Diskuse k článku

Na Evropské opět někdo poničil trávník na tramvajovém pásu. Zase je z něj oranice

Vyjeté brázdy na zeleném pásu mezi zastávkami Bořislavka a Horoměřická svědčí o tom, že další řidič nezvládl řízení a skončil jízdu na trávníku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peepa

Bordel

a proč by tam měl být trávník s automatickými zavlažovači???? když někde už 20 let chybí cesta!!

0/0
12.12.2013 12:49

Jirka

Re: Bordel

A kdepak chybí? Bavíme se v rámci Prahy.

0/0
12.12.2013 14:33

Trol

Re: Bordel

Například:

- Výpad z hlaváku na vysokorychlosty. Brno(Vídeň+Olomouc/Ostrava), Ustí/Německo, Plzeň/Německo.

- Železnice na Kladno.

- Železnice na Plzeň(čtyřznakovej autoblok nebo ETCS, větší rychlost, míň mimořádností. Nejlíp expresy vykopat na vysokorychlostku, aby mohla S7 jezdit normálně).

- Spojení centrum-letiště.

- Tramvaj Modřany-Písnice. - Tramvaj na Jižní Město. - Tramvaj na Petrovice/Měcholupy. - Metro D

0/0
13.12.2013 16:31

Varan

Řidič dement

Ten řidič letištního "expresu" musel být totální vypatlanec. Pokud nebyl nalitej jako broky, tak jeho IQ bylo na úrovni demence. Je jasné, že neztratil směr, ale chtěl si zkrátit cestu. DP by ho měl na hodinu propustit.

0/0
12.12.2013 9:35

Jirka

Re: Řidič dement

Jasně, on si zkrátí cestu přes trávník, i když ví na 1000 %, že se do něj zaboří a hlavně ho zničí... To je inteligence fakt...

0/0
12.12.2013 14:32

Mikulík

Další průser

Pokud hodlá Praha upřednosťnovat veřejnou dopravu, tak nyní jde vidět, jak opět selhala, protože na tramvajovém pásu mohly mimo tramvají jezdit také například příměstské autobusy a v nouzi sanitky, hasiči, víme jak je Evropská ucpaná. Místo toho udělali kousek trávníku, aby to bylo hezký a pak je stejně zase beton. Tak to už se mohlo udělat celý přizpůsobený autobusům a je to.  Stejně tak obrovský průser je odbočování doprava na Horoměřickou. Mohl být krásný odbočovací pruh z centra a autobusy nemusely dlouho čekat na světlech.

0/0
10.12.2013 10:15

Jirka

Re: Další průser

Vy asi nevíte, jak se tím neuvěřitelně ničejí koleje, zvlášť, pokud se jezdí přes asfalt. I když, máte pravdu, s těma sanitkama a autobusama je to dobrý nápad.

0/0
11.12.2013 20:18

Trol

Re: Další průser

To záleží na zadání. Dát do smlouvy záruku třeba a 20 let a uvidíte, jak to vydrží.

0/0
13.12.2013 16:36

retro

zatravnovaci dlazba?

ziva zelen mezi kolejemi je osvezenim v sedi betonu a kamene. travnik se pestuje dlouho a nakladk jej znici kdykoliv. zatravnovaci dlazba poskytne osvezujici zelen v pasu mezi kolejemi a pritom bude dostatecne nosna pro zbloudile ridice...:-)

0/0
9.12.2013 23:36

Jirka

Re: zatravnovaci dlazba?

Trávní umělotina poskytne osvěžující zeleň? Dovol, abych se zasmál ;-D

0/0
11.12.2013 20:19

H.

anglický trávník mezi kolejema není příroda...

já jsem pro maximální upřednostňování přírody ve městě - jenže pod tím chápu např.: pořádný mohutný stromy (ne nějaký současný bezproblémový zakrslíky), větší plochy v polodivokém stavu - tj. místo asfaltovejch cestiček + úpravný zeleni jen vyšlapaný nezpevněný cesty + nepříliš regulovanou zeleň, opuštěný plochy zatím bez využití ponechaný alespoň částečně s náletama, ne vyholovaný na kost, samozřejmě ponechání co největších pásů zeleně (parky, lesy) v areálu města - i jejich přibývání v rámci rozšiřování města, ponechání takových zelených pásů jako spojnic až za hranice města do "opravdové" přírody, nezastavování každý myslitelný proluky na úkor i maličkých parčíků s těmi pořádnými stromy;

ale anglický trávník mezi kolejnicemi tramvají za tak velký přínos - když to porovnám se ztrátami (určitě větší finanční náročnost na údržbu + nemožnost nouzového využití) nepokládám; ano je to hezčí než tramvajové panely, ale asi moc drahá (nejen co se peněz týče) sranda...

tohle mě přijde jako typická "hudečkovina" (i když s tímle třeba Hudeček nemá nic společnýho) - tj. problematický gesta vypadající efektně (uzavírka Smetanova nábřeží, obšťastňování hudbou v metru, seznamovací vagóny v metru)

0/0
8.12.2013 21:41

Jirka

Re: anglický trávník mezi kolejema není příroda...

Pak by to vypadalo příšerně - a ono taky chvilku trvá, než s těch zakrslíků ty stromy vyrostou...

0/0
11.12.2013 20:20

Tom

Kdo tohle vymyslel?

Zajímá mne, kdo vymyslel tyhle trávíkové nesmysly v tramvajovém pásu? Tráva má být v parku, ale v komunikaci?

Dokud tam byl asfalt/beton/kostky stačilo sanitce nebo hasíčům najet na koleje a stihnout dojezd, teď není týden, abych nepotkal houkající auto zaseklé v koloně ...

0/0
7.12.2013 14:08

Kalfa

Jsme v rukách šílenců

Stále mi tane na mysli nadčasová velevěta dirigenta Karla Vlacha : " Jsme v rukách šílenců !"

0/0
6.12.2013 14:55

zahradník

je to špatně

Někdo opravdu nemyslel. Evropská je problematická výpadovka, která nemá alternativní souběžnou trasu, jako je třeba dvojice Poděbradská a Kolbenova, nebo Českomoravská a Sokolovská. Tráva je fajn, ale v případě téhle ulice by mohla být v zatravňovací dlažbě. Tráva by tam byla a nouzově vjet by se na tu plochu také dalo.

Zřejmě projektant vycházel z toho, že po uvedení metra do provozu, významně poklesne provoz automobilový ;-D

0/0
4.12.2013 11:40

beizu

Re: je to špatně

jestli si někdo myslí že po zavedení metra do motola (?) se vyřeší intenzita dopravy po evropský po který se vede přístup na letiště, okruh a sídliště tak je dementní X

0/0
4.12.2013 12:19

Jirka

Re: je to špatně

Vyřeší, pokud ubude inteligentů za volantem...

0/0
11.12.2013 20:21

mm

Trávník na Evropskou je blbý nápad.

Kdyby tam byl asfalt a ne trávník, udělali by lépe, jak pro sanitky, tak policii, tak případnou průjezdnost MHD v případě že se v jízdních pruzích stane nehoda a celá evropská pak stojí v koloně. Blb je ten kdo tam vymyslel trávník....

0/0
3.12.2013 7:56

Jirka

Takze blb je ten co se snazi o slusne podminky k ziti a nikoliv ten, co je likviduje. Opravdu mate zvlastni zebricek hodnot.

0/0
3.12.2013 11:31

beizu

Re:

co maj co dělat slušný podmínky k žití s tramvajovym pásem co je kilometr asfaltovej, 200metrů travnatej a 200metrů z kostek a pak z panelů, asfaltu a zase trávy? mě jenom nedochází proč se to dělá takhle dementně? když evropská stojí, a jakože stojí furt tak kudy maj jezdit sanitky? na milady horákový je tahle demence taky, sanitka musí uhnout z asfaltovýho pruhu kolejí do silnice která je tam taky furt zasekaná... a co maj lidi dělat v zácpě? prostě přejedou jednim kolem rantl a sou znova na trávě... blb je ten kdo tohle projektuje... evidentně to tam vůbec neznáte tak si tu laskavě neroztahujte ústa

0/0
4.12.2013 9:55

Trol

Re:

Co dělá sanitka na dvoupruhu, když tam nemá vedle vlakový koleje?

Snad když stojim v koloně na dvouupruhu a za zadkem mi bliká sanitka, tak každej má uhnout ke svýmu kraji a sanitka v pohodě projede prostředkem.

0/0
4.12.2013 17:17

Honza

Re: Trávník na Evropskou je blbý nápad.

Souhlasím s tím, že trávník na Evropské je blbý nápad, přírodu to do toho divokého provozu nepřináší, je to jen blbá paráda.

0/0
4.12.2013 19:55

Trol

Re: Trávník na Evropskou je blbý nápad.

Jo bus-pruh beru.

Sou Evropský města, kde přes den jezdí v nějaké trase tram linka, v noci totéž dělá minibus, celou trasu zastavuje ve stejnejch zastávkách, kromě šotoušů si nikdo nevšimne rozdílu tram vs bus.

Takže Praha musí naopak oddělovat. Kdyby šlo o neúčinnou blbost(metrobus), tak to ROPID a DPP rádi zopakují.

0/0
6.12.2013 0:49

petr

je tohle vůbec možné?

Je ten řidič autobusu duševně zdraví? co udělá příště? Vezme to zkratkou přes park?

0/0
2.12.2013 17:15

anonym

Re: je tohle vůbec možné?

Já se ani nedivím že se ten řidič autobusu na ten trávník dostal. Kdo po Evropské ulici v posledních měsících cestoval autem nebo autobusem tak si jistě všiml toho že se každých pár metrů najíždělo ze silnice na tramvajové těleso a nebo naopak. Navíc se to dost často měnilo. Tam kde se ještě včera jelo po kolejích se už nejezdí. A zase naopak. Takže se ani nedivím že ten autobusák to prostě přehlédl a vjel na ten trávník. Jenže to vám by se určitě nikdy nestalo. Protože jste duševně zdráv. Že?

0/0
2.12.2013 21:16

Jirka

No samozrejme. Uz v autoskole se uci, ze kam nevidim, tam nejedu, proto je jizda po trave, notabena u ridice profesionala, opravdu nepochopitelna.

0/0
3.12.2013 11:29

anonym

Re:

Já neříkám že se to neučí v autoškole. Ale chybu může udělat i profesionální řidič. Navíc i kdyby si všiml toho trávníku pozdě tak ten autobus má nějakou váhu. Prázdný váží něco kolem dvanácti tun. Takže je asi jasné že nezastaví okamžitě. Navíc musí brát ohled i na lidi ve voze. Takže než aby mu tam všichni spadly jak švestky tak je lepší raději vjet do toho rávníku i za cenu pokuty. Kterou také zaplatil. Chtěl bych vidět Vás za volantem jak všechno dodržujete. Zajisté nikde nepřekročíte ani o malinko rychlost, nepředjíždíte tam kde to není dovoleno, nestojíte a nezastavujete v místech se zákezem, pouštíte chodce na přechodech, autobusy vyjíždějící ze zastávek (v obci), nikdy neprojedete křižovatku naposlední chvilku i když už  je červená nebo nedej bože nikdy nejedete tam kam nevidíte. Mohl bych v tomhle pokračovat. Ale asi by to nemělo cenu. Jste prostě zajisté dokonalej řidič a určitě byste mohl jízdy v autoškole učit.

0/0
3.12.2013 20:14

Najdete na iDNES.cz