- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je zase výmysl hodný Nobelovy ceny, pokud by se udílela za počin v dopravě...to je katastrofa!!! Mě by zajímalo, kde naši dopravní inženýři studují, protože tohle přeci nemůže nikdo myslet vážně!!! Odvézt dopravu ze Spořilova je jistě chválihodné, ale za jakou cenu? Zablokujeme jižní spojku o kus dál a k tomu ještě přidáme zablokovanou magistrálu směrem do centra a současně i výjezd z jižní spojky na brněnskou? Ty krabe to je silný kafe...
Toto si mohou dovolit možná v Německu, ale tam většinou používají hlavu a řidiči jsou ohleduplní a pravidlo zipu maji v krvi, ale i tak by si netroufli a hlavně by nebyli najivní, že na dvoustechmetrech je možné prolnout dva proudy tranzitní dopravy...nehledě na to, že najezdovej radius ze spojky na onen "vysněný" most je dokopce a navíc hodně utažený, takže průjezdová rychlost kaminonu nebude ani 40km/hod...
Takové místo tu už máme...Barrandovský most...kdo jezdí ví...pokud jedete od Strakonic a najíždíte směr Krč a Brno, blokují vás auta, co sjíždějí od centra (od Smíchova) na Modřany. A to tam žádné dlouhé kamiony nejsou a kolona je schopná mít několik kilometrů až do Lahovic! Ale tady se budou křížit dva plně vytížené směry! Vozidla přijiždějící do Prahy od Brna a najíždějící na spojku směr Barranďák (kde ostatně kolony bývají už tak kvůli krátkému pruhu po mostem) a kamiony vyjíždějící na Brněnskou...
Takže výsledkem a to se klidně vsadím, bude:
- kolona na Brněnské směr do centra - všechny pruhy, protože tak to tam prostě chodí
- kolona na spojce od Strašnic až k Brněnské - kolona na spojce od Barranďáku až Brněnské a dále na ni, protože se nahoře prostě zase nepromíchají Takže jedním odvedením provozu jsme si zablokovali 3 úseky... kocourkov hadr...peklo... Ještě mám v paměti skeptiky-experty, co zaryte tvrdili, že odvedení nakladní dopravy ze spojky neuleví Barranďáku a spojka bude stejně postávat...hahaha...a to chtěli dělat i vyhrazený pruh pro autobusy...ještě že k tomu nedošlo...a po spojce krásně jezdíme a do
konce i semafory mohou být vypnuté :-)
A nějaké žluté šrafování na silnici? Zaprvý ho u nás neumí nikdo ani logicky namalovat na spravném místě a za druhé? Policie raději měří kamerama a na přehledných místech, než aby hlídala plynulost a podobné věci , které ji mají napomáhat.
Ještě nikdy a nikde nevyřešili dopravní zácpu semafory. Naopak, přidání libovolného semaforu zácpu naprosto spolehlivě přivodí.
No, tohle určitě vymyslel ing. a to určitě s vysokou dopravní. Nikoho jiného by toto řešení ani napadnout nemohlo
Ten vejkrucák ve směru od P10 vypadá minimálně na mapce naprosto šíleně. To bude panečku plynulost provozu, průměrná rychlost na tom křížení tak 5 km/h?
První, co mně napadlo, když jsem tu mapu viděl - že aspoň ten most mohli udělat do opačného oblouku, než je - když ho stejně měli celý stržený.
Kolony až na Černý most zaručeny...
Typicky české. Namísto aby se řešilo, proč jedou přes město kamiony, které potřebují jet dál a dobudoval se okruh, tak se udělá most, křižovatka a zákazové značky.
Srovnejte si ceny... A zkuste přesvědčit lidi z Běchovic - not on my backyard Že zdravíme Kužvarta
v obou situacích (jak v místě, kde budou kamiony opouštět u té Shellky Jižní spojku od Prahy 9, tak za mostem, kde se budou připojovat k pruhu osobáků jedoucích od Prahy 5) nastane průšvih - situace, kdy osobáky jedou v pravém pruhu a musí se napojit do pruhu vlevo plného kamionů. Upřímně se této křižovatky obávám, že to tam bude jeden kiks za druhým a ve výsledku ucpaná spojka z obou směrů. Snad se pletu
Hmm, nevidim zadny zasadni rozdil se stavajici situaci, kdy se kamiony navic krizi s proudem autobusu MHD. Docela se divim, ze za ty 3 roky tam nedoslo k nejake vetsi nehode, to by bylo docela maso...
Nějak nechápu jak se uleví Spořilovu od kamionů, které pojedou od D1 na Jizni spojku směr D11 třeba... :) Takže tohle je jen polovičaté řešení pokud dobře vidím... :)
bože, takových peněz se do toho vrazí, aby se vyměnil sjezd z jižní spojky, kde se kamiony sice kroutily do oblouku, ale aspoň z kopce, za úplně stejnou křižovatku o kus dál, kde naopak budou muset do ostrého oblouku túrovat motory... opravdu ekologické a sníží to emise, včetně těch hlukových...
...a to nechci vidět, jak se budou do jednoho a toho samého pruhu spojovat kamiony i osobní auta z obou směrů jižní spojky, a o 50 metrů dále se hromadně napojovat na D1...
Pokud někdo nepochopí tuto značku tak by měl raději odevzdat občanku.
Pochopí, ale vymlouvat se na to bude. Značka nikdy nezabrání řidiči zajet tam kam se nacpe.
Škoda, že někoho nenapadlo prodloužit odbočovací pruh z D1 na Jižní spojku a informaci o řazení do pruhů dát před zatáčku a ne až za ní :-/