- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V úseku D5 K Barandovu budou stačit 2+2 pruhy až bude někdy v budoucnu postavena severní část okruhu a řidiči nebudou muset pro cestu Z-V využívat jen dlouhou jižní trasu. Až bude někdy dostavěn okruh tak se i konečně ukáže jak bylo zbytečné budovat předraženou Blanku v centru města bez pořádných navazujících komunikací. Již nyní po otevření alespoň kousku R1 je znát snížení dopravy v úseku K Barandovu - Jižní spojka až ke Spořilovu, lidé jedoucí z D5, R6, R7 na D1 již R1 využívají a do města nezajíždí, ale dále na východ to jsou dvě věčně ucpané trasy městem.
2+2 pruhy budou stačit především tehdy, až bude hotová Radlická radiála
Pár chyb by se našlo:
1) 80 v tunelech často střídaná 60 či příliš častým uzavřením - z části díky starým normám, které vlastně nepočítaly s dálnicí v tunelu (v zahraničí je běžně 100-110) a kvůli čištění radarů.
2) 2+2 pruhy když D1 u Ostravy mám 3+3? Je to málo, obzvlástě když severní část okruhu ještě dlouho nebude. Navíc provedeno tak, že rozšíření není prakticky možné.
A k výstavbě:
Byla zrušena stavební závěra v Suchdole - přičemž vlastně neexistuje alternativa (okruh Prahy u Mělníka smysl nedává).
Běchovice si soudně vymohly zrušení stavebního rozhodnutí na 511 ač by jim okruh škodit neměl, spíše naopak protože nová silnice nebude blíže než už je ta stávající část okruhu, navíc se sníží provoz přes jejich ves díky R12. Písnice nelogicky protestuje proti otevření již ohtového sjezdu, protože to prý zvýší provoz, ač otevření by pro spoustu lidí znamenalo, že nebudou muset projíždět Písnicí... Takže nadále platí, že Praha má dálniční okruh hotový na trase: Brno - Olomouc, Ostrava, Gliwice, Wroclaw, Drážďany, Zwikau, Řezno, Linec, Vídeň - Brno.. A dokud neomezíme moc obcí a NIMByistů na celorepublikové záležitost, jiný ani mít nebude.
s okruhem z Prahy ven.... a dodělat potom vnitřní, pro osobní automobily...
Naopak, u Jesenice se prokázalo že příliš vzdálený okruh je méně užitečný než ten k Praze těsně přiléhající..
V této souvislosti je smutné, že pár vyděračů z Běchovic překřičí desítky tisíc lidí z Chodova, Spořilova, Zahradního Města a Hostivaře, kteří musí denně snášet hluk a zplodiny stovek kamionů, které se snaží dostat ze severu a východu na D1 a D5. Skutečná úleva nastane až v okamžiku, kdy bude propojený Černý Most se zbytkem okruhu.
Taky se divím že už spořilováci dávno Běchovice 2 nesrovnali se zemí - a nebylo by o čem diskutovat a proč blokovat
"Dalším nedostatkem je nedostatečná kapacita mezi dálnicí D5 a Barrandovem." Před otevřením úseku Barrandov-D1 se tento úsek kompletně rekonsruoval a de facto byl postaven znovu. Ten XXXX kdo rozhodnul o rekonstrukci 2+2 pruhy a ne 3+3 pruhy by zasloužil seřezat holí a pak vykoupat ve Vltavě. Už v tý době bylo naprosto jasný, že intenzitám 2+2 pruhy stačit nebudou. Jenže vidina dalšího rozšiřování, dalších víceprací atd.
V clanku je napsane, ze rozsireni odmitl stavebni urad.
Podle mě je jeho největší vadou to, že není dokončen.
Nájezd u Písnice je hotov dávno, jen kvůli vedení tupému Písnice není otevřen.
kvůli tupému vedení, nebo vedení Tupého v Písnici?