- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Parada, budou mit novy auta. To znamena, ze se na pochuzkach asi porad neukazou, co?
Je to logicke, zavadeji se nove zony a je treba dostatek vybercich. Bez toho by nemelo smysl zony zavadet. To je jako zavest myto a pak ho nevybirat...
Ridici, treste se.
Špatný titulek.
Strážníci nikoho nepřijmou.
Jsme nuceni je přijmout my coby daňoví poplatníci a pak je dále platit ...
V Italii mame rceni "il lupo cambia il pelo ma non il vizio" coz znamena asi tolik: Vlk dokaze zmenit kuzi, ale ne zvyky...
Rozšiřování městapáckého sboru souvisí s rozšiřovaním parkovacích zón a zón "tempo30".
Nemusíte se obávat, že by se nějak dotklo kráděží poklopů kanálů, elektroinstalací a pod.
Nechápu ty negativní reakce. U nás na Praze 10 jsou MP opravdu v ulicích. Každý má na starosti svůj rajón, za který zodpovídá. Navíc jsou zveřejněny jeho kontaktní údaje, takže je-li něco v nepořádku, mohou se lidé na něj obrátit. Jestliže to tedy nefunguje u vás, je to jenom váš problém, že neuháníte buď MP přímo, nebo politiky. U nás dostala MP kartáč po opakovaných stížnostech a najednou to funguje.
...
Poznámka k parkování: Všichni nadávají, jaký je tady bordel, že nikdo nedodržuje předpisy a že na západě je to úplně jiné. A když MP dělá svoji práci, tj. odtahuje špatně zaparkovaná auta, tak se to najednou nelíbí a všichni to považují za buzeraci. Přitom MP dělá jenom to, co se běžně děje v Německu nebo Nizozemí. Tam mají dokonce speciální hlídky, které nedělají nic jiného, než že kontrolují špatné parkování a zajišťují odtahy. Mimochodem zažil jsem jednoho obyvatele Ostravska, který zaparkoval v obytné zoně s tím, že se mu přece v Nizozemí nic stát nemůže. Nakonec ho ta sranda stála 375 €
Moment, o správnosti odtahů vozidel, které nějak něco blokují, nikdo nepochybuje. To je bezpochyby rozumné řešení, které problém vyřeší, výsledkem je volné místo, kde se dá jezdit, chodit atd... To je v pořádku. Problém je s botičkami, které problém neřeší, naopak jej fixují a jsou jen metodou, jak zajistit, aby řidič neujel bez pokuty. Tedy jsou důkazem, že městu nejde o vyřešení problému neoprávněného parkování, ale o výběr pokut.
Pokud Vám MP funguje, gratuluji. Nicméně z řady osobních zkušeností mám skutečně dojem, že jejich smysl je zhusta pouze ve výběru pokut. Viz má nedávná zkušenost z Ostravy, kdy na křižovatce se srazila dvě auta a nedaleko se pohybující strážníci se ani neobtěžovali jít nějak organizovat kolabující provoz, ale místo toho dále řešili parkující auta. Když je na to někdo upozornil, bylo mu řečeno, že to je věc dopravní, tj státní Policie a je to nezajímá. O tom, jak je zbytečné se zeptat MP kupříkladu na cestu, notabene cizím jazykem, ani nemluvě. Jednou jsem se do takové diskuse přimíchal, protože jsem se hluboce styděl za to, jakým způsobem jedná s turistou zjev, který má na rameni znak i mého města.
Takze nyni uz jednu octavii s radarem nebudou obsluhovat dva, nybrz tri az ctyri straznici ?
Holt se mění se priority, jeden bude umět číst, druhý psát a ten třetí třetí pozná Janouška a ostatní kmotry a bude říkat, kdy se mají koukat jinam.
ráno buzerace pejskařů, přes den zašívárna, večer botičky a v noci pokutičky... zrušit městapo!
Vám přijde normální, když lidé nechají psí exkrementy na chodníku? Vám přijde v pořádku, že lidé pouštějí psy na prostory, které jsou vyhrazeny dětem, i když volný výběh pro psy je o 200 metrů dál?
A o tom, kolik koupí nových botiček, není ani zmínka...
botička je základní výbava každého jejich auta, takže 200 aut = tak 600-1000 nových botiček