- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedostatek a nadužívání jsou neklamným znakem socialismu. Jestliže stát vylévá další a další asfalt a vy máte stále větší problém projet nebo zaparkovat, jedná se o hluboký systémový problém, který je bez radikální změny neodstranitelný. Doprava bude sloužit ke spokojenosti všech až poté, co se současný ryze socialistický systém transformuje v systém tržní. A mohu vás ubezpečit, že to bude trvat hodně dlouho, i zásluhou hloupých postojů, které tu jako motoristé prezentujete.
Se bojím pane Řápek, že se právě ve své eko-svatyni naposledy modlíte k sv. Patrikovi, patronu životního prostředí, a začínáte se omotávat výbušninou, abyste na Severojižní magistrále naplnil své poslání a odešel do eko-nebe a vzal s sebou i pár nevěřících špinavých psů, kteří tam kufrují v dopravní zácpě ...
Motofilové jsou stejní jako křiklouni na sociálce žádající o dávky. Ta představa, že jim patří každý volný kousek Země, nabývá až patologických rozměrů.
Vymyslete jak uživit (=zajistit potravu) 1,250 milionu lidí v Praze bez použití exhalačních dopravních prostředků a pak se pobavíme co zabere víc místa
Hudeček má ty cestičky v hlavě trochu pomíchaný, nejdříve zastavil Blanku těsně před dokončením a teď by chtěl zavřít nábřeží.
Pana Hudečka nehájím, nebudu se k němu ani k TOP09 vyjadřovat, protože bych přišel o dukáty.
Ale pan Hudeček vám nic nebere, protože nic z toho, o co se jedná, vám nikdy ani nepatřilo. Je to dost jasné?
Pane Řapku, když čtu Vaše názory, tak jsem opravdu rád, že jsem se nenechal zlákat pokušením volit Svobodné. Z představy, že lidé smýšlející jako Vy, by rozhodovali o našem životě a budoucnosti mě jímá hrůza a děs. Doufám, že se nikdy nedostanou do vedení Prahy, to by byla mela
nekrmte trolla, ten pán nemá se svobodnými společné nic
Celé tohle tady mi připomíná náš spor v ulici. Dohadovali jsme se na několika správních řízení, zda-li když tam máme 40 a provoz pět aut místních, zda-li to že jedu 60 a produkuji o pět decibelů víc než je uliční standard (62 Db standard vs. 67 Db při průjezdu) je nepřekonatelný problém.
Argumentoval jsem tím že to auto je stavěné na okamžitý výkon, motor má kompresní turbínu a spřažené řazení pro silně výkyvnou křivku jízdy (tj. časté rychlé zrychlení a prudké zpomalování), a že moje rychlost na místě je kompromis mezi hlasitostí a bezpečností.
Neuspěl jsem. Prosadili si tam měřící kameru, těch 40 zůstalo a kdykoliv projedu okolo, musím tedy jet na 4500 otáček, dvojku a vesele produkuji 120 a něco Db hluku.
Nevím jestli jsou mí sousedi spokojenější
Nemohla by se tahle naplavenina vrátit do olmiku a zavírat ulice tam?
A to si Hudecek mysli, ze timto gestem napravi rozhodnuti vest veskerou dopravu pres stred Prahy? To si mel tak o 60 let privstat...
Já bych nezavíral nábřeží, já bych zavřel Hudečka...
Vy už zavřený jste - den co den v té vaší popelnici, a jste jejím otrokem i když z ní náhodou vylezete, neboť se musíte ohánět, abyste její provoz vůbec utáhl.
Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.
A nebo taky ne. Myslíte si že naši potomci nebudou chtít cestovat? Že nebudou chtít převážet věci, že všude bude jezdit veřejná doprava?