Diskuze

Praha zvýhodní auta zapojená do carsharingu. Využijí preferenční pruh

Rozmáhající se carsharing, tedy sdílení jednoho vozu více řidiči, by mohl pomoci snížit počet aut v pražských ulicích. Město chce taková auta zvýhodnit při jízdě a parkování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

na podobném principu je založen i tak zvaný "wifesharing"

4 0
možnosti

"rozmáhající se" - už první slovo článku je lživé a zavádějící

8 0
možnosti

Jeden z dalších ekopošuckých ,,výtečných" nápadů.

9 2
možnosti

L45u82k81a50s 17V17o17l19f

2. 4. 2014 9:51

Místo těchto nesmyslů by měli podporovat jízdy na motorce/skůtru. Když už každý s B může řídit 125 s automatem tak proč podle zákona/vyhlášky nemůže projíždět kolonou aut a nebo využívat pruhu pro autobusy/kola ? Neříkám že se to neděje dnes a denně běžně,ale proč to neudělat legální ?

8 1
možnosti

Výbornej nápad!! Konečně si budou movitější lidé moct koupit jízdu v preferenčním pruhuR^

2 0
možnosti

Natom něco je - udělám firmu na caresharing na mé BMW a budu ho používat jen já.

Případně pár dalších kolegů do klubu seženu a sekretářka klidně "zpapíruje", že si ta auta střídáme

2 0
možnosti

J27a11n 38M15a14t29ú86š

2. 4. 2014 9:14

Další lumpárna na obzoru.

8 2
možnosti

Takže nechápu, proč se s tím toho tolik nadělá, když je to v vlastně půjčovna automobilů. Tedy věc velice známá. Tak proč kolem toho tolik humbuku a tolik výhod? To je zas něčí malá domů.

9 0
možnosti

To není obyčejná půjčovna.

To je půjčovna se socialistickou myšlenkou - má tedy právo na dotace, autobusové pruhy, slevy na parkovném ... :-/

6 0
možnosti

Takže jestli jsem to správně pochopil. Když budu potřebovat ráno do práce výjimečně autem, sednu do autobusu, pojedu si vyzvednout někam auto a pak tím autem pojedu do práce? To už mi přijde výhodnější si zavolat na určitou hodinu taxika před byt.

9 1
možnosti

Opět další nesmysl, kterým se na magistrátu zabývá kdovíkolik úředníku, zpracovávají studie, oponentní studie analýzy atd atd. A navíc z toho bue profitovat pár soukromých firem.

Bohatě by stačilo zabývat se podstatnými věcmi, jako je dobudování celého Pražského okruhu, optimalizace nebo zrušení nesmyslných parkovacích zón a podpora výstavby parkovacích domů nebo podzemních garáží v místech, kde to dává smysl ;-€

10 1
možnosti

Ano - prosím nedávejte peníze všech, na projekty, které nevyhovují mě. Postavte za prostředky nás všech, něco co bude vyhovovat hlavně mě R^

1 4
možnosti

těch 10 000 km je přehnaných, společnost na svém webu píše 5 Kč/km. Když pro jednoduchost nebudu připočítávat ještě poplatek za hodinu/den pronájmu, tak na 10 000 km mě to auto bude stát minimálně 50 000 Kč a to mě vlastní auto vyjde levněji.

Reálnou hranici, kdy by se to vyplatilo bych viděl někde kolem 2 000 km/rok

3 0
možnosti

tak pokud na to budou dostatečné dotace, bude cena za km mnohem nižší

0 0
možnosti