Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro A bude kvůli výměně výhybek mimo provoz. Nahradí ho tramvaje

Kvůli výměně tří výhybek nebude od pátečního odpoledne až do zahájení provozu v úterý ráno jezdit na celé své trase linka metra A. Dopravní podnik nasadí do ulici 25 informátorů, kteří budou radit cestujícím s náhradní přepravou, rozdáno bude na 30 tisíc letáků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a92r31o35s88l48a50v 86Š96i10m78á57č52e85k 6974187559138

A čím bude nahrazen tolik žádaný šmajchvagon?

+3/0
15.4.2014 13:24

V89i89k83y58r 25B16o49h73u53m23i25l 30S83t14r32a79n55s76k19y 9457488806959

Ta doporučení v rámečku jsou super. U linky 177 bych ještě doplnil:!Cestující, kteří jsou i za "normálního" provozu na lin. 177 nasr..., doporučuje Ropid odstěhovat se:-P. Jinak je zajímavé, že cca 30 let podobně časté a dlouhé výluky nebyly třeba. Buďto se užívaly lepší materiály, nebo se dělala lepší průběžná údržba. V každém případě se to prostě umělo lépe než pod sočasnou pražskou radnicí.

+2/−10
15.4.2014 11:53

R61o62m41a76n 78P98o37l24á57č20e13k 1860226790135

Nebude to spíš tím, že A+C byly stavěné skoro ve stejnou dobu a proto ve stejnou dobu dosluhuje i kolejiště? Za tohle opravdu radnice nemůže

+7/0
15.4.2014 12:04
Foto

S46t76a73n42i11s23l52a86v 62H36y67s80k75ý 2387989352801

souhlasim s tim aby se odstehovali ti nespojeni

+1/0
15.4.2014 12:38

M54i45r77o28s65l87a20v 21Z45i46k31m55u89n73d 7689523884953

Co by daly evropské železniční správy za to, kdyby jim normálně rozchodná výhybka vydržela výhybka cca 30 let ... na švýcarských úzkých, na nichž jezdí lehká vozidla, jsou kolejice staré přes 100 let ...

V zásadě platí, že materiál má jistou životnost, danou dynamickým namáháním ... výhybka přitom nemusí dosáhnout mezních hodnot opotřebení ...

0/0
15.4.2014 13:46

K64a44r43e29l 75P28o60d27h34o90r45s10k55y 3765433732875

Anebo na to jsou zrovna prachy nebo to zrovna dosluhuje.

0/0
15.4.2014 14:46
Foto

M86a98r58t11i97n 54Š75u23b12r40t 1515261154225

Sám jste si odpověděl. Třeba výhybky na lince A, které se teď mění, tam jsou od roku 1978, tedy 36 let... V posledních letech prostě přišla doba, kdy se musí vyměnit kompletně a to se za noc a při běžné údržbě stihnout prostě nedá. Kritizovat bude možné teoreticky v budoucnu třeba za 10 let, až se třeba budou tyto výhybky měnit znovu, ale to se snad nestane ;-). 

Svádět tohle na současnou pražskou radnici, to je fakt dost úlet, tyto postupy s radnicí nemají nic společného. Výměny výhybek započaly v roce 2002, kdy bylo nutné vyměnit zatopené výhybky na Florenci, následně začala velká akce výměny dřevěných pražců za betonové, která probíhá právě během nocí tempem, které je technologicky na úrovni asi 8 pražců za noc (aby se ráno dalo jezdit). A tuším, že je potřeba vyměnit několik desítek tisíc pražců...

No a pak tu jsou výhybky, kterých na zatížených trasách není věru málo. A ty se mění poslední tři roky. A výměny na Míráku, Dejvické, u Pavláku, Pražského povstání, na Kačerově a na Hájích, to je všechno železo staré 30 a více let.

+2/0
15.4.2014 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.