Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik by potřeboval na opravy celý jeden pražský rozpočet

Plán pražského dopravního podniku vyměnit do roku 2016 všechny staré ruské eskalátory za nové, se hroutí. Evropská unie totiž na tento projekt částkou 3,7 miliardy odmítla přispět. Dopravce nyní řeší, kde by mohl potřebnou sumu sehnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a30n 81Š89p51e17c81i77á80n 2300190539279

Na namesti miru umrete na stari nez to vyjede nahoru :D

Tak az doslouzi ty ruske,tak se zastavi a budete chodit pesky :D

+2/0
21.1.2014 16:37

A77n34n18a 44K37n13o96f63l36í40č74k18o18v35á 7758977400764

Znáte někdo číslo konta, kde se může celá republika na chudý pražský dopravní podnik složit?

+1/0
21.1.2014 10:39

J45i90r65i 55J58a76v98u72r51e15k 7316772752726

No, pražskému rozpočtu by v současné době nejvíce pomohlo, kdyby si Moraváci vzali Hudečka zase zpátky.

0/0
21.1.2014 20:55

T93o56m17á31š 79B21l20a63h61o50š 6566837915560

50 miliard, to je pakatel.

Stačilo by na rok přestat vyplácet příspěvky jistým spoluobčanům ...

+5/0
20.1.2014 23:58

R53u78d82o25l45f 77R18u51b21e24š 3529595341524

Myslíte papaláše? ;-D

+7/0
21.1.2014 0:03

J95o39h91a11n 79Z18i66n17g48e70l 2121825876801

V naší čtvrti jezdí autobus tak často, že to lidi obtěžuje a píší na Dopravní podnik, aby omezil počet linek. Od 4:15 ráno, kdy jede první, je to ještě po deseti minutách, ale mezi šestou a osmou jede autobus každý tři minuty. V autobusech jezdí tak do 10 lidí, ale není výjimka autobus prázdnej, nebo se dvěma lidmi.

Dopravní podnik nám už půl roku odpovídá, že s tím nejde nic udělat, protože proto. Kdyby se zrušil jeden autobus do hodiny, udělá to za rok 10 milionů.

Peněz je dost, až DP Praha nekecá.

+1/−4
20.1.2014 23:44

J39o25h98a73n 83Z52i29n72g31e15l 2421975636521

P.S. nedávno jsem narazil na článek, kdy se obyvatelé Břevnova domáhají zachování zastávky tramvaje na stávajícím místě. Píší petice, dopisy dopravnímu podniku...   ale není to nic platné, Dopravní podnik má v plánu její přesunutí o 300m.

Pak není na eskalátory.

+1/−5
20.1.2014 23:45

L29u86k66á66š 32N57o54v14á83k 4886466392213

mícháte jablka a hrušky, nesmysl vedle nesmyslu Rv

+8/−1
21.1.2014 0:07

D23a62v88i37d 22M95u25n77z74a80r 3338332174856

jabky a hruska ?

0/−2
21.1.2014 0:19

J68o80h54a24n 71Z56i91n81g94e31l 2231165666531

Ale všechno stojí peníze pane Nováku. Je třeba hospodařit, neplatit nesmysly a třeba bude i na eskalátory. Bojím se pomyslet, kolik takto nevytížených linek jezdí, protože se na Dopravním podniku nikdo nezvedne, aby to zkontroloval.

0/−2
21.1.2014 0:25

Z69b10y62n82ě42k 20K91o78ř18í35n40e48k 9754103549152

A myslíte si, že si DP vymýšlí kdy a kde jaká linka pojede?

+3/0
21.1.2014 0:36

J43o43h24a71n 84Z32i38n74g73e82l 2291415676671

Dává připomínky. Společně s obcí a magistrátem.

0/−1
21.1.2014 0:37

J24o15h39a70n 18Z74i27n49g90e96l 2931885726281

P.S. na ROPIDu jsme byli osobně. Všechno se tam řeší jen podle tabulek a předpisů. Rozum se tam nepoužívá.

+2/−2
21.1.2014 0:38

L82a32d79i90s37l88a86v 79H91r93ů68z46a 8701876180586

Zkuste aspoň napsat linku. Ale asi se bojíte, že byste byl zavalen logickými protiargumenty.

+6/−1
21.1.2014 1:08

J89o60h21a49n 21Z35i19n15g91e78l 2861925516261

106, kecale.

0/0
21.1.2014 21:14

A77l94e59x20a90n51d12r 37K13o77s80t43k22a 5449126719136

Děkujte bohu, že na ty eskelátory není. Jinak dopadnou další stanice jako Hradčanská. Vypadá to krásně, ale než to dojede nahoru, máte čas na přečtení vojny a míru. Oni chtějí nahradit plně funkční, spolehlivé a rychlé eskelátory za nespolehlivé a pomalé. A to vše za mizerných pár miliard, no nekup to.

+7/0
21.1.2014 7:05

M39i41c41h16a43l 77Z32e16t56e23k 3748982570127

To je totiž bruselský diktát - max. rychlost eskalátorů. Zaplaťpánbůh, že na Andělu ještě zůstanou ty nebruselské...

+1/0
21.1.2014 7:59

V93i37k74y26r 72B85o60h95u66m56i62l 56S43t68r76a23n73s12k30y 9757578616209

Přesně tak, proti OC Hostivař již přes rok stojí nově vystavěná zastávka busů, která není využívána, protože nebyla souběžně upravena zastávka tram. O kousek dále (zastávkka Zahradní Město) je zase opuštěná vybudovaná zastávka vč. automatu na jízdenky a přístřešku, protože když ROPID "chytře" zrušil 2 linky autobusu a zavedl "metrobusy" tak všem sjednotil zastávku/ ostrůvek pro tramvaje. O neúdržbě obecně nehovoře. Skalka, večer jedna polovina zastávek budů svítí, drihá nikoliv; Malostranská, ve vestibulu chybí podhledy; Muzeum, padají omítky atd..atd...To se pořád jenom posunují peníze podnikům na výstavbu nového metra, dodavatelům peřdražených tram a busů a s ostatním se žije ještě z dob Dr. Husáka....

+3/0
21.1.2014 7:01

L20a44d27i36s13l43a37v 36B37a55l75o85u16n 7461274391845

Zrušením zastávky se urychlí doprava. A 300 m, to je cca 4 - 5 min chůze. Buď fit.

Já to mám na nejbližší zastávku 600 m a nikomu to nevadí, ani mě.

+1/−1
21.1.2014 7:24

J52i42ř73í 84K52r85e44j63č38í43k 2487718784806

Ale ta zastávka se nemá rušit, nýbrž jen přesunout o 200 m. Tím se mezistaniční úseky na obě strany přibližně srovnají a zastávka bude blíž největším cílům v oblasti - supermarketu a poliklinice.

0/0
21.1.2014 17:00

L53a41d26i64s81l54a59v 56B61a38l29o35u11n 7671814701755

Tak proč lidi pindají. Mají být rádi, že se trochu projdou.

+1/0
21.1.2014 18:06

J55i72ř45í 33K24r86e35j66č57í82k 2727738104886

Protestuje majitelka cukrárny a petice se pod lživými argumenty podepisuje u ní.

Dopravnímu podniku je vcelku fuk kde ta zastávka bude, ale logičtější umístění je před největším zdrojem cestujících, což je v tom místě poliklinika a supermarket. Posun zastávky by zkrátka pomohl podstatně většímu počtu lidí, než které by poškodil.

0/0
21.1.2014 16:54

O63n57d73ř31e54j 88S81e45m83e34c94k79ý 8451646278845

Jaká kde jezdí linka a v jakém intervalu určuje ROPID. Dopravní podnik si pouze najímá jako jednoho z dopravců.

+2/0
21.1.2014 0:28

J75o81h67a67n 91Z98i43n57g38e54l 2901965336711

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky. Ropid jen provozuje linky a měl by je sladit dohromady. Ale jeho práce je více než pochybná. Léta třeba tvrdí, že pracuje na plánu využití a medializace pražských vlakový spojů. Ale to už je let...

+1/−3
21.1.2014 0:34

J86i81ř61í 49K64r76e36j45č37í80k 2937208874206

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky a ten na ně zvysoka víte co...

+1/0
21.1.2014 17:01

J38o44h50a69n 48Z72i16n89g16e42l 2951645246261

a to je to, o čem mluvim.

0/0
21.1.2014 21:14

P91a98v97e83l 22Z22a47t22l28o95u10k50a57l 7401539852727

Opět jedna nechtěně dobrá zpráva. Nové eskalátory dle imbeciIních norem jsou zlo. A vzhledem k tomu, co se na Andělu děje ve špičce, kdy pochopitelně tam soupravy z obou stran přijedou současně, tak se tam máme po výměně eskalátorů na co těšit.

+21/−1
20.1.2014 23:21

L20u33k28á93š 13N30o57v60á64k 4956756292523

zkuste si vzít berle a uvidíte jak "imbecilní" jsou nové a staré normy ;-O

+2/−11
21.1.2014 0:08

P10a62v20e53l 37Z82a19t97l75o72u26k26a53l 7691979242757

Pro nestandardní situace, jako jsou lidi s berlemi, jsou tu výtahy/plošiny.

+7/0
21.1.2014 0:58

V46i29k68y23r 53B89o96h97u95m76i35l 60S56t50r45a98n53s10k87y 9477858266139

že by doporučení nových norem vycházelo ze stanoviska EU?:-P

0/0
21.1.2014 7:03

P63e83t43r 59J12a77r58o60š 2594451885597

Stavi se cyklostezky za ceny jak kdyby meli byt ze zlata a to pro par nadsencu. Ale prispet na opravu verejne dopravy pro statisice je zatezko. Prej malo ekologicky projekt. Mozna kdyby se do tunelu mohlo jen na kolech....

Pro rejpaly - nejsem prazak, ale tohle me fakt vytaci.

+13/0
20.1.2014 22:56

K55a59r39e55l 71S22e54m41e16r82á46d 6298310790261

Nebo kdyby se mohlo na eskalátory jen na kolech. To je ted u nás v Praze oblíbený sport...

+1/0
20.1.2014 23:24

P10a69v20e76l 88Z29a26t15l38o19u40k93a30l 7461259752257

Ano, udělal to jeden člověk, dostalo se mu díky tomu mediálního humbuku a hned je z toho "oblíbený sport" :D

+2/−1
20.1.2014 23:27

R66e90n88é 48C23v53r25k34a41l 9846959796476

Když udělá prů.er cyklista, je to "mediální humbuk". Když ale Automat napadá údajnou škodlivostí aut bez rozumných argumentů, je to "záslužné zklidnění dopravy". Co jste si cyklisti vytvořili, to se vám teď vrací.:-/

0/0
21.1.2014 8:33

J24o37h32a60n 57Z90i49n67g98e39l 2391545106451

Za poslední dva roky Praha komplet přelajnovala ulice na cyklistický pruhy. Změnila dvouproudý ulice na jednoproudý s odbočkama doleva, změnila parkovací místa na cyklistický koridory. Ne na jednom místě, všude. I na místech, kam by vjel tak cyklista sebevrah, třeba na Vinohradskou. Ale nemá peníze na MHD. Až se začne skutečně hospodařit, projevim lítost. DO tý doby jsou to jen kecy.

+6/−3
20.1.2014 23:40

Ř41e28h34o93ř 90V17l30a61s40á89k 2774864251936

Po Vinohradské jsem párkrát na kole jel a nepřišlo mi to nijak sebevražedné. Ovšem ani pruhy tam tenkrát nebyly.

+1/0
21.1.2014 1:20

R52u57d44o30l34f 90R94u12b71e68š 3879335361574

Zúžení ze 2 pruhů se dělá hlavně kvůli přechodům, a dojde ke zklidnění provozu, a že z toho těží cyklisti a možná motorky je jenom dobře.

Nedostatek peněz v DP podle mě není z důvodu že by Praha dávala málo peněz.

0/−3
21.1.2014 11:30

R67u60d59o92l23f 18R83u15b16e89š 3159725271624

Kolik podle vás bylo postaveno nových cyklostezek? Většinou na to stačí kýbl s barvou a nové značky... A shrábnout dotace.

Automobilová doprava v poměru na osobu zabere mnohonásobně víc místa i financí a znečišťuje prostředí.. Nevidím důvod proč víc nepodporovat cyklisty - ale myslím doopravdy, síť cyklostezek je nekompletní, přes město se nedá jinak než skrz agresivní provoz a sem tam chodníky.

+1/−4
20.1.2014 23:59

J95o41h81a70n 75Z54i24n51g94e19l 2301195506391

Víte proč není třeba více podporovat cyklisty? Protože je jich málo. Zatímco autobusem, nebo autem mlže jet každý, cyklistu bych omezil mezi věk řekněme 12-52 let. To je přibližně polovina populace. Tuto polovinu omezíme ještě o invalidy, nebo lidi kteří prostě nemají sílu, nebo nemohou jet s nákladem na kole...   ať nežeru, další polovina. To jsme na čtvrtině populace. Další omezení je počasí, kdy nejedou ani skalní cyklisti, až na jednotlivé kusy. Řekněme prosinec, leden, únor (a to jsem hodně střízlivý), k tomu déšť, nebo prostě jen zima. Čili půlroční omezení provozu. To už tu čtvrtinu máme na osmině. A z tý osminy rozhodně nejsou všichni nadšení cyklisti. Kdyby to byla polovina.

Jinými slovy, všichni podporujeme infrastrukturu pro maximálně 10% cyklistů, kteří to mohou využít k cestě do práce. A to jsem ještě nevyjmenoval města, kde to je vzhledem k terénu nemožné.

Proč se nepodporuje třeba jednostopá doprava?

+3/−1
21.1.2014 0:32

Ř56e64h15o66ř 79V71l93a79s39á84k 2724174201466

Přeháníte. Třeba v tom 12-52, šedesátiletí jezdí na kole bez problémů, leckdo i podstatně později. Naopak třeba za volant si ve dvanácti legálně nesednete.

Že by se půl roku nedalo jezdit na kole, to je zase přehánění.

Jistě, cyklistika není pro každého, v tom pravdu máte. Ale ta čísla si přibarvujete ve prospěch svých argumentů.

0/−2
21.1.2014 1:24

J50o53h24a61n 72Z41i15n39g86e27l 2571815426251

I kdybych ty číslo zdvojnásobil, tak to je furt tak do 20% lidí, kterým ti ostatní platí infrastrukturu. Ten věk jsem zvolil tak nějak průměrně. Jistě, že jezdí i starší, ale to jsou spíše jednotlivé kusy. Zase jsem třeba nepočítal lidi, který nemohou jet do práce na kole, neboť potřebují vonět a být oblečeni v obleku.

0/0
21.1.2014 21:13

T65o50m71á14š 66Z54e58m50a84n 3485918544685

Jako cyklista nepotřebuji separátní komunikace, stačí když nebudete zužovat stávající silnice aby sem se s auty pohodlně bez kolizí vešel a pustit mě do parků/ na široké chodníky - ty na periferiích zejí prázdnotou.

0/0
21.1.2014 0:36

J26o11h95a97n 68Z43i76n11g51e93l 2671455196331

Tak. Praha dělá na oko podporu, aby mohla hlásat, kolik zase přibylo kilometrů. Ale přesně k ničemu. Jak už jsem říkal, po Vinohradský nikdo nepojede. Pojede Slezskou, nebo Korunní. Na Vinohradský je to jen vykazování činnosti.

0/0
21.1.2014 0:40

Ř26e77h87o19ř 97V39l77a24s88á22k 2684494651876

Nemáte pravdu, několikrát jsem po Vinohradské jel. :-P

0/0
21.1.2014 1:25

J98o68h75a69n 28Z72i87n37g89e29l 2871475656231

Vaše volba, osobně bych zvolil klidnější ulici ve stejném směru.

0/0
21.1.2014 21:18
Foto

M24a55r14t67a 57K30ř41e72č96k39o92v25á 7891123223836

nechápu, proč je v článku neustále používáno spojení "ruské eskalátory"...jako by to by za to Rusko mohlo, že po tolika letech holt schody dosluhují.

+1/−6
20.1.2014 22:54

F38r28a77n88t12i82š28e97k 27L45u45f88t 5877689304606

Jsou nebezpečné a vždy byly

0/−14
20.1.2014 22:57

R73o64m10a42n 18P11o91l45á55č36e70k 1450756120825

Jsou nebezpečně asi jako přijíždějící souprava do stanice... Pokud se chováte jak máte, tak Vám nic neudělají...

+17/0
20.1.2014 23:03

F85r24a15n89t69i68š75e21k 41L36u15f49t 5217849524836

Vysvětli to dětem, kterým to ucvaklo prsty a důchodcům kteří nestíhají tu rychlost

+1/−13
20.1.2014 23:05

P37a18v41e51l 35Z12a78t74l37o36u42k43a75l 7211819312257

:D To s těmi dětmi je dobrý vtip, když víme, jak nejprve tatínek pouštěl do médií, že synáček jel vedle něj a normálně jen stál na schodech a kamery ze stanice pak ukázaly něco naprosto jiného, že? A důchodců jsem viděl na těchto eskalátorech mraky a žádný problém s nestíháním jsem nezaznamenal.

+13/−1
20.1.2014 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.