- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozšíření u Slivence se plánovalo když se dělal rekonstrukce - prý to zatrhla hygiena.
A rozšíření mezi Bechovicemi a satelicemi je připraveno již od výstavby v podobně širokého středového pásu.
Největší chybou je nedostatečná šířka tunelů a mostů které už nikdo nikdy nerozšíří.
(po dostavbě severní větve to nebude tolik vadit)
hlavně aby byl okruh co nejdříve dostavěn.
Takze absurdni bananistan on-line. Slivenec d5 se kompletne rekonstruoval vcetne spodnich vrstev krajnice atd. Museli vedet ze to stacit nebude, ze kapacita je na max. Kdo ponese zodpovednost za takoveto mrhani prostredky a taky za neuveritelnou sikanu ridicu, kteri tuhle zlovuli musi trpet???
Nedostali povolení na rozšíření.
Bohužel.
Chcete nalákat další auta? Postavte (rozšiřte) silnici.
Co jinak? Chete motivovat lidi jezdit z Plzně do Boleslavi přes centrum Prahy? Nechte ucpat okruh a nedostavujte ho...
Tohle není řešení. Pokud budeme uvažovat, jak doposud uvažujeme, tak vyasfaltujte všechno
Dal jsem si tu práci spočítat auto s jedním řidičem na D1 při jedné z mých cest kolem 8:00 ráno. Troufnu si říci, že 95 %.
Na to je snadné řešení, vyhradit jeden pruh pro vozidla s více pasažéry a autobusy a lidi se pak budou muset zkusit dohodnout nebo stát ve frontách. Jenže naše legislativa to zatím neumožňuje.
Jenže okruh je přetížený právě kvůli nedokončenosti. Veškerá tranzitní doprava je nucena jezdit pouze jižní částí okruhu, protože ta severní je v nedohlednu. Až bude okruh kompletní, od HK, MB nebo Ústí nikdo na Plzeň nepojede spodem, když to bude horem kratší, takže jih okolo Slivence zůstane volnější pro E50.
A co trochu masivněji investovat do veřejné a zejména kolejové dopravy?
Kolejová doprava Vás zaveze jen tam, kde jsou koleje.
Když už, tak byste měl zmínit autobusovou dopravu. Jenže když se kouknete např. na pražskou MHD (jiné neznám), tak mám pocit, že ty busy a tramvaje jezdí jeden v úterý a druhý v dubnu. A věřte, že v mém okolí spousta lidí, co jezdila po Praze MHD si pořídila auto, protože se přesouvali o víkendech strašně dlouho. A těch pár pětek za auto a za jeho náklady se jim prostě vyplatí....
Jezdím denně mezi Barrandovem a D5 po okruhu a je to tam opravdu přecpané. Nicméně s tím, že se se postaví pruh navíc, musí jít ruku v ruce s tím, že někdo už konečně začne pokutovat jízdu uprostřed bez důvodu. Známý jednou dostal v AT pokutu, že je nakyblíkovanej ve středním, aniž by předjížděl. Jak se divil.
Nevím, jestli je rozšiřování zrovna dobré řešení. Vzpomeňme na Braessův paradox.
Vzpomentě si na něj vy a udělejte to pořádně, protože nevíte, že se týká něčeho zcela jiného.
hurá, snad ty tunely rozšíří co nejdříve.
a je to tady...v roce 2010 se R1 mezi Slivencem a křížením s D5 dělala prakticky znova, byla to kompletní rekonstrukce (vyměnilo se naprosto vše, jak kdyby se dálnice stavěla na zelené louce (až na 3mosty přes ní). No a po 3,5 letech se zázračně přijde na to, že to nestačí...
Čtěte pořádně - rozšíření na 3 pruhy bylo v plánu už v roce 2010, jenže to neprošlo kvůli papírům (územní plán + soudy o pozemky kolem).
Když se o tom začalo teď znova mluvit, můžemě nějaké konkrétní kroky očekávat tak za 4-5 let.