- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepotřebuji 350, stačilo by kdyby to jezdilo alespoň těch 160..
souhlasím, zajímalo by mě, kolik z těch cca 250km mezi Prahou a Brnem ten vlak jede 160, řekl bych tak maximalně 100km, cesta ze svitav přes moravský kras prumer tak 80. 2:40 na tuhle cestu je fakt strašně moc
Neni nad pravni jistotu podeprenou nezavislym soudem
Ve Francii, v Itálii, v Německu to jde. U nás ne. Že by v těch zemích nedokázali developeři podplatit soudce?
A na závěr projektu osídlíme mars a některý s jupiterových měsíců.
VRT má smysl jenom v místech. kde je asi tak 10 krát větší hustota obyvatelstva než v ČR. V USA tento luxus nemají vůbec, mimo jednu 200stovkou trať Washingto-Boston. Ale chápu, český politik asi něco viděl v televizi..
ČR: hustota obyvatel 134. Francie: hustota obyvatel 111.
Opravdu ta trať vede do Lince, autore? Já mám pocit, že tohle je normální VRT Praha - Brno, která je těmito uvedenými místy plánovaná a dále se stáčí směrem k Vysočině. Do Lince se po ní půjde dostat tak, že někde na trase (nejspíše někde u Čerčan) bude "sjezd" na trať 225...
No já nevím. Samozřejmě bych si rychlovlaky přál, nicméně v době, kdy stav ostatních kolejí je tragický, je podle mě nesmysl investovat do rychlotratí. Potřeba je mít základ a na něm stavět.
Jenze tady se za 20 let rekonstrukce koridoru za obrovske penize postavil zaklad odpovidajici prvni polovine 80. let minuleho stoleti Mozna by to chtelo stavet pro zmenu neco, co nebude tak zoufale zastarale uz v dobe dokonceni
No, chtel bych se nekdy svezt s rychlovlakem - v Evrope to umi vsude, na zapad nebo na jih od nas... U nas to pujde snad jedine kdyz se spojime s nemeckem nebo Rakouskem
http://www.youtube.com/watch?v=rQe1-xeBHQ4
Milano Bologna - nedavno sem jel po te dalnici co je videt z vlaku... auta proste nestihaj
S autem zase můžeš odbočit. Železnice je pro nudný lidi.
projekt vysokorychlostní tratě do Lince je stejná utopie jako rychlodráha do Brna, obojí je naprosto nereálný - jedině, že by nám to zacálovalo Norsko
Směr do Lince je naplánovaný kvůli tomu, že z Lince do Mnichova už se tak jezdí. Představte si, že byste jeli na Oktoberfest a byli byste v Mnichově za dvě hodiny.
Jinak dokud tady síť VRTek nebude, tak se bude všechno dopravovat po již teď kapacitně nevyhovujících koridorech a dálnicích a půjdem do kytek, protože nikdo nebude chtít nic přepravovat přes ČR, ale oklikou přes sousední státy, kde už tyhle tratě maj.
Proč by někdo chtěl přepravovat po nesmyslných železnicích. Víte vůbec jak se plánuje dnes doprava a jaké jsou trendy. Tam, kde se dá vůbec uvažovat o železnici, stávající rychlost bohatě stačí. VFR se dělá kvůli osobní dopravě.