- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hasiči tam museli být sakra rychle. Autobusu trvá cca 7 minut, než z něho zbyde jen ohořelá kostra.
Pro vsechny odpurce hranaty karosy: Jiny stroje tolik zatim neodslouzili a v budoucnu ani neodslouzi. Dneska se to vyrabi zamerne poruchove a slozite,aby se udrzela zamestnanost.A autorizovane servisy mohly pekne kasirovat za vymenu oleje.Protoze tam davaj srouby s nenormalni hlavou co otevrou jen v autorizovany dilne.
Každý větší dopravní podnik si provádí kompletní servis sám.
Taky porad vidim na titulce nadpis "cestujici prezili"...
Verim, ze redakci by asi vic potesilo 20 zuhelnatelych mrtvol v autobuse, ale my vsichni ostatni budeme radeji, ze se nic takoveho nestalo...
S tím titulkem si snad děláte pr..l, ne?! Bulvár hadr!
hmmm...tak sotva jsem to dopsal a odeslal, byl výraz "cestující přežili" nahrazen výrazem "cestující včas vystoupili". Ten původní nadpis byl ale fakt úlet...
U videa (přes který jsem se dostal ke článku) je nadpis "V Praze vyhořel autobus, cestující přežili".
Redaktor je zřejmě komik.
Dokážete si vůbec představit ten ultra mega výbuch nafty v nádrži
tuším, že to má za sebou, chuděra, rozeberou ji na ND.
To ani ne, to pujde na srotoviste. V praze jezdila jedna posledni hranata karosa, a to je ona.Jezdila protoze to byl kloubak a bezporuchovec.Sam sem s tim jel na jizni mesto v rijnu.Karosa kratka bez kloubu uz nejezdi vubec,na idnesu je clanek o slavnostni posledni jizde hranaty karosy v praze.Nikdo ale nerekl ze zustane jedna kloubova porad jezdit,ta uz ted dojezdila.
Škoda, že jsem nešel okolo, aspoň bych se trochu zahřál.
Díky bohu, že to nebyl sor. Ten by se roztekl.
Nepřijde mi, že by to Karosa rozdýchala... a taky se roztekla...