- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to jen další nesmyslný a zbytečný pokus, jak obejít skutečný problém a to je nedokončenost pražského okruhu. Typický příklad neschopnosti a hlouposti úředníků magistrátu, ŘSD a co já vím kde ještě.
premiérová nehoda v křížení směrů pod mostem !!! cca 18:25
Bohužel je večer, ale kamiony jedou Spořilovskou do kopce dál.....takže pánové, co máte takové starosti, jaké budou kolony u Kačerova, můžete být v klidu. Kolony budou dál na Spořilovské, kde žijí tisíce lidí ve vzdálenosti pár desítek metrů od nich.
Původně to mělo být tak, že kamiony tudy pojednou v noci, aby se spořilovským ulevilo od hluku. Tohle celodenní řešení je neštěstí a budou tam obrovské kolony. Nejen kamionů. Nicméně radní v Praze za posledních 10let mnoho smysluplného pro dopravu neudělali a tak nemůže být člověk překvapen.
Stavet most za 100 milionu na nocni provoz, kdyz problemy jsou pres den, tak nejak nema smysl
Hmm, tak to jsem na to zvědavý. Takže souvislý pruh kamiónů bude blokovat sjezd na 5. května do centra, na ten bordel u benzinky SHELL snad raději ani nemyslet. Jinak podobně stupidní zatáčku vybírají kamiony už teď při nájezdu právě na Spořilovskou, toho bych se nebál. Ale nevíte, jestli něco udělají s tou chytrou šikanou za lanovým mostem, díky které to od otevření úseku stojí v podstatě vždy, kdy není spojka poloprázdná? Projektant byl zřejmě kreativní, ale ve směru z centra si myslím, že jde o největší problém. Přitom pořád tři pruhy, jenom to debilní zúžení do dvou v kritickém úseku a nesmyslná zatáčka a na zácpu je zaděláno....
tento úsek není stále dostavěn, mají zde být sjezdy tuším na Rabakovskou. resp. měli být, nicméně došli prachy jako vždy. poslední etapa tohoto úseku spolkla obrovskou sumu peněz z důvodu přeložek sítí. překládalo se v podstatě úplně vše vyjma kolejí.
Toto jak je to namalováno mohl vymyslet jedině mag*r na víc než druhou
chachá... tak na tenhle masakr jsem opravdu moc zvědavý.. Přesně vidim ty kamiony jak se tam štosují, aby vytočily tu zatáčku před nájezdem na most...
Dále bude zajímavé sledovat jedno z nejnebezpečnějších míst v Praze - hned za mostem kde se spojuje silnice od mostu s nájezdem na D1..
Dřív tam byla přednost v jízdě od mostu (což bude nejspíš zase) a mraky bouraček...
na přípoji JS-D1 by bylo asi nejlepší stáhnout dva pruhy na jeden. Pak by to bylo bez přednosti...
Úsek D1 - Běchovice nejdříve v roce 2019 viz: http://praha.idnes.cz/vystavba-prazskeho-okruhu-ddp-/praha-zpravy.aspx?c=A121108_1851447_praha-zpravy_ab
Tragédie - neuvěřitelně hloupý ústupek Spořilovským stěžovačům, kterým tam budou stejně jezdit kamiony. Všechno co pojede z D1 na jižní spojku (západ Prahy, Blanka, Plzeň, Karlovy Vary) se bude muset procpat posledními 10 metry kolony kamionů.
Reakce TSK na očividný problém: vybudování kamerového systému. Blbákov!
v obou situacích (jak v místě, kde budou kamiony opouštět u té Shellky Jižní spojku od Prahy 9, tak za mostem, kde se budou připojovat k pruhu osobáků jedoucích od Prahy 5) nastane průšvih - situace, kdy osobáky jedou v pravém pruhu a musí se napojit do pruhu vlevo plného kamionů. Upřímně se této křižovatky obávám, že to tam bude jeden kiks za druhým a ve výsledku ucpaná spojka z obou směrů. Snad se pletu
Predpokladam, ze to bude mensi maler nez stavajici sjezd, kde se navic krizi spousta autobusu MHD - tam hrozi realny masakr. Tady by mely jet kamiony s 50m rozestupem.
A doufam, ze navzdory mapce je most tvarovany ve smeru hlavniho predpokladaneho provozu