Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes Negrelliho viadukt vlaky dva roky neprojedou, přijde o dva oblouky

Negrelliho viadukt je po Karlově Mostě druhá nejstarší mostní stavba v Praze. Hlavnímu městu slouží úctyhodných 164 let. Nyní ale slavný železniční most čekají nejrozsáhlejší opravy v historii. Vlaky budou dva roky jezdit přes Smíchov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D67a22v41i56d 93M22u20n22z27a24r 3368402404656

. Celkem tak v dopravní špičce projede na trati až dvanáct vlaků na páru za hodinu.:-P

0/0
10.1.2014 0:30

P72a69v42e33l 52B96u65r13i20a60n 8912596922

Většina lidí to pořád stále nepochopila, že tato uzavírka na 2 roky je učelná.

Masarykovo nádraží končí a nádraží Praha Bubny (Orco Group) také.

Developeři nepotřebují železnici.

Vlaky budou končit maximálně v Dejvicích.

Vlaky od Kladna a Ruzyně budou  jezdit přes Hostivice-Jeneček, Chýně, Rudná, Zbuzany, Prokopské údolí, Smíchov.

0/0
8.1.2014 12:31

D27a13v49i46d 56M83u39n44z22a32r 3208442224526

a nebo pres Skrivany ,Smidary, Chotelice, Hrobicany, Zber a Vysoke Veseli..

0/0
10.1.2014 0:32

P20e92t21r 77S88k81a43r72k95e 9834456989920

Jak už níže někdo psal, pokud se zprovozní Bubny, nebude na cestě z Kladna vůbec žádný problém + Vltavská za rohem. V případě varianty Hostivice-Smíchov je metro na Veleslavíně uplně k ničemu.

+3/−1
8.1.2014 7:34

P27a63v12e79l 63J44a29n91s19a 2775769781554

Nojo, na Hostivice-Smíchov můžou odklonit akorát vlaky od Kladna, ale na Masaryčku jezdí i osobáky od Ústí n.L., takže ty budou muset jezdit přes Holešovice na Hlavák (a nebo končit v Holešovicích). Nebo jak někdo níže píše, obnovit Bubny a směřovat výstup k metru Vltavská...

+4/0
7.1.2014 22:17

J30a59n 47Z31e87l40e53n54k20a 2986816138765

Letité vize o propojení centra Prahy s letištěm a kladnem se naplňují. Tohle je první kamínek. Nejen, že Masaryčka zůstane, ale bude vybudováno ještě další nástupiště pro směr Kladno/Letiště. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Bém a Janoušek udělali svoje, a "díky" svým idiotským megalomanským vizím (tunel Blanka, zbytečné metro do Motola) systematicky bojkotovali a znemožňovali výstavbu této velmi potřebné příměstské železnice.  Nyní jsou oba tito darebáci - doufejme, že definitivně - v řiti. Během 2 let začne rekonstrukce a zdvoukolejňování tratě od Kladna, snad to dospěje až do Prahy. Vypadá to, že rozum konečně zvítězí.

+8/0
7.1.2014 21:38

S58t54e16p64a11n 57T90o22t79h 8208519555108

Zbytecne?? Jel si nekdy Miladou Horakovou ve spicce?? To je proste jeden z velkych problemu PHY.

+1/0
8.1.2014 7:16

J91a60r11o25s43l98a42v 81B22r23ü58m61m56e67r 7484713536

Nepsal, že Blanka je zbytečná. Ale megalomanská a drahá. Kdyby se tehdy vědělo, kolik to bude stát, tak by se našlo možná jiné řešení.

0/0
8.1.2014 7:40

D13a96v60i66d 69M46u12n22z75a31r 3648862494496

letajici koberec

0/0
10.1.2014 0:33

J94a75n 87Z47e91l53e93n64k82a 2696946468415

Jel. A jaká je prognóza? Dnes přes Letnou jezdí 20 000 automobilů za den. Po spuštění Blanky jich bude 17 000, tedy pokles jen o 3 tisíce vozů denně! Proč? Protože z Milady Horákové, Svatovítské a dalších komunikací se stanou přivaděče k Blance. Tohle už bylo ovšem známo dříve, než se u Blanky vůbec koplo do země. Ostatně mj. proto se s tou stavbou 20 let váhalo. Byly navrhovány různé jiné varianty, tu lepší, tu horší. Ale Bém s Janouškem rozhodli jinak...

+2/0
8.1.2014 8:24

L57u13k54á88š 51N50o36v17á54k 4936436322233

dopravní odborníci doporučili variantu Dana, staví se Blanka. To pro argumentaci úplně stačí ;-)

+1/0
8.1.2014 10:10

L97u13k67á76š 76N93o72v72á62k 4846686292553

ODS Prahy 6 proti vlaku bojuje dodnes...

0/0
8.1.2014 10:09

P27e58t47r 23N89e70c33h15a54n18i31c41k22ý 7463236418490

Jednou se to udělat musí. Jen ať se myslí na budoucnosti a kapacita mostu je navýšena na maximum. Řešení náhradní dopravy během rekonstrukce bude skutečně oříšek. Smíchov - Hl.n. je kapacitně na maximu, pro cestu do centra je rychlejší přestoupit v Dejvicích nebo nove na Veleslavine na metro.

+6/0
7.1.2014 20:40

R80o54b25e78r54t 90P96r16a92ž11á73k 4678936285850

Jo-jo. Neměli zdevastovat Bubny.

0/0
7.1.2014 21:16

P68e94t32r 76N68e40c14h71a98n17i53c93k46ý 7443646568580

Vidíte, to mě nenapadlo, ale bylo by to ideální. Konečná Bubny - Vltavská. Za ten rok to tam zkultivovat na přestup. Uznávat ČD tarif v úseku Vltavská - Hlavní Nádraží a pohoda jazz. Určitě by šlo i trochu posunout perón blíž ke stanici :-)

+4/0
7.1.2014 21:19

D41a23v13i24d 14D76o72b67e50š 3175962697

Je to krásná stavba s velikým potenciálem. V Paříži jsem byl nadšený z provedení využití Viaduc des Arts -  goo.gl

+4/0
7.1.2014 20:34

J58i47ř60í 89D45o72č26e23k45a72l 9199765818263

Pěkné R^

0/0
7.1.2014 21:24

M70a11r95t60i70n37a 53V24a36n80k24o71v64á 4287593192282

Konečně !

0/0
7.1.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.