Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici D1 na Benešovsku ve směru na Brno blokovaly dvě nehody

Dálnici D1 směrem na Brno v pátek blokovaly více než deset hodin dvě nehody kamionů a dodávky. Dva zraněné řidiče museli záchranáři převézt do nemocnice. Nehody se staly na 52. kilometru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i12n90d66ř97i73c40h 79Š88k25o19p95e27k 4195691270945

Co je tak tajného na RZ havarovaného kamionu, že se musela rozmazat ;-D

0/0
9.5.2014 17:38

P89a59v78e24l 28M43o86r21a86v33e93c 3372749672678

Probůh proč píšou o nehodě kdesi ve středních Čechách v rubrice "Jižní Morava"?8-o

+1/0
9.5.2014 13:18

P23e31t22r 55P25a49c18k96a 4959939405641

Já si myslím, že když už se taková nehoda stane, trvá její vyšetření a odstranění hrozně dlouho. Sesbírám, ošetřím a odvezu raněné, přitom nehodu vyfotím nebo nafilmuji (30 minut). Mezitím přivezu vhodný mechanismus, který následně zbytky shrne mimo dálnici (dalších 30 minut). A za hodinu můžeme jezdit. Trosky z příkopu pak sbírejme v noci ze soboty na neděli.

Škody způsobené tím, že se nejezdí pět a více hodin jsou mnohem vyšší než dva zničené kamiony i se zbožím a ne tak detailně vyšetřená nehoda.

+3/0
9.5.2014 10:37

G61a63b40r78i32e98l 38H29o95r56t76e35n 9241789783734

I když ve vašem návrhu vynechám díry právního charakteru, vychází mi, že by musel být onen mechanizmus v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od každého místa dálnice...

+2/0
9.5.2014 11:12

R78a12d14i31m 57H94e73n15e63k 6549767869911

Není těch havárek kamionů nějak poslední dobou moc ? To za volantem nejspíš sedí paka jinak si to nedokážu vysvětlit.

+3/0
9.5.2014 10:26

V63o84j83t63ě80c33h 80P17r11o94c98h55á70z20k45a 8957967750458

Koukni se někdy na jejich pneumatiky. Víc k tomu není co psát

+1/0
9.5.2014 10:36

J75a38n 94F91r72o81l68í87k 6586750345544

Únavná monotonní práce, snaha majitelů o co nejvyšší využití vozidel. Dovedu so představit, jak to bude vypadat až budou kamioňáci jezdit do 70 let věku, kdy budou mít teprve nárok na důchod.

0/0
9.5.2014 11:45

B21l45a65ž21e72j 23M53o90t97y70č72k83a 8137587595460

proč tam vezou národní přírodní památku ev. č. 1450?

0/0
9.5.2014 9:45

V58á77c17l87a18v 11Z57e96l70i21n11k94a 2922740143812

Doporučujeme všem řidičům už jednou konečně vyjet, ale s jediným zásadním cílem, rozbít těm točvolantům pořádně hubu. Není týden, aby se nevyskytovaly blokády klíčových dálničních tahů v republice a stále znovu jenom proto, že se nějaký volantem kroutící poloblb věnoval všemu možnému jen ne situaci na vozovce, když už si rovnou nedal šlofíka. A pak se dozvíme, že se někam musely urgentně dopravit tvárnice, traverzy, granulát a jiné materiály, které musí být nutně dopraveny na dané místo v přesně daný čas.

Asi by nebylo od věci se podívat, na kolik nás tohle špeditérskými firmami vylobované zaměstnávání poměrně omezeného počtu lidí přijde. Škodami na silničním svršku počínaje a ztraceným časem desetitisíců lidí v kolonách počínaje. Minimáně by neškodilo stanovit ekonomickou ztrátu jedné takové zácpy a dotyčného točvolanta to potom nechat nahradit. Oni by ti ostatní snad začali používat pozůstatky mozku k řízení a sledování situace.

+3/0
9.5.2014 9:37

R55o82m62a89n 58P47o32l51á15č76e74k 1120546910425

A pak to dorazí čumilové co se musí podívat projet kolem 10km/h a ještě k tomu to do sebe naprat že...

+5/0
9.5.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.