Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nefunkční signalizace zavřela pražský tunel Mrázovka, tvořily se kolony

Dopravní policisté uzavřeli po deváté hodině pražský tunel Mrázovka. Důvodem byla nefunkční světelná signalizace i kamerový systém. Na smíchovské straně se z toho důvodu tvořily dlouhé kolony vozidel. Zařízení se podařilo opět uvést do provozu hodinu po poledni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T13o82m48á17š 54Z58e27m43a76n 3285128924515

Jel jsem v tunelech, kde stěny tvořila ;jen bíle natřená skála a z elektroinstalace byly v tunelu jen lampy pod storpem - občas nefungující, přesto to v Itálii stačilo na jízdu rychlsotí 130 km/h.

V ČR je v tunelech světel jak v cirkuse a přesto na dálnici platí 80, mnohdy jen 60 a když náhodou vypadně to co jinde ani není (radary, kamery a ukazatele) tak se tunel zavře.

Co jsme to za formalistickou zemi?! EU

+2/0
1.11.2013 16:18

P22a87v82e43l 22S55o37u50č82e62k 5951540529

Kolony na Spořilovské kvůli uzvřené Mrazovce??? Autore, otevřte si prosím mapu Prahy.!!

0/0
1.11.2013 12:06

T96o37m58á84š 22Z79e97m28a66n 3815588984905

Spořilovská vede na Jižní spojku která navazuje na Mrázovku..

V Praze odprava souvisí všude se vším, obzvláště na jediném průtahu.

+1/0
1.11.2013 16:12

P30a62v81e27l 75S14o23u56č21e51k 5251960679

Spořilovská vede dopravu na Jižní spojku ve směru na Prahu 9, tudíž pořád nechápu, když se Praha 5 ucpe, proč to ovlivní Spořilovskou.   Ze Spořilovský se na Jižní spojku ve směru na Prahu 5 najet ani nedá.....!!

0/0
1.11.2013 21:26

T58o64m39á30š 30Z51e62m11a60n 3885848914155

Máte pravdu, to co jsem považoval za Spořilovskou se jmenuje Chodovská (pokračování Spořilovské).

0/0
1.11.2013 21:56

M32a94r32e54k 16H33r44u30b34y 6737682641868

Na ucpani Prahy staci jedna praskla zarovka;-) Ani drahe informacni cedule nepomuzou - napisy na nich jsou spis matouci :-/ Tady teroristi nemaji sanci, proti tomu co sedi na magistrate jsou ubozi bridilove :-P

0/0
1.11.2013 21:10

J90á40n 94B84a84d42i87o53v30s42k88ý 2469614166456

nechápu! strávil jsem tam půl hodiny! Jako proč zatvoří tunel když tam nejede světlo a kamery? To jakože bez toho se to nedá použít? To je lepší totálně ucpat systém?

+2/−1
1.11.2013 11:12

M88i69c72h95a35l 69K81o28ž33e66n45ý 4906615470342

Pze kdyby se nekdo v tunelu rozbil, tak by byla kolona uvnitr tunelu, coz je jaksi nezadouci.

0/0
1.11.2013 11:34

M89i69c64h42a59l 31Z16e74t14e52k 3148602110627

Jednoduše - nefunguje úsekové měření a městské policii by vyschl zdroj peněz, proto je nutné tunel zavřít, než se celý systém kamer znovu rozjede;-D

+6/0
1.11.2013 12:08

A43l17e53x27a97n40d63r 11K71o38s26t19k22a 5709286499506

Obávám se, že když nejde světlo a kamery, tak že také patrně nejedou ventilátory.

+1/−1
1.11.2013 12:19

P35e16t95r 51R28o80h28á55n24e82k 1943689537316

že by kvůli bezpečnosti? prostě jste strávil zbytečných půl hodiny v koloně namísto duchaplným diskutováním na idnes :-)

+1/−2
1.11.2013 16:18

M18a80r64t89i58n 90H73a62r16t69i88g 9969364262506

Opravdu se bez toho nedá tunel použít. Kdyby se tam cokoliv stalo tak z toho může být megaproblém. Předpokládám, že krom osvětlení a kamer nefungovali taky ventilátory a SOS hlásky. Z bezpečnostního hlediska se tunel musí opravdu zavřít.

+1/−1
1.11.2013 17:56

T19o44m55á63š 11Z77e54m14a20n 3255358354715

Osvětlení fungovalo, jen nešlo ovládat signalizaci, která jinak fungovala.

0/0
2.11.2013 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.