Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pražském okruhu jsou na 24 hodin zavřeny oba tunely, kvůli technice

Úderem sobotní desáté hodiny dopoledne se uzavřely oba tubusy Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Řidiči tudy neprojedou do nedělních 10 hodin. Uzavřený je i Cholupický tunel. Technici budou v obou testovat mimo jiné kamery, vzduchotechniku a zabezpečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M83i78l70a11n 39S22o40u83š91e33k 9896537591382

Co?? 6 mega za kontrolu techniky v tunelu???

Jezdím tam tak 3x až 4x měšíčně, pravý pruh už poskakuje jak po 20ti letech provozu, přitom to existuje asi 4 roky, předpokládám, že záruka je klasicky 2 roky a oprava pravých pruhů nás čeká do 2 až 4 let, náklady sna nějakých 50.000.000 Kč. Skvělý byznys, jen co je pravda.

A to nemluvím o velkém kruháči u Zbraslavi, kde si vozovka sedla už asi o 10 cm a klesá dál, Dali tam značku omezení rychlosti 40 km/hod a vyřešeno...tedy zatím. Oprava je plánována na jaro a léto, cena opravy odhadem 36 mega.... Fajn byznys, gratuluji, jen je mi z toho takněkak divno....

0/0
2.2.2014 2:15

P93e80t75r 21S46k13a85r67k38e 9804396269860

Tunely se uzavřeli ... ach jo (viz.obrázek)

0/0
1.2.2014 19:10

P93e40t86r 14S18k68a46r17k11e 9674476409200

Aha, tam není "se", sorry.

0/0
1.2.2014 19:12

F50r11a38n33t29i11š25e26k 79S33c55h72l55i31c66h46t74s 9835432101415

Větší problém než tunely je skutečnost, že se propadají celé segmenty křižovatky R1 s R4! To hrozí trvalým uzavřením celé trasy. Po 3 letech provozu ! Postaveny na bahně, se špatně udělané betonové bloky do něho propadají.

0/0
1.2.2014 12:58

T11o67m15á39š 58Z66e54m30a34n 3435678194785

Po povodních si sedly náspy ramp (aby ne když byly zality vodou až po vozovku R4). Betonové části drží a proto jsou tam ty hrby na styku betonové části s náspy.

Řešení bude snadné a poměrně lené - přidá se pár cm asfaltu čímž se hrby zahladí.

0/0
1.2.2014 19:44

F65r54a56n86t78i10š92e67k 91S25c69h34l83i22c73h60t79s 9105102641355

Snad máte pravdu. Stav se ale zhoršuje. Teˇkonečně jsou tam i značky a omezení. Není to nic veselého, při představě, že by tato magistrála musela být uzavřena.

0/0
2.2.2014 9:58

R17u10d96a 31S60l95a84v66í23k 5783348476221

Postavili tunely, ale jezdili jim tam auta...

+2/−1
1.2.2014 12:13

I62v57o 66Z19d38e85b23o61r10s73k46ý 3463431950291

... jezdila ...

0/0
1.2.2014 17:29

D46a21v69i16d 39Š78i64g89u30t 6796786132709

A to se určitě vyplatí investovat do zaabezpečení tunelu sta miliony kvůli nehodě za 10milionu která se stane jednou za 10 let.

+1/−2
1.2.2014 12:10

J16a95n 39M12o20h15y87l35a 6482269529431

Vyplatí

0/0
1.2.2014 13:02

V54l95a30d86i45m31í86r 58M47e33n27d58i 3872359511556

http://www.youtube.com/watch?v=bEizRjKegZQ

Pozrite si tento dokument a možno zmeníte názor...

0/0
1.2.2014 13:17

T27o87m54á48š 65Z42e82m96a13n 3405508144925

Irelevantní, zcela jiný druh tunelu.

0/0
1.2.2014 19:54

J19a40n33a 44M67o23l35á31k44o33v58á 7917676496294

Celej tyden kolony, fakt tunely k nicemu. Furt bezpecnost, bezpecnost, bezpecnost, ale ze se tam stoji 20 minut pred vjezdem...

0/0
1.2.2014 11:58

J46a90n78a 92M56o10l98á96k69o34v54á 7107576646534

A nez to napojej alespon na R10, tak to bude dalsich 10let kdovi jestli.... Ostuda. Postavit par desitek km dalnice trva uz desitky let a stale to neni.

0/0
1.2.2014 11:59

V62l34a83d27i96m29í33r 48F57i12b17i87g13e61r 5324131411834

Ty tunely jsou nedostačující, provoz houstne a měli to postavit jako 3 pruhpvé minimálně tunely v obou směrech a ne jen v jednom směru. Silnice se nakonec dá rozšířit ale tunel to nejde musel by se zbourat a postavit znovu.

0/0
1.2.2014 12:07

J89a39n 63M21o13h23y24l25a 6822339449701

No jasně, to máte stejný s letadlama, taky furt bezpečnost bezpečnost bezpečnost a pak člověk stojí hodinu na letišti, co;-D

0/0
1.2.2014 13:03

V53l10a76d43i75m93í48r 14M24e44n29d92i 3582699171516

Pani,alebo slečna,ja si pred tým tunelom kludne počkám a budem mať strpenie ,aby špecialisti uviedli tunel do stavu, aby bol čo najbezpečnejší. Ono nemusí to byť bohviečo zhorieť tam zaživa len preto , že nefungovalo nejaké zabezpečovacie zariadenie...

+1/0
1.2.2014 13:23

J96i88ř81í 31S91m76u53t32n68ý 8712933300164

Stejně to dopadne s Blankou. Místo, aby se dostavěl urychleně kompletní vnější okruh budují se takové předražené nesmysly.:-P

+1/−5
1.2.2014 11:16

I92v16o 18Z33d73e78b71o26r59s60k55ý 3693651880511

Můžete začít s osvětovou prací v Suchdole nebo Kolovratech.

+2/0
1.2.2014 17:32

T34o48m75á83š 29Z64e54m75a80n 3465808714785

R1 je záležitost státu, Blanka (vnitřní okruh) je věcí Prahy.

Navíc je zázrak, že se prosadila alespoň Blanka, protože přemostění u Suchdola (jinudy to opravdu nejde) je důkladně zablokované místním starostou.

+1/0
1.2.2014 19:40

P83e65t31r 71P78a42c30k24a 4229109525611

Škoda na tunelu - max. 6 milionů. Škoda na ztraceném čase, propáleném benzínu a naftě a na nervech řidičů - sta miliony.

0/−4
1.2.2014 10:50

J83a77n 28M26o64h70y40l31a 6832659799301

Jistě,je lepší tunely nezavírat a pak při dalším požáru zjistit, že místo relativně bezpečné stavby máte obří nefungující komín se stovkami lidí uvnitř. Kristova noho, když tomu nerozumíte, tak mlčte!!!!!!!!!

+3/0
1.2.2014 13:04
Foto

J69a80r39o18m86í52r 77K97o96b35e45l87k81a 7714134441275

To samý je tunel mezi Moravskou Třebovou a Svitavama, zaplať pánbůh že tam je i když je dost často zavřenej.

0/0
2.2.2014 9:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.