Diskuze
Praha se dohodla na úpravě smlouvy na tramvaje, ročně zaplatí polovinu
Děkujeme za pochopení.
K93a76r89e30l 41D93r86d21a
Prošel jsem obě zastávky v ulici Olšanská. Je zde hrozný stav obrubníků tramvajových ostrůvků. Jde přitom o stav "krátce" po rekonstrukci. U polikliniky hrozí zakopávání a pád lidí pod auta. Obrubníky převyšují asfalt. Na druhé zastávce (směr Nákladové nádraží) je dokonce obrubník uvolněn a tvoří viklan, který hrozí vykutálením obrubníku do vozovky mezi auta.
Nevím, zda si takováto rekonstrukce zaslouží vehementní obhajobu. A to se místa pro přecházení na zastávkách budovala dodatečně. Není na přestavbu ostrůvků poskytnuta záruka?
J40i64ř89í 94K22r47e44j84č78í77k
Jak dlouhou záruku byste si představoval, vždyť poslední oprava proběhla v roce 2008...
Pokud máte připomínky ke stavu chodníků, kontaktujte TSK.
K23a33r44e32l 50D54r97d18a
Aktualizuji informace k Holešovicím. Vše je v ulici Komunardů na nejlepší cestě dle vyjádření radního Pařízka za přítomnosti primátora Hudečka a zastupitele Prahy 7 při debatě 6.3.2014 (48 minuta). Názory na řešení se vyjasňují. Rekonstrukce v ulici Komunardů musí proběhnout letos, kdy jsou na ni přiděleny finanční prostředky. Práce byly v roce 2013 přerušeny. Od té doby se diskutují možnosti bezbariérových řešení, a to jako vzor pro další postup v rámci celé Prahy.
Posledními kazisvěty v procesu schvalování se staly DPP a TSK. Aktuálně vydala TSK zamítavé stanovisko k zastávkám víděňského typu v Holešovicích, kde přehazuje zodpovědnost na laxní DPP, který provedl v roce 2013 rekonstrukci a vyhnul se bezbariérovým řešením, čímž mj. zablokoval možnost například vytvoření přijatelných zastávkových mysů. Obě organizace je třeba k jejich odpovědnosti a práci za kterou berou peníze od Pražanů očividně nutit násilím. (Pánové z DPP zde na diskusi to jen dokazují.)
TSK své zamítavé stanovisko již korigovala. V zásadě jde o diskusi o vhodnosti řešení. Praha 7 prosazovala nástupní ostrůvky, které by vyžadovaly zúžení chodníků a vykácení stromů, k čemuž nedal souhlas OŽP. Zastávkové mysy zablokoval DPP. SONS dlouhodobě upozorňuje na nebezpečnost vídeňských zastávek (z pochopitelných důvodů) a PČR tvrdí, že nemají oporu v dopravních předpisech, čehož se chytili kazisvěti "odborníci" na tramvajovou dopravu a vídeňské zastávky dopředu označují za špatné a nepřijatelní řešení. A to nejspíš zbytečně.
Tady je komentář ke stanovisku TSK od Martina Šubrta k vídeňským zastávkám v Praze. Má jít o způsob jak je vídeňská zastávka provedena, aby chodci chápali, kde začíná vozovka. Například zastávka Vodičkova je provedena špatně a stala se nebezpečným místem v centru Prahy. Problém je tedy spíš v "odbornících" na tramvajovou dopravu, aby se svoji práci už konečně naučili dělat.
J43i67ř31í 31K68r80e45j84č62í73k
Ještě pro jistotu jednou zopakuji, že celé toto vaše vyjádření je lež.
K94a53r24e10l 25D63r13d16a
Přikládám komentář k výmluvám a faktům ohledně bezbariérových Holešovic. Stanoviska SONS a PČR patrně připouští dvojí výklad, což je vcelku běžné. Nelze je tedy označit za fakt, ale faktem se stává jejich výklad. Když se úředníkům hodilo provést rekonstrukci bez bezbariérových úprav, zvolil se výklad, který vyhovoval zadání DPP - nezdržovat plánovanou rekonstrukci. Takže klasická arogance moci, klamání veřejnosti, výmluvy a hulvátství, aby se další levné a nevyhovující řešení v Praze vydařilo.
Následně je samozřejmě možné vstřícně jednat o bezbariérových úpravách, jednat se vždy může, to nic nestojí a veřejnost to potěší.
Cituji dostupný komentář z července 2013: "Rád bych reagoval na odpověď, která z Prahy 7 přišla, a ze které nevyplývá, že by odstranění bariér v ulici Komunardů měl být vážný problém: V Komisi Pro Prahu bezbariérovou, kterou vede pan Pařízek a které mám tu čest být členem stejně jako pan Dudr ze SONS, se právě pan Dudr jasně vyjádřil, že SONS neblokuje bezbariérové úpravy tramvajových zastávek a pakliže není jiná možnost, než vídeňský typ zastávky, nejsou rozhodně proti. Preferují jiné způsoby řešení bezbariérovosti, ale rozhodně toto nevetují. Vyjádření policie, že vídeňské zastávky nejsou v souladu s legislativou snad ani nemohlo být míněno vážně. Podle mého názoru se jedná o zástupné argumenty a jsem si jist, že setkají-li se lidé, kteří k tomu mají co říct, situace bude brzy vyřešena a na podzim můžeme mít zastávky v ulici Komunardů bezbariérové. Praha si vytkla cíl kompletně bezbariérové veřejné dopravy do roku 2025 a že odkládání bezbariérových úprav v Holešovicích tomu zatím nenasvědčuje."
J95i36ř57í 37K96r37e52j63č70í36k
Vyjadreni hezke a cim si vysvetlujete ten veletoc, ktery SONS za posledni rok predvedlo ? Ze by nakonec sebereflexe ?
K32a33r60e28l 89D18r95d18a
Za 60 souprav 14T dala Praha 4 miliardy. Pak začaly dohady (odborářů z DPP), že ničí v Praze koleje. K tomu jim hromadně odešly převodovky a výrovce tvrdí, že za to může mizerná infrastruktura v Praze. Jinde než v Praze se přitom podobné závady neprojevily. Podle mě je to odkaz na zaměstnance DPP (a také Pražany), kteří vybavení v Praze záměrně ničí. (Mizerná údržba, mizerný servis, mizerné opravy, arogantní styl jízdy... k tomu vandalismus.) Podle všeho nemá DPP peníze a odnáší to platy zaměstnanců, kteří svoji nespokojenost Praze vrací destrukcí veřejného majetku.
Hudečkovo rozhodnutí o prodeji 14T je rána pro bezbariérovost v Praze. Praha má cca 1000 tramvajových souprav. Bezbariérových 93 15T, 60 14T, cca 50 vanových KT8D5 a 33 vanových T3. Tj. necelá 1/4 pražských tramvají
Jinak je dále v Praze 566 T3 a 147 T6A5, tedy 713 souprav. Do roku 2018 chce Praha prodat 300 T3 a do roku 2020 dalších 210 T3. Prodávají se za cenu šrotu za cca 100-150 tis. Kč. A to jde o modernizované verze. Za kolik se asi prodají 14T?
I po nákupu 15T, nyní tedy za cenu likvidace 14T, bude mít Praha citlivý nedostatek bezbariérových tramvají. Navíc plánovanému prodeji T3 neodpovídá nákup nových tramvají. Do toho Hudeček prohlašuje, že Praha nové tramvaje nepotřebuje. Podle mě, vedení Prahy, které přijde po Hudečkovi bude muset řešit nákup dalších 250 tramvají. Takže arogantní tanečky současného primátora jsou o ničem.
M58i36r83o70s88l35a63v 22G17r80o29s43s77m62a97n46n
14T koleje opravdu ničí více než jiné tramvaje, protože nemají otočné podvozky. Bezbarierovosti v Praze moc nenapomáhají, protože pro poruchovost moc nejezdí. Všimněte si, jak často je potkáváte v provozu. Interiér je nevhodně řešený. To snižuje kvalitu dopravy pro všechny cestující a nízká podlaha ve 2 z 5 článků je malá náplast. Není mi jen jasné, kdo by měl o 14T zájem. Snad město, kde nejsou tak ostré oblouky.
Nepochybuji o tom, ze rozsah odprodeje T3 bude vycházet z nadbytku vozového parku, čili se jich prostě může prodat méně. Navíc co varianty dalších modernizací T3 na nizkopodlažní PLF? Ještě nám řekněte, kde Praha vezme na dalších 250 tramvají. Nesmysl.
J93i71ř53í 91K31r90e47j60č31í89k
Papir toho snese...
Ctyrclankove 15T jsou nesmysl, jelikoz se nevejdou do zastavek, nehlede na to, ze neprojdou pres UOHS, 14T jsou zcela neprodejne, odlozenim splatek se neusetri, spis prave naopak...
M49i96r73o94s20l66a85v 82G21r64o67s12s42m24a45n82n
Většina zastávek má cca 65 metrů. 4 články mají cca 40 metrů. :)
R91o65m68a35n 23P85o26l24á34č64e66k
Vlk se nažral a koza zůstala celá. Jenom počítám, že další tramvaje budou opět od Škody T
L14u92c32i38a13n 72P72a19p16a34z33i21a76n
Takže počet objednaných tramvají se nesnížil? A částka za předražené tramvaje se vlastně ještě zvýší, díky tomu, že se bude muset platit úroky o další čtyři roky déle? Takže vlatně už i tak předražené tramvaje budou ještě dražší? Tomu říkám výsledek jednání. Podle toho, co je zde prezentováno, tak se nic vyjednat podstatného nepodařilo, náhradní díly předražené, záruční doba krátká, to vše zůstalo i nadále. Z výsledku jednání nemohu mít dobrý pocit.
L24u35k75á14š 90Š38l38e55h48o49f54e93r
Povídejte, co je na těchto tramvajích předražené?
J61o64s35e20f 57R79á84d11l28o
V jednom Východoněmeckém městě vyměnili několik T3 za pět nových souprav jiného výrobce ale když ten rok napadlo mimořádné množství sněhu tak s úctou nasadili zpět vyřazené T3 alespoň do jara.
M27i42r39o97s69l50a35v 75G27r67o54s91s20m86a20n21n
Ve kterém městě? Jaké to byly soupravy? Jakého výrobce?
J44o50s18e46f 98R58á53d47l19o
to je mi novina, pokud si přečtete tu smlouvu tak to byla většinová ODS i když pravda bolševiků je tam dost.
V57a45c17l43a74v 91P67e86r30o71u31t86k48a
zveřejnit smlouvu a jmenovitě odpovědné osoby, jde asi o unikát protože i přes poruchovost strojů nešlo smlouvu vypovědět..
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Ostrava napodruhé dobyla Opavu, Nymburk ovládl defenzivní partii
Nymburští basketbalisté vyhráli ve čtvrtfinále ligového play off oba domácí zápasy a v sérii s...
Kladenští volejbalisté slaví po šesti letech medaili, vybojovali bronz
Kladenští volejbalisté získali extraligový bronz a medaili slaví poprvé od roku 2018, kdy obsadili...
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
Jen jsem se opřel, popsal muž shození družky do kolejiště metra. Dostal 11 let
Soud poslal Tomáše Urbana na 11 let do vězení se zvýšenou ostrahou za to, že strčil svou družku do...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...