- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, ja bych se nebal. Az se otevre Blanka, Hudecek zavre pulku Prahy a druhou zklidni kolony a vsichni budou stastni a slunickovi. A vsichni prestanou jezdit autem, i kdyz to potrebuji a cyklisti budou mit konecne Prahu pro sebe. Sice jich bude par za hodinu, ale budou stastni.
Za mnoho kolon může i úprava ulic- třeba Jugoslávských partizánů je ucpaná kdykoliv jí jede víc než 5 aut - díky "zklidňovacím" opatřením..
Hlavně se rozmohlo zužování silnic před křižovatkami - tedy auto odbočující do leva zdržuje ostatní, ač před úpravou bylo místa dost a ostatní auta mohla jezdit druhým pruhem bez brždění.
Je to tak. Celá Karlovarská, která dříve jela dvěma pruhy, je teď svedena do jednoho a výsledkem je kilometrová fronta. V opačnym směru je semafor u školy, kterej ovšem běží celý den. Výsledkem je fronta cca 2km. Plzeňská, která dříve jela poměrně plynule ve dvou pruzích, je nyní jednoproudá. Levý pruhy jsou buď odbočovací, nebo pouze pro autobusy i v nesmyslných hodinách. Výsledek tvoří fronta tak dlouhá, že se ani autobusy do vyhrazenýho pruhu nedostanou. A podobně by se dalo napsat snad o všech výpadovkách v Praze. Podolská, Modřanská, Poděbradská, Kbelská, Horňátecká...
Prostě magistrát Prahu účelově ucpal a dneska to bude za další peníze řešit zákazama a uzavírkama. Snad jen ta defenestrace by pomohla.
Však taky Praha za posední dva roky vynaložila obrovské úsilí ke komplikaci dopravy. Tohle je výsledek. A ještě, až se zavře, Hudečkovi pro radost, Smetanovo nábřeží.