Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik letos vyhlíží ztrátu 360 milionů korun

Pražský dopravní podnik by měl i přes miliardové dotace od města letos skončit ve ztrátě kolem 360 milionů korun. Vyplývá to z předpokládaných hospodářských výsledků po započtení odložené daně. Na vině je podle ekonomické ředitelky dlouhodobý pokles tržeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M40a54r90t83i69n 11S29e30h76n83a15l 3701965321275

To prece neni mozne ...... Kdo by nechtel jezdit v PORSCHE tramvaji 14T??? A pri kazdem rozjezdu nebo brzdeni se krasne nalepit na cestujiciho sediciho na jedne nebo druhe strane ??? Popripade naproti pokud tramvaj odbocuje .....  ;-D;-D;-D

0/0
20.11.2013 13:44

Ř82e33h62o46ř 68V16l30a78s14á20k 2594274421536

Možná by to chtělo méně "optimalizovat". Například nevěřím tomu, že je tak výhodné posílat některé tramvaje jednovozové a dosáhnout tím přecpanosti i mimo špičku.

Ale je pravda, že to jízdné zdarma pro důchodce mi přijde také mimo.

+2/0
18.11.2013 21:35

L48u48k62a36s 17N72o80v98a96k 4799699373758

To je zajimave, taxisluzbe navysili jizdne naposledy v roce 2007 a je to v poradku a nikdo se nepra, zda jizdne odpovida nakladum.....

DP ac silne dotovan, se snazi navysovat jizdne kazdy rok...., i kdyz je jim to k nicemu.

Co zacit smysluplne setrit? Proc jezdi 2 nocni tramvaje na sidliste v intervalu á.20minut, ac vetsinou vezou vzduch a 5lidi?

Driv jezdila jedna á.40minut a stacilo to. A tak by se dalo pokracovat a hledat uspory dal.

DP ma ovsem neustale natazenou ruku a krici mame malo, pridejte nam, a zvednete jizdne. Netvrdim, ze rocni legitka za 5kkc je draha( da se rici, ze je zadarmo), nicmene je nutne prihlednout k tomu, co jsou lide ochotni a schopni zaplatit.

Ano, castecne za to tez muzou politici, kteri si na DP delaji politicke body.

0/−3
18.11.2013 21:23

A31n15e40t20a 88M64a88l83á 6881500845

Ať zrušej jízdný zdarma a budou bez ztrát.... ;-O;-O

0/0
18.11.2013 19:46
Foto

T17o94m19á75š 86J72á19r82a86i 7757386459522

dnešny můj postřeh je, že autobusy jsou hrozně plný, tramvaje možná taky ale jenom v centru. tramvaje do Modřan v spičce jsou prázdný a jelo jich nekolik za sebou. Mohli by operovat operativne, a končit napr.v Braniku, ale nato jsou tam lidi. Dnes jsem si všimnul, že autobusy jsou o mnoho víc využívány z Modřan než tramvaje. A autobus 125? Asi ho oceňují lidé co se umějí dostat ze Smíchova na druhou stranu a to až na Jižní město, ale ten spoj nazpátek prázdný.

0/−4
18.11.2013 18:05

M43a88g59d46a 82B35o82u76š40k39o98v72á 7723101696

Evidentne nejezdite 125 smer Skalka. Tento autobus je vytizeny v celku dost a jedine autobusove spojeni pro Mecholupy a Hostivar s metrem A. Jezdim timto autobusem oba smery a ze by vozil vzduch se mi opravdu nezda.

+3/0
18.11.2013 19:24

J61i53ř69í 58K97r76e29j21č63í15k 2227338694856

A nebudete pak zase nadávat, že vám z Modřan jezdí půlka tramvají a navíc ne podle jízdního řádu ?

0/0
18.11.2013 23:12
Foto

M50i98r92o69s86l76a98v 15S51t10e63i66n17e75r 6658204123235

Prozradím vám sladké tajemství- ty peníze jsou na Panenských ostrovech! Jenom tam někdo pro ně musí zajet! Nebo pražské majitele konta zavřít! Už se na ně vaří voda...V

+1/0
18.11.2013 17:55

T72o48m30á43š 15Z79e47m75a24n 3775958414705

Možná se to zlepší, když Hudeček zas uzavře nějaké nábřeží..;-D

+3/0
18.11.2013 17:45

J11a22n 90K89r40b15e13c 8855337704567

To neni mozne, mame prece seznamovaci vagony! 8-o

+4/0
18.11.2013 17:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.