- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uzavření stanice na dva roky těsně po dobudování výtahu v ní byl:
1. - počin hodný idi.ta a podraz na tělesně postižené
2. - výborná malá domů pro dodavatele výtahu (v pohodě mu právě končí dvouletá záruka, aniž by někdo výtahem po tu dobu jezdil. Dále již servis platí DPP)
s druhým souhlasím, první je zbytečná hysterie, zavření se týká všech, nejen postižených
Vždy jsem měl představu, že díky Quadriu bylo třeba zmenšit park se vzrostlými stromy, resp. volný prostor u Vladislavovy ulice. Nyní nevěřím. Součástí stavby Quadria je zcela samostatný bytový dům postavený na místě někdejšího parku. Postavit doprostřed parku v centru města bytový dům by patrně neprošlo ani v Kocourkově. V Praze to možné je. Byty jsou v prodeji. Vidím, že Cigler Marani Architects je vydařená parta, co umí jít všem ranařům dobře na ruku a své barbarství okecat třeba pohádkami o revitalizaci městského prostoru.
Mňo, Qadrio navozuje pocit řádného podvodu na Praze a Pražanech za přispění pražských úředníků.
Zastávka tramvaje Národní se patrně vrátí před Quadrio. Původní polohu vstupu do metra nahradil vstup do Quadria. Jak šikovné. Investor si přivlastnil jak stanici metra, tak tramvajovou zastávku a nadirigoval si pohyb cestujících přímo do svého nákupního centra.
Samotný výstup z metra bude až na rohu Purkyňovy. Jsem zvědav jak dlouhý a praktický bude nyní nucený přesun cestujících ve stísněném prostoru z metra na tramvaj. Kam lze směrovat případné stížnosti na šikanu cestujících s žádostí o navrácení do původního stavu?
Kolik bere DPP za reklamu v pražské MHD? Já našel, že od Rencaru má 10 mil. ročně. Což je vlastně zanedbatelné při 15 mld. nákladů na PID.
Když čtu LCD na Národní, tak mi naskakuje soukromá trafika, která bude sice generovat zisk, ale rozhodně ne ve prospěch MHD a Pražanů.
Trh s reklamou v MHD šel od roku 2010 výrazně dolů, zadává se rozhodně méně. Rencar je původní dceřinná firma DPP, kde už má městský dopravce podíl tuším asi jen 28%. Ročně jsou tam dva druhy příjmu z reklamy. Nějaká dohodnutá částka a podíl z dividend za akcii. Rencar už je součástí JCDecaux a ta částka se pohybuje v součtu někde okolo 50 milionů ročně. V roce 2010 byl ale možný výtěžek z reklamy v MHD až okolo 300-400 milionů korun ročně, zvláště, kdyby některé činnosti v oblasti vyvěšování reklamy konali rovnou pracovníci DPP jako svou vedlejší činnost. V poslední době jsou zisky níže, lze odhadnout, že někde okolo 150 milionů Kč ročně. V každém případě by reklama v MHD měla být městskou, nikoli soukromou firmou, soukromník by měl pouze mít na starost, jak bude reklama vypadat. vyvěšování ,údržba žárovek a rámečků, všechno to by mělo být v režii DPP - a to by generovalo vyšší zisk zpět do MHD.
Lazarská a zastávkový mys? To jde realizovat, když je uprostřed zastávky odbočka do Magdalény Rettigové? Přijde mi to jako pomsta na místní fakultě za happeningy proti bariérám v Lazarské. Jak se bude před fakultu zajíždět? Přijde mi, že M. Rettigové bude nově bez aut. Remcali jste vozíčkáři? Magistrát vám za to dá po tlamě.
Lazarská je proti Vodičkově rovná ulice. Vídeňská zastávka by zde byla vhodnější než ve Vodičkově. Nemáte někdo info jak se ta bezbariérová Lazarská vyjednala?
Ve směru ke Spálené bude zastávkový mys dkouhý na 1 a půl soupravy a bude mezi ulicemi Magdaleny Rettigové a Vladislavovou. Ve směru k Václaváku bude zastávkový mys na 1 soupravu a končit před ulicí Omladinářů, mezi touto ulicí a Spálenou bude ještě nástupní hrana pro noční sólo. Vjezdy do obou bočních ulic budou klasické snížené vozovky na přání policie a Prahy 1.
Vídeňská zastávka by zde vhodná nebyla, protože by uprostřed té zastávky vlastně byly víděňské křižovatky s výjezdy a zajížděním aut, což úplně vhodné není. Existovala ale varianta, že projíždějící vozidla by jezdila normálně po kolejích za tramvajemi a pouze ta, která chtějí do bočních ulic, by v prostoru zvýšeného chodníku měla koridor k vjezdu a výjezdu (cca v podobě Anděla na Plzeňské z centra). Tato varianta nebyla přijata.
Předpokládám že zrovna na to LCD s reklamou se cestující těší nejvíce. Ještě k tomu dejte zvuk a hodně nahlas. Ať si příště koupíme správnou zubní pastu a křovinořez.
Ta stanice byla hnusná stejně jako všechny na Béčku s tím plexisklovým obkladem, když se to celé předělává, tak byla příležitost to udělat lépe, zajímavěji, tak ne, bude to zas to hnusný plexisklo
To je sklo Connex se zlatou fólií
Při jízdě po eskalátorech pak budou cestující opět sledovat reklamu. Místo klasických papírových poutačů ale po stěnách budou namontovány LCD monitory, na nichž reklama poběží. Ty v žádné jiné stanici pražského metra dosud nejsou. Tak na to zapomeňte. Vždycky jsem si přál poznat osobně toho blbce, kterého napadlo strkat reklamu podél eskalátorů.
Nezapomeňte si vzít prášek proti bolení hlavy. Budete ho potřebovat. Lituji ty, kteří budou muset cestu s reklamou využít několikrát denně.
Jen doufám, že tam nebudou ty nové eurounijní pomalé eskalátory, ale zůstaly staré svižné
Jistěže budou. A to je dobře