Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha závidí Londýnu, ze znaku metra chce udělat symbol města

Praha a pražský dopravní podnik by v budoucnu rádi lépe marketingově využili logo pražského metra - takzvanou vránu. Jeden ze symbolů pražské podzemky by se tak mohl stát také turistickým symbolem hlavního města, podobně jako je tomu v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a57k98u69b 70H91r30o59m32á55d50k11a 5715662835799

Ha ha ha ...Vyrobme tradici. Oóód ted .... A je to !

0/0
11.5.2014 18:50

M28a49r18t32i71n 64K13u80l73i28š 4126516436866

Kdyz je to tak silna znacka, proc ji tedy v roce 2002 po povodnich vymenili za tu sipku dolu?

0/0
8.5.2014 21:30

K32a29r35e30l 52D45r61d39a 6264562487

To skutečně někdo s mozkem v hlavě ztotožňuje loga "-M-" a "underground"? Kouzlo angličtiny. Nosit tričko s nápisem "underground" dává "kupodivu" smysl. Obtížná hádanka pro Hudečka: Proč asi? ;-D

  Tričko s nápisem -M- v trojúhelníku může nosit jen Hudeček ve významu "macho" nebo "mamlas". A stejně bude 2. neb na trojúhelník s písmenem "S" mají roky licenci Amíci a rozumí mu každé děcko. Proč asi? ;-D

+2/−1
8.5.2014 7:29

R96a25d97e64k 89P25r41o43c12h85á29z69k18a 2293119538

To logo je ale megahnusné :-P Zjevně ho vybrali proto, že bylo podobné moskevskému (to vypadá jako široké M posazené v průřezu tunelu).

+1/0
7.5.2014 20:56

J28o94s51e88f 77K25o44m32á31r75e50k 5244482274889

Ano ano, jak jsme se to učili na základce - znak Metro: bolšoje "M" :)

0/0
7.5.2014 23:17
Foto

R32o60b82e74r49t 14P26l82o13c70h 4176412101123

Možná by bylo lepší kdyby jste raději velmi rychle pracovali na dalším rozšiřování sítě pražského metra R^

+8/0
7.5.2014 19:41

T58o26m11á50š 90Z43e43m74a66n 3695808794745

A obou okruhů..

+2/0
7.5.2014 21:58

R43o24m73a27n 94P83o96l95á18č35e54k 1610496120215

Ono je otázka kam metro protahovat. Současné linky jsou na maximech kam je má smysl tahat. Jinde metro nenaplníme.

Ano má smysl dělat D, ale prostě mi přijde, že se nikomu nechce kopnout do úplně nové trasy, což je nákladově úplně jinde, než prodlužovat současné.

+1/−2
8.5.2014 1:04

V47l28a70d83i43m30í71r 58H49o72l57ý 8834541576937

Trasa D se snad ještě za našecho života stavět začne i když naprosto nepochopitelně v první fázi bez části Pankrác - Mírák, která měla být alternativou při opravách Nuselského mostu. Kam současné linky ještě protahovat? No, třeba na letiště.

Samozřejmě, urychlená dostavba obou okruhů by byla asi důležitější, ale to je ze známých důvodů hudba daleké budoucnosti.

+1/0
8.5.2014 1:28

M22a92r68t38i81n 68K38u52l22i57š 4136156496906

Pankrac-Mirak se snad proboha nikdy nepostavi! Uz mame metro do poli, ted stavime metro k nemocnici, kam nikdo nebude jezdit... Tak marnotratny, aby se do toho vseho jeste linky zdvojovaly, snad magistrat neni a nebude!

(PS: Decko je potreba, ale na trase Pakrac-Jirak!)

0/−2
8.5.2014 21:28

E55v87ž51e41n 32P36o47l98á96k 3458548701643

Ještě bude dlouho kam stavět, i když Hudeček prohlásil, že město je třeba zahušťovat. Až povede Déčko na Pankrác, zjistí se, že zahltilo Céčko daleko nad únosnou míru. Až ho protáhnou na Náměstí míru, dopadne skoro stejně Áčko, mimojiné i kvůli absenci přímého přestupu na B. A na jeho opačné straně se zjistí, že už dnes přetížená Dejvická se jen přesunula na Veleslavín a zbytek Evropské ani při tramvajích doplněných desítkami autobusových linek taky moc nezvládá.

0/0
8.5.2014 16:44

P34e53t46r 98F52r48a24n22c 9607911208298

Nezapomeňte poslat 20% tomu kmotrovi - ala vepř - do Monaka.

+3/0
7.5.2014 19:25

D52a18n 75S57o35u40č24e31k 7677922848164

Vzdy, kdyz jsem v Londyne me napadne, proc Praha neudela to same. Jsem pro.

+1/−4
7.5.2014 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.