Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj kovů na půl dne zbrzdil provoz na železničním koridoru u Prahy

Provoz na hlavním železničním koridoru z Prahy do Kolína byl více než půl dne omezen. Důvodem bylo nefungující zabezpečovací zařízení, jehož část v noci někdo odcizil. Vlaky nabíraly zpoždění. Porucha byla odstraněna ve tři hodiny odpoledne, kdy byl provoz na trati plně obnoven.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P94e48t97r 85M24o78o71s 6722195297

Na zloděje kovu by přicházelo v úvahu jednoduché řešení: přeměnit výkupny na sběrny. Jinými slovy - odebírat BEZÚPLATNĚ. Spousta problémů by se tím vyřešila.

0/0
28.10.2013 11:51

M35a24r13t24i88n 74F14r57a26n46t84i59š40e70k 7165390753925

co šest let vězení,to nezabírá. Rozbít tlamu by mu měli

0/0
17.10.2013 16:44

A46l29e45x79a40n80d10r 98K34o30s53t55k81a 5899286219306

Zabíralo by. Ovšem nikoliv humanizovaného vězení. Pár let poctivých nucenýh prací. Tito se pořádné dřiny opravdu bojí.

+1/0
17.10.2013 22:38

T58o58m13á32š 12Š92t53e23c 4748950455177

Škoda, že nesiahli trochu vedľa, na napájanie zabzar je rozvedené napätie 6 kV, mohli z nich byť pekné dymovnice/žiarovky. Ale pravdepodobne sa tradične vrhli na stykové transformátory (čierno-žlté krabice v koľajisku tesne pri koľajniciach).

0/0
17.10.2013 15:38

F36r79a83n12t78i35š88e83k 55E82l31i24á88š 6497833135696

Za všechny problémy mohou sběrny kovů, ktreré zloděje řídí a také policisté, kteří nad nimi drží ochrannou ruku.

+4/0
17.10.2013 13:50

P63e94t40r 29S50v56o80b72o69d44a 9363913657654

Pokud by se striktně nařídilo, že sběrny nesmějí sběr vyplácet hotově, ale převodem na účet, velice rychle by se ty výkupy pročistily...

+7/0
17.10.2013 13:27
Foto

M84i63l91a97n 49K69o53m13e64r39s 3367741749360

Chytnou zloděje, zavřou ho. Má teplo, nocleh, stravu, k dispozici sprchy, prádlo, tepláky, obuv. Za několik týdnů či měsíců ho pustí a kolotoč se točí dál. V zimních měsících prostě ideální. Dokud se nepřitvrdí v trestech, včetně trestání výkupců kovů či úplnou likvidaci sběren, vůbec nic se nezmění.!!

+6/0
17.10.2013 12:53

A88l42e62x18a49n52d21r 10K15o86s84t33k12a 5399186899626

Právě. řešením není honit jednotlivé zloděje, ale důsledná kontrola sběren. Ten týpek ve sběrně je podnikatel. Vykupuje to proto, protože se mu to vyplatí. (velmi vyplatí, čorkař dostává polovinu) Pokud se mu to pro velmi mastné pokuty (nebo pro hrozbu osobního zavření) nebude vyplácet, tak to kupovat nebude. A pokud bude mít jistotu, že k němu minimálně jednou týdně nějací policajti přijdou a budou se ptát na původ.

+7/0
17.10.2013 13:19

J91a88n 27P46i59v96a51r43n43í26k 1598403113911

;-OPokud se tyto drobné krádeže nebudou řešit jako velice nebezpečné obecné ohrožení + škoda, která vzniká v důsledku zajištění náhradního provozu + škoda "za zpoždění" + oprava poškozeného zabezpečovacího zařízení (což je oproti předchozím prkotina), tedy minimálně 10 lety natvrdo, tak od těch, co toto dělaj a diplomaticky se nazývají sociálně slabí nebo vyloučení, nebude pokoj. To budeme čekat, až v důsledku těchto krádeží stane železniční neštěstí d mnoha obětmi??;-O

+12/0
17.10.2013 11:55

A74l80e53x82a36n81d27r 51K22o54s83t57k14a 5229266669246

A měl by za to být stejně tak trestně zodpovědný ten ve sběrně, který to vykoupí. Respektive, jestli by zloděj platil milion a měl 5 let sedět, tak ten ze sběrny zaplatit stejný milion a sedět 2 roky. Ono by se jim to odnechtělo. A výmluva: "já nevěděl, že je to kradené" je nesmysl, kradené zboží poznají dokonale.

+4/0
17.10.2013 13:24

J94a73n 75P44i85v57a89r38n45í20k 1738163363601

No možná by stačilo, kdyby se peníze za odkoupené suroviny posílaly na účet a prodávající by se musel prokázat OP s tím, že bankovní účet je jeho,  a vystavit doklad s osobními údaji a  podpisem, kde by bylo uvedeno odkud materiál pochází.

+5/0
17.10.2013 13:45

A69l14e94x20a51n57d55r 80K18o45s49t75k71a 5619126919396

Akorát by si ten ze sběrny pořídil podpisy nějakého bezdomovce a byl by ještě nevinější než dnes. Jediné možné je trewstat důsledně ty, kteří to kradené vykupují. U nich se to najde.

0/0
17.10.2013 15:38

J27a75n 11P63i66v35a57r88n32í63k 1548903703521

Pokud by to posílali na účet, tak by houmles asi moc platnej nebyl. Na výpisech lze kontrolovat č. účtu na majitele a to by muselo korespondovat s OP.

0/0
17.10.2013 15:44

D45a84v92i24d 53J19á11n73s18k67ý 2241641399931

Na trati Praha - Děčín také běžná záležitost. ČD ale zpoždění cestujícím neproplácí tak to nijak neřeší...

0/0
17.10.2013 11:23

R19o84b38e36r52t 80P56r39a35ž96á12k 4788476315290

ČD to řešit nemůže. Zab. zař. patří SŽDC.

+1/0
17.10.2013 11:31

K93a10r89e46l 92M14i89š78k46a 2576822372539

Ale cestující není zákazníkem SŽDC.

0/0
17.10.2013 18:58

M43i49c11h94a62e78l 46S34e28d47l89á95č15e59k 4956213749702

To je takový problém začít postihovat výkupny kovů? Všechno staré železo už bylo odvezeno. Co tam přivezou teď, to už musí být zpravidla nové a ukradené.

+9/0
17.10.2013 10:49

V79a54c24l67a34v 27H46a89j29e16k 3906779699

Nechápete význam slova svoboda podnikání:-D

0/−2
17.10.2013 12:02

A53l12e72x90a56n11d82r 83K52o81s69t81k51a 5569956989396

Bohužel, on se ten výraz v ČR překládá jako: Svoboda krást.

+1/0
17.10.2013 13:42

M82a34r82t21i56n 98K52v75e25t82k58o 8723581405439

Kdyz je chytnou, coz bohuzel pochybuji, tak jim ke kradezi naparit jeste obecne ohrozeni a nechat jim ta zpozdeni vsechna zaplatit. Fakt nechapu ze existuje skupina lidi "lina" pracovat, ktera je schopna se sedrit pro par korun ktere mohou ziskat na podobnych kradezich. Ten kdo to od nich vykoupi by mel jit brucet s nima.

+4/0
17.10.2013 10:44

P50a76v46e92l 41Ř67a48p20e90k 7862376729545

To je problém zákoníku práce. Ti lidé, je-li možné je tak nazvat, evidentně pracovat chtějí, ale jen občas. Přestože by teoreticky mohli vykonávat smysluplnou činnost, jsou nezaměstnatelní, protože papírování, nemožnost výpovědi bez udání důvodu, minimální mzda atd.

+2/0
17.10.2013 11:00

R84o81b70e49r89t 88P32r65a93ž57á95k 4138306255410

Taky kvalifikace je obvykle problém. Jedinec, který "vystudoval" sedm tříd zvláštní školy nebývá pro zaměstnavatele terno.

+2/0
17.10.2013 11:34

A27n34t21o92n50í35n 41Z73e20l13e66n70ý 2444243911346

A jak jsou na tom železnice v Kanadě?

+5/0
17.10.2013 10:15

P28e36t97r 89C42h22v18á81t68a17l 4762552290494

Zatím dobře, ale nelze vyloučit změnu k horšímu....Černá mračna se už stahují....;-D

+2/0
17.10.2013 12:21

P88a21v52e16l 91Ř65a74p44e31k 7282536179595

Za tohle by se měly sekat ruce. Bez diskuze.

+2/−1
17.10.2013 10:07
Foto

M46a32r28t87i51n 12G32r76o76c31h35o98l 7156258396331

A že by tak železnice vkročila do 21. století a přešla na bezdrátové řízení místo natahaných měděných kabelů?

0/0
17.10.2013 10:04

I43v58o 85Ž54á69č23e55k 9280382329357

Teď už se tahají spíš optické kabely, jenže oni to mnozí nedokážou rozlišit a zjistí to teprve když začnou loupat izolaci. Kromě toko v optických kabelech se dají přenášet data, ale energii v nich nepřenesete.

A váš návrh bezdrátového řízení svědčí o tom, že s touto problematikou nemáte žádné zkušenosti. Já je mám a věřte mi, že pokud jde o rychlost a spolehlivost, tak nad kabely pořád není.

+5/0
17.10.2013 10:28

J59i83ř14í 79T45o35m61e71š 5582500293342

Ale pozor, kolejnice budou stále ze železa.

+3/0
17.10.2013 12:08

J52o95s72e22f 88H26o16f86f49e45j 8200873682672

Zloděje věšet misto závaží na napínání troleji.Než by je ozobaly vrány,tak by aspon pár dní byli prospěšni společnosti.

+8/−1
17.10.2013 10:00

J61o89s33e76f 98H59o29f75f72e91j 8710513892722

-pro mínusáky,už za Rakouska - Uherska se krádež jakéhokoliv zařízení železnice trestalo 10 lety těžkého žaláře.A když píšu těžkého,tak opravdu těžkého.Protože jakékoliv ničení nebo krádeže mohou mít za následek veliké škody na majetku železnice a ohrožení cestujíciho obecenstva na zdraví a životech.

A jelikož v dnešní demokraci a humanismu prosazovném zejména pro asociály,je jen otázka času,kdy se opravdu stane veliký průšvih.

+6/0
17.10.2013 12:13

I52v53o 79Ž81á23č33e42k 9570962109657

Firma, v níž pracuji, dělá nějaké zakázky pro SŽDC, takže se s tamními lidmi občas stýkám a vím od nich, že krádeže čehokoli kovového jsou prakticky na denním pořádku. To, o čem se dočteme v médiích, je jen zlomek.

+6/0
17.10.2013 9:59

J12i31ř44í 85T24o72m26e21š 5772720713472

A když pracovník, co dře a udělá třeba chybičku v nastavení něčeho a má to za následek výpadek třeba 5 minut, tak na něho pár lidí kouká jak na zločince a tyto krádeže nikdo nezastaví a ještě se to omlouvá nezaměstnaností atd.

+1/0
17.10.2013 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.