Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jen třetina spojů ve středních Čechách je bezbariérová. Lidé chtějí víc

Chceme víc bezbariérových autobusů, říkají lidé ve Středočeském kraji. Podle průzkumu agentury Datank v kraji jezdí bez schodů jen zhruba každý třetí spoj, což region řadí mezi vůbec nejhorší v této statistice. Hejtmanství ale slibuje nápravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a91r21e13l 57D55r79d19a 6194822937

Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.

  Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.

http://www.bosakbus.cz/pdf/302098.pdf

0/0
15.10.2013 7:55

R40o68m82a29n 69P17a77p73á18č24e93k 7974238279847

Snad nebudou města nakupovat hnusory :(

0/0
11.10.2013 22:41

R35o84m24a70n 55P17o51l82á93č94e19k 1270696770695

Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.

Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.

+2/−3
11.10.2013 16:53

J90a39n 23M73o32h15y54l52a 6172259469831

V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?;-D

0/0
12.10.2013 14:10

M93i93l96o85s72l29a94v 93M47l37a85d87y 1853881334602

Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.

0/−6
11.10.2013 16:17
Foto

B89r17o95n48i32s64l83a48v 93G78a80b41r17y55š 2182339191

MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.

+5/−1
11.10.2013 19:33
Foto

B15r10o11n21i41s96l57a73v 96G90a85b87r43y29š 2652299561

K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.

+3/−3
11.10.2013 16:12

T35o38m87á92š 53Z39e19m57a90n 3925488624855

IAD se těžce podfinancovává a odírá.

MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.

0/0
11.10.2013 17:18

J91a28n 62M78o79h87y32l48a 6582209479731

IAD nikdo neprotěžuje.

0/0
12.10.2013 14:11
Foto

B34r72o97n60i60s59l25a22v 60G30a78b44r25y60š 2702909621

Zkuste si to přečíst ještě jednou, o protěžování tam není ani slovo.

0/0
12.10.2013 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.