Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modrá závěsná lávka přes Vltavu se po letech poprvé otevřela cyklistům

Dělníci ji sice dostavěli už na podzim 2010, dosud však po ní na druhou stranu Vltavy nikdo nemohl. V sobotu se závěsná lávka pod Radotínským mostem konečně otevřela cyklistům, kterým usnadní přejezd z Komořan do Lahovic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e63t44r 85K41o94l62o92u92š78e16k 8821659638

Mě by zajímalo, co bude těm sběračům kovů bránit ted, aby ten most nerozebírali. Už to vidím, jedu, jedu, padám, plavu...

A prosím pana autora o vysvětlení, co znamená slovo "dostavěli", protože já to místo znám, a dostavěná ve smyslu dokončená v roce 2010 určitě nebyla.

+2/0
12.4.2014 18:22

E62d22a 11H46a22n28s 5597422546489

Ten cyklomost je tak drahý proto, protože pan Karel než aby vytkl svým kolegům co ho tam dotáhli jako maskota, že předražují a zřejmě rozkrádají zakázky, tak to všechno prospí.

+2/0
12.4.2014 18:04

B74o11h24u63s78l86a60v 23K77r65á94l29í15k 2251260109406

V době, kdy byl stavěný ten cyklomost, vládla Praze ODS s ČSSD a Janouškem. Kdo z nich měl být Karel?

0/0
13.4.2014 18:08

P11e42t13r 58R93o74h17á69n58e73k 1413809677336

cena pěkná, možná by bylo načase, aby cyklisti museli taky kupovat cyklistické známky pro využívání cyklostezek. nebo možná nějaké mini mýtné brány :D

+6/−5
12.4.2014 17:16

R60a87d42e70k 76B25e75r42a79n11e49k 2868465574475

Odvažuju se tvrdit, že kvůli cyklistům se tohle nedělá. Není problém  dojet 2 kiláky do Radotína a přes Lipence a Zbraslav se dostat na druhej břeh.

+2/0
12.4.2014 17:25

D94a11v16i20d 84K56r82e60j72č67í 9412640896474

Už jsem čekal, že se nenajde nikdo s velmi hloupým příspěvkem a ejhle. Je to tu :-)

+4/−1
12.4.2014 19:27

J16o92h88a27n 77Z62i57n38g98e50l 2671595106921

Co je na tom hloupého? Kolik cyklistů by bylo ochotno si připlatit na tolik milované cyklostezky? V době, kdy z řidičů se dělá dojná kráva...

+2/0
12.4.2014 22:09

D25a22v45i37d 21K68r52e62j55č33í 9832710866294

Vzhledem k množství peněz, které se na cyklostezky vynakládají, se dá vznik této úvahy čekat. Na druhou stranu je tento systém asi nerealizovatelný. Aby byl výběr poplatků výhodný, musí být náklady na distribuci nižší než vybrané peníze - nejsem si jistý, kolik by to vydělalo. Musí být infrastruktura - v žádném případě není. Diskriminace sportu - v tomto systému by se musela zpoplatnit všechna veřejná sportoviště, aby to bylo fér. Dalo by se pokračovat. A i logicky je to celkem bl**st. Existuje snad na světě nějaká země, kde cyklisté platí nějaké poplatky?

A přímo k Vaší otázce. Já bych ochotný si připlatit možná byl, ale pouze za předpokladu, že by bylo po čem jezdit. V současné situaci to nepřipadá v úvahu.

+2/0
12.4.2014 22:46

D10a16v85i77d 68P49i89n83c 7711348873294

Vzhledem k tomu, že ve svém okolí neznám nikoho z těch, co nejsou líní sednout na kolo, aby zároveň nebyli i řidiči, tak si tito platí za cyklostezky v ceně dálniční známky a dani za pohonné hmoty. Tak nebuďte línej a občas na to kolo taky sedněte, abyste nemusel závidět.

+1/−1
13.4.2014 8:55

B47o54h42u55s20l91a40v 70K24r45á56l72í21k 2371900829186

Bodejť že cyklista musí být i řidičem. Kdyby to kolo neřídil, tak by skončil v roští nebo v příkopu. Ostatně automobilista, traktorista, motocyklista nebo tramvaják musí být taky řidiči, ale ne všichni řidiči jezdí na spalovací motor.

0/0
13.4.2014 18:13

J26o39s57e61f 51P51o30č81t28a 2693261309897

A chodci si budou lepit Chodecké známky na čelo aby mohli na chodník??

0/0
14.4.2014 12:02

J34i26r88k65a 35N96o52v62á91k 6232575515729

tak ono se tam dalo jezdit už dřív, jen stačilo na obou koncích přehodit kolo přes závoru. jel jsem tam zrovna minulý víkend. 

jen tam paka nasrali poměrně úzké retardéry, takže až tam bude provoz v obou směrech, tak si tam cyklisti budou akorát překážet.

+3/0
12.4.2014 16:26

A37d94a58m 86Ž84í40d73e53k 8245722465763

jeste ze je unikatni .. protoze jinak by mi 60.000.000 Kč připadalo jako opžděný apríl.

V podstatě bych kroutil hlavou i nad desetinou.

+14/0
12.4.2014 15:01

S26t72a24n85i92s71l50a45v 97P55ř89i47b24y83l 1379898931686

Cena lávky kopíruje cenu dálnice. Je to tak schválně, aby cyklisti nezáviděli autařům, že se do nich vráží víc :-)

+8/0
12.4.2014 15:00

P83e34t55r 92M43o95t86y95č71k16a 2272878490729

Teď ještě, aby cyklouni také platili daně a poplatky stejně, jako ti řidiči... ;-)

+5/0
12.4.2014 15:02

J92a20n 21F58i90a51l76a 7594957825889

Daně platí každý.

0/0
14.4.2014 9:50

M79i73l58a94n 45K14r65á39l 8483898831821

60 milionů za lávku, tomu se říká tunel 8-o

+6/0
12.4.2014 14:24

P75e37t88r 31M64o32t57y57č81k95a 2372128350459

Proč? Když lze postavit pomník Bouchalovi, který způsobil dopravní nehodu, při níž zemřel, ale militantní pumpičkáři to zneužili jednak k nevybíravým útokům na chudáka nevinného řidiče, ale hlavně k nekonečné propagandě... pak už je možné asi úplně všechno. Stejně,jako když se například budují a propagují cyklostezky po vinařstvích, aby mohli cyklouni jezdit patřičně nažraní a nikomu to nepřijde divné...

+2/0
12.4.2014 15:04

V47l27a19s90t11i44m74i28l 84S10v50o90b16o76d78a 7963648895274

Zajisté Vám pak ale vadí ty obrovské mnoha miliardové tunely při výstavbě silnic nebo snad ne?

+1/0
12.4.2014 21:42

J81o31s37e36f 29P28a11l23a85t61a 1773472221575

3 roky pozdě a ještě tak drahé...jak je možné, že blbá lávka stojí tolik co 10 luxusních domů??

+5/0
12.4.2014 13:22

R28o94m73a37n 13B24í65l96ý 5740855975247

Protože Česko.:-/

+4/0
12.4.2014 13:46

V87l53a59s92t91i78m54i80l 97S19v28o97b18o77d25a 7813968795714

Protože si stát násilím přisvojil stavby těchto věcí a stát, jak známo, staví všechno velmi draze a neefektivně.

+1/0
12.4.2014 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.