Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problémy nemá jen Blanka. Pozdější otevření hrozí i delšímu metru A

V Praze se může v příštích měsících zpozdit nejen otevření silničního tunelového komplexu Blanka. Stejný problém hrozí i prodlouženému úseku pražského metra A. Čtyři nové stanice budou moci lidé využít pravděpodobně nikoliv už příští rok, ale až začátkem roku 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š61á53r29k63a 25Č80e12c43h68o36v77á 8628336215165

Pane Nepalo, nebojíte se, že váš Slovenský štát vám udělí pokutu za čtení (a navíc i přispívání) českých stránek, podobně jako tomu je za vysílání českých pořadů ve slovenské televizi ? ;-D Opatrně, prosím !

+6/0
5.12.2013 9:16

H78o67n37z55a 79B76o30b33u66l51a 9756909173289

Teď napíše, že za to můžeme také my, protože se všechny peníze za socíku investovaly do našich dabérů a jejich kvůli tomu umřeli hlady. :-p

+2/0
5.12.2013 9:35

I33g68o29r 11N22e60p34a48l18a 4215865756698

Zhodou okolností som včera pripojil svoj diskusný príspevok pod blog pána Josefa Eignera ku článku "Konec československého jazyka". Autor v ňom sa zamýšľa práve nad tým, na čo aj vy narážate a v podtexte z toho vychádza, že Slováci sú neznášanlivý národ, ktorý ešte aj trestá ľudí za používanie češtiny v médiach. Prečítajte si to a hlavne, nešírte tiež sama nezmysly...

A tu je moja reakcia na spomínaný blog:

Igor Nepela

"Vážený pán autor a mohli by ste prosím tú pokutu konkretizovať, za čo to bolo ? U nás o tom nie je ani zmienka. Budí to totiž dojem, že na Slovensku je čeština zakázaná, čo nie je pravda. Čeština je u nás popri slovenčine druhým úradným jazykom, vysielanie v televízii je v češtine úplne bežné a dokonca teraz Ficko sa s tým Vašim priemerom dohodol na tom, že sa budú uznávať aj vysokoškolské tituly s výnimkou profesúry, docentúry a pod.

Áno, pri programoch pre deti (rozprávky,...)je povinnosť STV dabovať filmy, lebo slovenské deti vnímajú češtinu veľmi ľahko a veľmi dobre jej rozumejú a potom nedokážu rozoznať rozdiely v oboch jazykoch a robí im to problémy v školách v slovenskom jazyku, lebo používajú české výrazy (čechyzmy).

Inak pekný článok R^"

0/−1
5.12.2013 14:22

R24o39m14a11n 53J79a79v37o98r20s10k26i 7376406301623

Vůbec ti nerozumím, přiveď dabéra.

0/0
5.12.2013 15:05

I22g48o88r 94N24e45p66a57l60a 4215595816398

Neprekvapuje ma to, že nerozumieš. 

Diskutovať sa dá len s inteligentnými ľuďmi, s hlupákmi sa dá len hádať a ja sa s Vami Javorký, hádať nemienim.

0/0
5.12.2013 17:16

J59a26k67u14b 17F15e93i61f49a32r 7219369906339

Problém metra A, Blanky a stovek dalších staveb je naprostá neprofesionalita a nekompetentnost úředníků, kteří nejsou schopni včas a v potřebné kvalitě připravit projekty, výkupy pozemků atd atd. Jinak si nedovedu vysvětlit tisíce projektových změn, neustálé odválávání se kdekoho proti téměř všemu, zjištění že liniová stavba narazí na nevyřešený pozemek. Tohle prostě je český fenomén.

0/0
5.12.2013 8:40

P58a28v84e83l 30S14l84a95d71o97v80n54í78k 6717553497426

Však jim to voliči ve volbách spočítají.Rv

0/0
5.12.2013 8:35

R29a97d96o49s92l42a21v 30K34l36a10u71d26a 5764678334212

No a nebylo by lepší tedy odložit volby? :-P

+2/0
5.12.2013 6:42

K18a39r75e37l 39V77a53c62h53u69t 9333612369313

Copak? - Pohrdali jste (jsme) rekordy brigád socialistické práce? - Zdálo se vám (nám), že na tom NIC není, dokončit dílo VČAS anebo ještě s PŘEDSTIHEM? ... 8-o

No, jak je vidět, tak to není jen tak samosebou... :-/ ... stavební firmy si DNES práci a tedy VÝDĚLEK co nejvíce "šetří" - tak je to!!! ... Nejsou na ně žádné páky ?! :-(

Tak to máme blbý.... fakt blbý .... Co s tím? ... Jak to zařídit, aby to bylo a nestálo to ZAS a ZAS velké peníze? 8-o

+3/0
5.12.2013 6:12

K16a10r88e91l 37V93a83c64h85u72t 9623942779843

Chodník kolem naší firmy (v Brně) zametal každé ráno jeden milý a pracovitý důchodce. ;-) Během 1,5 hodiny byl s tím hotový.... Ale firma ho odeslala do důchodu.

Dnes ten chodník "zametají" tři pracovníci najatí městem... :-/  Ještě v 11 hod. dopoledne není poznat, že by z toho smetí, co zametají, vůbec něco ubylo... ;-€

+2/0
5.12.2013 6:16

A34l55e30x22a31n66d63r 26K73o15s88t30k52a 5859486719876

Praha 2. Kdysi chodilo po ulicíxh asi 5 cikánů, bylo zameteno. Dnes tam chodí o něco víc nehlídaných bílých, zameteno není. A hlavně: pravidelně jezdí smrdět zametací vozy i na chodník. Předpokládám, že ta celá šaškárna vyjde na mnohem více, než ti dežové. Praha 4, nevím, ale nejezdí tu zametáky, nevidím uklízeče, ale je čisto. (Jen v parku sbírají vajgly a spol 2 Eržiky.)

+2/−1
5.12.2013 7:06
Foto

V68l96a14d92a 71V36a83n40e39k 9373526534138

Byrokrati všech zemí,spojte se  ! Úředníci placení z daní , místo  služby  občanům,hledají problémy ! Že tím zkomplikují život spoluobčanům,je až tak moc nezajímá ! Hlavně že jejich úřední šiml důležítě řehtá ;-€Rv

+1/0
5.12.2013 5:33

M73a44r10t68i38n 97H48o20u40b69a 6663891369838

kdo komplikuje zivot vic? urednik, ktery kontorluje dodrzovani zakona }efektivivita vynalozenych penez - a je vyhozen, kdyz udela  nalez), nebo stavebni dozor, ktery si hazi malou domu z verejnych rozpoctu a ktery by to delal jeste vice nebyt prave onoho uredniho dozoru?

0/0
5.12.2013 10:52

J13a16n 50L97i25b23i83c92h 9962728905613

Metro D bude jen další tunel veřejných financí a to zase doslova.

+1/0
5.12.2013 0:20

J29a46r80o90s39l20a71v 69P40a54r30k83i56n50s33o76n 5372377469131

třeba ne. třeba se stavba metra 4 měsíce před dokončením zruší a zasype hlínou.

+5/0
5.12.2013 0:37

J45a51n 80L33i87b38i37c39h 9282808465363

v našem Kocourkově je možné všechno, ta hra na čisté a bez korupce, co dneska provádí je tak okatá, že když se Hudeček bojí, tak ať se toho primátora vzdá a nechá to dělat někoho jiného.

0/0
5.12.2013 12:02

J76a75r77o12s39l48a40v 56P27a65r53k57i85n66s50o74n 5892167649691

Jen idiot může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením.

+13/−1
4.12.2013 23:50

J35a86n 26L76i64b57i13c10h 9822428515593

Tak Hudeček může vše.

+1/−1
5.12.2013 0:21

Z18d92e16n79ě71k 31Z47a88b96a89v85a 1792964326474

Shrnuji: Jen holomocký syyreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+4/−2
5.12.2013 4:41

J30a87n 61L49i22b25i75c11h 9882598115463

Co byste taky chtěl od Kalouskovských modelů, Hudeček je model pro mladé, hlavní maskot této strany je Schwarzenberg a chybí jim jen nějaká hezčí žena ve vedení, Langšádlová ji určitě nenahradí. Beztak minulá vláda nebyla Nečasova, ale Kalouskova, neb se tam nejel program ODS, ale Kalouska. Ono taky Němcová, Nečas a spol. ani vládnout neumí a Kuba taky umí jen sloužit Dlouhému z Hluboké. Na magistrátu udělali puč, kdyby byl opravdu Hudeček morální kapacita, abdikoval by společně se Svobodou hned poté, co bylo celé vedení radnice obviněno z trestného činu, nicméně to se dneska v politice nenosí, politici se drží koryt, dokud je opravdu nezavřou a někdy je vykonávají i z kriminálu (Rath, Pekárek atd.).

0/0
5.12.2013 12:01

Z80d45e39n73ě84k 24Z93a49b91a59v69a 1132674676754

Shrnuji: Jen holomocký syreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+2/0
5.12.2013 4:41

A72l45e11š 46Z79e41l20i81n22k30a 1914382436

asi je holt TOP 09 personálně slabá, když je jejich nejvyšší pražský politik idiot

+6/−1
5.12.2013 0:30

L41u91k26á30š 70N83o65v52á66k 4266106642133

Hudeček je jen figurka s puberťáckým obličejem. TOPku řídí Vávra! A jedním z cílů je provatizace DPP. Bakala už zakládá dopravní firmu...

+3/0
5.12.2013 9:43

J82a54n 70L27i58b80i53c48h 9132658865223

Mám ten stejný pocit, mléko mu teče ještě po bradě, s poltiikou mám minimální zkušenosti a Prahu se učí teprve poznávat a najednou se stane primátorem. Když si vzpomenu na bývalé primátory už z dob první republiky atd., tak ty poslední byly parodií. Bém to měl pod kontrolou, ovšem jen s pomocí Janouška a dalších kmotrů v pozadí. Nevěřím, že Prahu mohou řídit politici bez kmotrů, zatímco to tedy nedokázali, na pozadí vždy bude nějaký ten Sekyra, Janoušek, Hrdlička, Bakala a plno dalších.

0/0
5.12.2013 12:04

M30a14r70e63k 27H52r91u84b59y 6187102421498

Nejsou penize - a to navzdory slibum Pavky Bema  neprekrocitelne cene 26 mld :-P Takhle to dopada, kdyz politici kradou a urednici kaslou na svoji praci :-/

+2/0
5.12.2013 0:45

J41a83n 11L32i15b28i10c80h 9752588645213

ODS je směšná, jasně se ukazuje, že bez kmotrů je naprosto neschopná, neb ty lidi z jejich řad nic řídit neumí, na vše potřebují kmotry, lobbisty a poradce z různých skvělých právnických skupin, co berou sto tisíc za hodinu poradenství. Ještě ten Bém se aspoň v Praze vyznal a měl kontakty, Hudeček se tu plácá jak ryba na suchu a řeči, jak mu jde o blaho lidí a čisté finance a vše, může povídat lidem, co mají rádi pohádky, ale realitu stejně nezmění, beztak za něj tahají nitkami a provázky osoby v pozadí, jen to nesmí veřejně říkat.

0/0
5.12.2013 12:07

L94u71c21i84a94n 37P36a39p18a49z79i94a88n 5494737181795

Práce kvapná málo platná. A ve volbách nevolím podle toho, jestli se zprovoznilo to či ono, ale spíše podle toho, zda nekradli a dělali pro město.

+5/0
4.12.2013 23:38

L74u54k37á76š 26V96a51ň25u96r46a 1855404533553

Rikal kamarad, co na tom metru dela, ze to metro je jeste hur zadavane jak ta Blanka. Vzdy se neco udela a pak zase zrusi a tak dal. Uz umisteni trasy je prapodivne.

+1/−1
4.12.2013 23:15

M15a51r31e79k 79H10r64u79b72y 6137402911138

Smerovani trasy zadaval Milan Jancik a jeho kamaradi, ucelem melo byt zvyseni ceny pozemku na Praze 5 kde planoval vystavbu sidliste. Podobne logicky a transparentne jako Letnany ;-)

+1/0
5.12.2013 0:47

Z16d43e65n54ě91k 11Z33a83b20a83v27a 1552244426784

ano, tvar trasy odpovídá rovnosti páteře ex.starosty P6, tedy následníky Pavky Béma, též známá jako chalupoida Rv

+2/0
5.12.2013 4:43

M40i88r52o76s94l34a88v 46B27e92n37e79š 1877944803330

Sice trochu mimo téma, ale ty nové stanice vypadají vážně dobře. R^

+1/0
4.12.2013 22:52

S46l33a92v45o81m40í90r 93B39e30n70e94š 6672147340654

Pane Nepalo, já jsem zase od Slováků slyšel, že pouze českou vinou není metro v Bratislavě. Nyní je stát už 22 let rozdělen a to metro v Bratislavě není dodnes. Pražské metro je neustále rozšiřováno, bratislavské neexistuje.

Aby bylo jasné: Nemyslím si, že by to bylo nějakou slovenskou neschopností. Prostě je Vás polovina oproti nám, též Vaše hlavní město je menší a méně důležité. To je naprosto normální. Nemyslím si, že my bychom byli méněcenní oproti Francouzům, a přesto Prahu nelze srovnávat s Paříží. Ale je to tak, jak jsem říkal: Metro v Praze roste, oproti roku 1992 máme už asi dvacet nových stanic, v Bratislavě metro není vůbec. Bratislava nikdy nebude mít důležitost Prahy, stejně jako Praha nikdy nebude mít důležitost Paříže. Přestaňte si myslet, že Vás někdo někdy vykořisťoval.

+5/0
4.12.2013 22:30

I66g84o48r 83N60e62p96a78l26a 4955485616638

Áno, malo sa stavať aj metro v Blave, ale za federácie neboli peniažky, lebo sa realizovalo metro v Prahe.

Samozrejme som zabudol na to, že sa ešte zároveň realizovala aj diaľnica D1 z Prahy do Bratislavy, pričom v Česku merala 350 km a na Slovensku 65 km. (Dnes nie ste schopní ju ani zrekonštruovať, Slavomíre, takže asi tak.)

V Blave, ak ste tam už neboli 5 rokov, tak to tam ani nespoznáte. Koncepcia dopravy je riešená úplne inou filozofiou. (Sám neviem, či lepšou, lebo aj dialnica cez mesto a výstavba nových 3 mostov nestači na súčasný nápor dopravy. (A zabudol som, v Blave sa za federácie postavil 1 most (Most SNP). Takže, len vďaka penezotokom z Česka , zabudol som dodať....tak je to správne, že ?

+1/−8
4.12.2013 23:00

J31a45n 88J38e60l80í31n30e96k 8963985962576

Jsem rád, že ti schopní Slováci nacpali všechny peníze do neschopných Čechů :)

+7/−1
4.12.2013 23:12

I47g73o62r 93N78e22p68a71l22a 4125555966718

No čo už, vždy sme mali pre Vás slabosť;-D

+2/−1
4.12.2013 23:17

L82á36ď24a 28M85a91l39ý 5397186845815

Už by jsi mohl vyfičet, nazdar.

0/−2
5.12.2013 0:23
Foto

V66l17a33d13a 45V68a87n49e85k 9123256324258

Aby ne,když na Slovensko šlo 60% národního důchodu Čssr  ;-)Rv

0/0
5.12.2013 5:36

M32a26r35t91i91n 18H42o42u41b87a 6973931169778

aby ne, kdyz jen diky cechum prezila slovenstina. jen diky cechum je slovensko samostatny stat, jinak by to byla porad jen uherska zupa hospodarsky a socialne nekde na urovni albanie

0/0
5.12.2013 10:57

Z21d16e66n27ě39k 88Z79a37b71a88v65a 1362534246164

hm, a Babiš nám to tedy teď vrací i s úroky ;-( podtatranská pomsta ;-)

0/0
5.12.2013 4:45

J20i68r67k14a 97H95o68n66c47ů 2474984511488

A to snad měli D1 stavět oklikou přes Košice, aby byla delší na slovenské straně? Nebudou ty kilometry dány vzdáleností toho, kterého hlavního města od hranic?

+8/0
4.12.2013 23:35

I35g28o34r 18N39e89p76a42l28a 4835845426448

Jirka, to akože Slovensko končilo v Bratislave ? Ale ano, máte pravdu, potom sa ešte postavilo 35 km dialnic z Bratislavy do Piešťan, aby sa bohatí dolároví Arabi mohli rekreovať v Piešťanoch a nemuseli sa tam trmácať po okreskách. (A to bola celá výstavba infraštruktúry, samozrejme postavená vďaka federálnym penezotokom. Ďakujeme, tak je to správne, že?)

+1/−4
4.12.2013 23:58
Foto

V94l54a45d36a 65V64a28n36e30k 9283406884178

Bohatí arabi po dálnici,chudí slovenští cikáni pěšky na východ do svých krásných vesnic :-P

+1/0
5.12.2013 5:39

I51v49a29n 79T39u47k 1418125520633

Příteli, v době přidružení Slovenska k Čechám, byl na Slovensku jediný rozvinutý průmysl - drátenictví. V té době ještě Slovensko vynikalo ve velmi rozšířeném pastevectví. A to je tak asi vše. Takže to co Vám tam dnes stojí, bylo budováno z federálních peněz. Čím jste přispěli Vy do vínku společné republice? Husákem a Bilakem!!

+3/−1
5.12.2013 7:44

P56e96t62r 47N72o90v83o81t71n62y 3119232309202

Nevím, kam bysme sem těch 350 km D1 namotali ;-D

0/0
4.12.2013 23:42

P80e44t32r 22K14u98b93i29š31t18a 7349918985141

Hele, metro se v Bratislavě dokonce stavět začalo v 80. letech. Že jste si ho nedokázali dostavět je jen a jen váš problém. Zde torzo podjezdu k depu. http://goo.gl/maps/xjNEU 

Ještě, že jsou lidi, jako ty, to mě alespoň tolik nes**e, že nás Klaus s Mečiarem rozdělili.

+2/0
5.12.2013 7:15

J93a13n 92P12i80r79k68l 2123808624384

Pane Nepala, v Blave jsem byl na posledy v roce 2008, ale jaké nevkusné betonové mosty tam postavila firma Doprastav, to se jinde nevidí. A metro pod Dunajem by asi nebylo nic moc laciné a stavebně jednoduché.

0/0
5.12.2013 7:18
Foto

Z44d57e27n54ě80k 38H29a19v97r93a25n28č96í52k 5697372745537

Metrostav staví několik let a Praha platí několik let.To že je v tom zlodějna je jasné všem co měli co kdy dočinění s Metrostavem.Ale označit to po několika letech jako černou stavbu je dost podivné.

+2/−1
4.12.2013 22:20

J22i80ř91í 79V37e77j58v18o21d48a 6399225429

Cose týče přerušení prací, tak zakonzervování takovýchto staveb vyjde značně dráž než (i zkorumpované) vícepráce - v důsledku je totiž nutno uhradit zakonzervovaní, "odkonzervování" a následně i ty sporné vícepráce :-)

+12/0
4.12.2013 21:47

A50l58e75x64a46n12d76r 37K95o72s88t15k59a 5789846949586

V tomto konkrétním případě vyjde jak zakonzervování, tak odkonzervování na pár set milionů kč (každé) a i hlídání a udržování zakonzervované stavby bude dražší, než na kolik má vyjít následně provoz.

0/0
5.12.2013 6:55

M21a52r92t57i68n 81H45o64u29b48a 6943711279798

jako nestavare by me zajimalo, proc tzv. zakonzervovani stavby by melo stat onech vice 1mld korun rocne.

moje zjednodusena predstava - mrizova vrata na vsechny strany, pripadne ostraha }personalne, kamerovy system..), do ceny by se mohla zapocitat udrzba docasneho dopravniho znaceni na objizdkach

0/0
5.12.2013 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.