdělení. Na tom není nic divného.

0/0
7.10.2013 10:09

V88i58k48t11o22r 68Š59e57d72i16v36ý 8816901830656

Aha, takže připouštíte, že ostatní způsoby dopravy zas až tak výhodné nejsou a není způsob, jak je učinit výhodnějšími - leda tím, že uživatele IAD otrávíte, znechutíte, přiškrtíte.

+1/−1
6.10.2013 22:52

Ř96e80h85o10ř 20V84l86a30s53á50k 2424524361446

Stačí ji přestat zvýhodňovat. Skoro nikde v centru nenajdete prostor pro odstavení tramvají a prostorů, kde parkují autobusy, je také pokrovnu. Proč by tam měl být prostor pro zaparkování automobilů?

0/−1
7.10.2013 10:11

P91a61v74e20l 46O53b22d11r41ž66á35l74e25k 6476654138692

Tedy potlačit dopravu, která v místě končí a preferovat tranzitní?

V článku je zmíněn pravý opak ...

+1/0
7.10.2013 11:19

Ř92e31h45o15ř 75V97l28a63s12á37k 2944604791266

Nikoliv. Potlačit dopravu, která v místě končí a pak ho potřebuje mnoho a mnoho hodin blokovat.

Tramvaje to ve větší míře nepotřebují. Chodci také ne. Zásilkové služby také ne. Taxikáři také ne. Rozvoz zboží také ne. Cyklisté také ne.

Takže to byl ten primitivní přístup: Pro všechny stejné podmínky. 1/3 dopravy je v Praze hromadnou, 1/3 osobním autem, 1/3 jinak (především pěšky). Primitivní spravedlivé řešení je rozdělit všechny ulice na třetiny, třetinu nechat chodcům, třetinu automobilům (pochopitelně včetně parkování!) a třetinu tramvajím a autobusům.

Opovrhované "komunistické" (?? nechápu proč) řešení je zamyslet se nad tím a raději nechat některé ulice víc automobilům (aby se tam vůbec mohly dva automobily vyhnout) a zase třeba jinde jim úplně zakázat vjezd (protože je to místo, kam lze lákat turisty a rýžovat na nich), nevést tramvajové koleje do každé ulice, ale zase tam, kde jsou vedeny, jim poskytnout vyhrazené prostory nad rámec jedné třetiny, atd. atd. Prostě regulovat. Přes centrum potlačit tranzit a dopravu zklidnit a vyvádět pryč. A tak dále.

0/0
7.10.2013 11:44

V32i23k79t53o61r 71Š53e39d52i94v48ý 8286741450686

To bych pak rád viděl, jak bych se na kole trefoval na ten vyhrazený sedmicentimetrový proužek.  ;-D

0/0
7.10.2013 21:14

P49a63v49e79l 58O59b15d98r85ž84á76l90e82k 6516844168802

Komunistická myšlenka z navrhovaného řešení úplně čiší ...

"Někdo" rozhodne jaká varianta je pro obecné blaho nejlepší, a než by se zdržoval přesvědčování ostatních o její správnosti, nebo je motivoval zjednodušením oproti stávajícímu stavu, raději direktivně potrestá všechny, kdo se s tím "nejlepším" řešením ihned neztotožňují, tím, že jim stávající stav zhorší.

0/0
8.10.2013 9:47

S86t19e51f12a66n22o 50S97i39n62i78g49a66g57l32i82a 3938627723541

Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde:  http://www.petice24.com/praha_1_trpi

Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302

+1/−2
6.10.2013 17:16

J79o30h66a27n 23Z93i67n84g79e70l 2871665886671

Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.

0/0
6.10.2013 19:53

K41a65r93e66l 81K51ů98r81k29a 9950369597293

Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.

+5/−4
6.10.2013 16:36

P37e53t18r 87N87e22s61v11a66d51b34a 2874715546649

Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze:-P;-D

+1/0
6.10.2013 16:44

P27e67t74r 21N60e97s25v66a88d36b79a 2304555966109

A co takhle uzavřít pro MHD část Václavského náměstí kde jej křižují tramvaje? Z ulice Jindřišská do Vodičkova Když pěší zóna tak pěší zóna ne?  To samé na Smetanově nábřeží a vůbec všude kde je tzv. pěší zóna.

+3/−3
6.10.2013 15:22

J69o90h63a74n 39Z41i70n81g98e54l 2361655746231

Jsem pro. Chodec je z logiky věci ještě hodnější, než tramvaj, nebo kolo. Čili pro tramvaje zavřít a cyklisty srážet k zemi.

+7/−2
6.10.2013 15:24

P68e77t20r 96N43e63s61v31a25d97b30a 2224855296619

R^

+1/0
6.10.2013 15:26

R17i90c16h14a65r81d 43N34o96v24á33k 9561842742656

Už mě tohle PR, který automati financujou z dotací od státu, leze krkem Rv V předchozích letech dostávali výrazně nejvíc od Státního fondu ŽP, tj. od MŽP, tak doufám, že už to pominulo nebo nejpozději po volbách pomine. Nikdo jinej než kamárádíčci od státu není ochoten jim dávat větší sumy, sami se neuživí.

A v Praze na magistrátu to snad dopadne po příštích volbách stejně - nepovažuju za pravděpodobný, že TOP09 a Hudeček by přežili, snad se jich (konečně) zbavíme :-)

Btw, malý konstruktivní návrh na téma zvýšení propustnosti dopravy v Praze: povolit jízdu po cyklostezkách a cyklopruzích i motorkám nebo alespoň skútrům R^:-P Ty taky nezabírají tolik místa a neblokují dopravu jako auta, měli bychom je podporovat...

+5/−2
6.10.2013 15:09

J33o41h50a53n 29Z58i69n33g21e42l 2481485746641

Bohužel do voleb v Praze je ještě daleko. Jinak souhlas.

0/0
6.10.2013 15:12

R53i27c55h51a30r91d 62N30o61v18á40k 9351532222816

Jinak, to otevření cyklostezek pro skútry a případně i motorky myslím jako formu útoku - reálně automat přichází každou chvíli s nějakým zvěrstvem a my ostatní se mu jen bráníme. Tímhle by se zaútočilo, oni by museli plýtvat energií na argumentaci proti, tím pádem by jim jí zbývalo méně na jejich agendu.

To samý s financováním - uzavření kohoutků by je spolehlivě odrovnalo. Jsou zvyklí, že nemusí normálně pracovat a živí je dotace, když o ně přijdou, bude od nich pokoj raz dva. Nejlepší obrana je útok R^

+2/−1
6.10.2013 15:42

J20o17h75a55n 58Z74i87n70g41e98l 2121475666931

Souhlasím. Navíc mi to nepřijde až tak blbej nápad. Proč furt jen kola? Motorky vyjedou i do kopců.

0/0
6.10.2013 16:03

Ř70e27h42o67ř 68V52l96a77s14á64k 2824124121796

Mají i jiné finanční zdroje.

0/0
6.10.2013 20:13

R41i22c92h15a56r51d 11N34o71v91á26k 9891642552236

Kouknul jsem do jejich poslední publikovaný výroční zprávy (rok 2011) a SFPŽ dominoval. 

2012 se mi nepovedlo sehnat a jak je to letos, pochopitelně taky nevím, ale pokud by zdroje financování stále byly podobný jako před 2 lety, tak zaříznutí SFPŽ by automaticky zařízlo i automat v podobě, jak ho známe teď

0/0
6.10.2013 20:49

R51i27c53h95a36r89d 90N97o67v83á68k 9831412132216

Rozhodně jsou z hlediska financování koncentrovaný - jeden nebo pár velkých penězovodů od kámošů ve státní zprávě tvoří drtivou většinu jejich příjmů - zařízněte je a máte pokoj. 

Z vlastního se omezování a zákazy nepropagujou a nelobbujou tak snadno jako z cizího :-P

0/0
6.10.2013 20:52

Ř72e55h72o18ř 39V28l16a96s89á24k 2924464551496

Že by je výrazný výpadek zdrojů přinutil pozměnit práci, to je pravděpodobné. Ale nemyslím si, že by je to vyřídilo.

0/0
6.10.2013 21:24

J50o78h87a51n 63Z61i46n38g16e75l 2881505246351

Na cyklostezky by se mělo zavést mýtné. Cyklisti mají cyklodopravu tak rádi, že by si budování cyklostezek rádi zaplatili, a ještě by nechávali tuzéra.

+5/−2
6.10.2013 15:07
Foto

M31a87r67t68i31n 59Š29u70b27r55t 1255931454295

A na každé parkovací místo na ulici by se mělo vybírat jako za zábor veřejného prostoru třeba pro stánek třeba 500 Kč za metr čtvereční denně... Jen dodám, že osobně nejsem pro uzavření Smetanova nábřeží, jen pro vyváženost dodávám argumenty i z druhé strany.

+3/−5
6.10.2013 15:15

J63o80h43a53n 44Z57i26n14g80e41l 2761505736441

To už se děje. Firemní auta platí silniční daň, na PHM je více než 50% peněz pro stát, k tomu dálniční poplatky, placené parkovací zóny, povinnost vybudovat parkovací místa u každé nově stavby.

Ještě něco?

+5/0
6.10.2013 15:18

P49e95t29r 87N14e80s75v12a56d33b25a 2944305796619

Já myslím že to stačí jelikož pan Šubrt ani na tohle neumí odpovědět. Mimo jiné chtěl jsem napsat to samé;-)R^

+4/−1
6.10.2013 15:23
Foto

M41a35r69t26i27n 73Š34u42b44r16t 1655181264165

No samozřejmě, daně z pohonných hmot a na stavby nových komunikací, ale zábory městských prostranství, tam jsme ještě proklatě nízko. Kde jsou lidská práva, když se stánkař skoro nedoplatí a vedle auto stojí za 700 až 30 000 ročně. Stánkař dá kolikrát desetitisíce za měsíc a metr... Mimochodem, v širších centrech měst v cizině velké novostavby mají třeba 6 parkovacích míst, u nás povinných třeba 300. Také u nás už ta povinnost z OTP brzy zmizí a otočí se to, protože přesně to vede k problémům.

+2/−1
6.10.2013 15:27

P35e90t79r 84N83e30s30v36a37d88b64a 2524615346199

Stánkař si to především musí spočítat a ne pak brečet. Je jedině dobře že se tento druh prodeje protříbí a ulice nejsou obsypány stánky s šunty a lacinými cetkami. Za tím si můžou zajet na kolbenku na blešáky. Desetitisíce za měsíc to tam má postavený šapitó ne? ;-D Vám příjde 30 000,- ročně za možnost zaparkovat na ulici málo? Nevím proč by za auto psané na IČ měl být poplatek 10 000,- jeden jediný rozumný argument bych prosil.

+1/0
6.10.2013 15:38
Foto

M38a49r37t46i51n 48Š16u17b33r56t 1695241634845

Stánkař na Václaváku zaplatí za pronájem cca 130 000 měsíčně a stánek je velký cca jako jedno auto....  1,5 milionu ročně... Když budu chtít zabrat plochu někde u Pavláku, Karláku, kdekoliv, stáhnou mě městské části taky z kůže. Přitom jako obyvatel platím za možnost parkovat 700 korun ročně, to bych za stejný rozměr stánku platil za DEN. Přitom je to stejný uliční prostor. Někdo ho taky musí čistit, opravovat apod. I za své soukromé stání u baráku (můj pozemek, venku) už platím ročně víc jak 700 Kč. Platím údržbu, úklid, ostrahu. Já jen reagoval na kolegu diskutujícícho, nenavrhuju to, ale domnívám se, že jednou se město probere a bude po zónách a kartách a začne tvrdé vymáhání poplatků minimálně v té úrovni 30 000 Kč pro všechny, ne jen pro podnikatele. A při porovnání s okolními zábory, prostě i těch 30 000 ročně bude málo. Jen mě to tak napadlo při čtení toho požadavku platit za cyklostezky.

+1/−2
6.10.2013 15:54

P94e30t42r 44N19e45s58v41a15d97b79a 2614735226989

Chcete mi říct že za stánek s Trdelníkem platí provozovatel 130 000,- za měsíc??? Jestli to tak je což mi příjde jako nesmysl tak se jim to očividně vyplatí je to pouze jejich volba. Samozřejmě že by se za cyklostezky mělo platit. Nebo myslíte že jejich výstavba je zdarma?  Poplatek ve výši třeba 20,- za vjezd by nebyl likvidační a pokryly by se náklady minimálně na údržbu. Udivuje mě jak si někteří lidé myslí že by měli něco používat zadarmo. Ovšem na tom aby za možnost parkování měl rezident platit 30 000,- ročně to už je trochu moc nemyslíte? Modré zóny jsou již teď nechutný business jelikož roční náklady na ně jsou několikanásobně nižší než co se vybere....

0/0
6.10.2013 16:09
Foto

M32a15r65t37i71n 74Š66u29b83r55t 1385241164655

Buřtovej větší stánek na Václaváku. To je samozřejmě extrém. Ale extrém je 1,5 mega za rok a 700 Kč za rok. Tak kde se to asi časem potká... No právě proto, že nic není zadarmo, tak mě napadla ta úvaha s poplatky za zábory stání. Mimochodem, kdybyste cyklistu nechal platit 20 Kč za vjezd, tak by při pravidelné každodenní jízdě po cyklostezce třeba do práce a o víkendu za zábavou zaplatil 14 600 Kč ročně ;-). Pak už máme těch 30 000 u rezidenta za dlouhodobý odstav...pravda, pak by to bylo jen jeho místo...naprosto reálných. Modré zóny jsou spíš zlodějna. Rejžuje se na odtazích a přitom by peníze měly končit na účtech pro výstavby P+R. Náklady na provoz jsou také zbytečně vysoké. Jednou to skončí tak, že v centru budou poplatky za parkování 30 000 ročně všude, ale za ty prachy budete mít za 500 Kč ročně své místo v parkovacím domě na okraji města u metra. Protože jinak to nepůjde při počtu 2-3 auta na rodinu, aby se doprava ve městě vůbec hnula.

+1/−1
6.10.2013 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.