- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna ve Štefánikové (tamtudy jezdím denně) je největším problémem úsek mezi ulicí Victora Huga a Kartouzskou. A tam se auta vedle tramvají pohodlně vejdou. Ale málokterý řidič (cca každý desátý) jede tak, aby neblokoval tramvaj. Klidně jedou i 50 cm od obrubníku, jedním kolem už na kolejích a nezájem. "Když nejedu já, proč by měla jet tramvaj." V předchozím úseku jsou problémem zase parkující auta - stojí napůl na chodníku a napůl ve vozovce, takže tramvaj musí výrazně zpomalit, když okolo nich projíždí, čímž se provoz dále zpomaluje. Policistu jsem tam ještě neviděl.
Ja seli vzdycky rikam,ze ten ridic to do tech aut posle ze vzteku plnou parou a kdyz meprojede,tak si vezme brasnu a pujde domu :D to by bylo romanticke
Až by ten tramvaják stál na pracáku, ona by ho romantika přešla. Navíc mu je nějaká kolona šumák. Není placen od kilometru, ale od hodiny, tak co by se vztekal.
A na trať Špitalská-Nový Hloubětín se zapomíná, s člověkem to tam kinklá ze strany na stranu a v oblouku tam tramvaj může jen 15km/h dost málo.
tahle trať je ze všech nejméně důležiá...momentálně to tak je, bohužel.
To je nejaka zastarala mapka ne? Vzdyt na tenhle isek Prumyslovy uz kamiony davno nesmej, tak proc je v ty mapce psano, ze zde dela problem husta kamionova doprava. Vzdyt kamiony to musej objizdet pres sterboholskou radialu a dale kdyz jedou naTeplice tak pres vysocanskou radialu....
Zase ten syrečkův šílený nápad s uzavřením nábřeží?
Hoďte na něj pytel.
On to neni napad genialniho pana primatora. On jen s bystrosti sobe vlasntni prijal za svuj napad tech nejvetsich silencu z nejmenovaneho cyklofasistickeho spolku.(Aby jim galusky ztrouchnively! Primator vzhledem k materialu necht ztrouchnivi cely!)
Ono kdyby se výhybky stavěly civilizovaným způsobema ne jako před sto lety, neznamenala by každá křižovatka rachot a jízdu desítkou. Ale to zatím jakžtakž napodobili na Prašném mostě.
Na kulaťáku stačí opravdu málo. Zrušit ten přechod těsně u kulaťáku a ponechat nájezd na kruhák ve dvou pruzích. O kousek dál je další přechod. Tam by klidně mohly být světla pro výjezd busů z mini nádraží - i ty to tam dosta často blokují.
Jo, ten přechod, to je peklo. Předtím nahoře to zúžení ze 3 pruhů taky nic moc.
Ja chci vic zamilovanejch vagonu. To vam jde nejlip
Postavte tam policajty a každý kdo bude stát tramvaji v cestě dostane pokutu za nedání přednosti v jízdě. Až bude pár tupců o několik tisíc lehčích, tak si možná vzpomenou, že nemají vjíždět do křižovatky, pokud jí nemůžou projet.
Existuje jednodušší a levnější řešení- prostě dát značku "pozor nestůjte v cestě tramvaji" a následně prostě nechat jet tramvaj jet plnou rychlostí bez ohledu na překážející auta.
Jenze ten jizdni pruh vede napul po kolejich ;)
Takze auta jedou v kolone, musi se ridit semaforama a taky tim, ze zastavka arbesovo namesti smer andel nema ostruvek, tudiz tam stoji tramvaj blokujici auta( auta musi dat prednost lidem nastupujicim do tramvaje), no a auta pak samozrejme blokuji tramvaje, jelikoz musi stat na kolejich...