Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnice v super stavu by Prahu stály podobně jako nová část metra

Aby byly všechny silnice v metropoli v perfektním stavu, musela by Praha zaplatit dvacet až dvaadvacet miliard korun. Už jen z toho důvodu je hromadná oprava výtluků a děr nereálná. Zlepšení letos město slibuje alespoň na Vinohradské a Rohanském nábřeží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L77u53c94i92a22n 96P89a42p55a46z54i56a25n 5484327301515

Nízké mzdy, z toho plynoucí mizerné výnosy z daní přináší ovoce. Chudobu, nízké důchody a mizerné silnice po celé republice. Inu Čechystán bez vize a systémového uvažování. Krátkozrakost vítězí nad zdravým rozumem a nenávistí! Kapitalismus po česku, prostě Čechystán! Nejen v Praze.

0/0
17.5.2014 23:33
Foto

P84a93v25e23l 61F87r29u81m64e75r54t 5267884867378

No ono by aspoň stačilo opravit lokálně ty nejvytlučenější místa kolem polopropadlých kanálových deklů. Ale jakmile to není metro do polí a luk a nejsou ve hře desítky miliard korun, tak se na to z vysoka s..e.

Třeba takový úsek od Novodvorský k nemocnici Krč (alespoň co se týče pruhu pro autobusy) totální katastrofa. Jedno vymlácený či propadlý místo kolem kanálu za druhým. Neustálý rány a otřesy (pokud některý autobusák dostatečně nezpomalí), někdy dokonce radši autobusy jezdí mimo vyhrazený pruh, protože tam je vozovka v lepším stavu. A přitom ten pruh pro autobusy byl přel lety kompletně opravován. Jenže ono jde možná o tom, jakým způsob, ono i ty některý lokální opravy stojí za úplný h...o.

0/0
17.5.2014 17:35

S84v34a48t48o68p52l97u83k 94S59i81l27n61ý 4232356379338

A co takhle konečně vyházet ty dlažební kostky ze severojižní přes štvanici?

+1/0
17.5.2014 3:16

T72o97m56á34š 91Z20e63m91a17n 3725408414235

Jsem pro.

0/0
17.5.2014 16:54

J86a39n 57J67e29l39í24n82e80k 8813415952416

Jo jo, ale na semafory od Eltoda bude vždycky. Semafor do každé ulice!

+5/−1
16.5.2014 23:04

M28i11l16o11š 30S50e50t27í92k 3259889794600

Naprosto souhlasím. V Praze je totálně pře-semaforováno. Přidávat další, je čistá zhovadilost, spíše by se měla fůra semaforů spíše odstranit a peníze investovat do jejich synchronizace. Přijde mi naprosto nesmyslné, když jedete na poloprázdné, dlouhé, rovné silnici a co pár metrů vás zastaví semafor. A to při dodržování povolené rychlosti. Jedete-li kolem 60-65 km/h, projede se většina z těch semaforů na zelenou.

0/0
18.5.2014 10:38

J41o37h83a76n 44Z34i52n62g45e93l 2871135556161

Magistrát vynakládá ukrutný prostředky na komplikování dopravy v Praze. Přelajnovávání funkčních křižovatek, stavby nesmyslných zpomalovacích ostrůvků, změny dvouproudých ulic na jeden pruh, změny řazení před křižovatkama, včetně přestaveb, nebo nových semaforů, poslední době módní zelený patníky na bíle šrafovaných plochách, aby tam v sídlišti náhodou někdo nezaparkoval. K tomu desítky dopravních značek na pár metrech a parkovací zóny na nesmyslných místech a v neposlední řadě nesmyslně vedený linky MHD po dopravní revoluci v podání ROPIDu z podzimu 2012.

Ať si laskavě strčej tyhle nářky za klobouk. Až začnou rozumně hospodařit a investovat peníze vybraný v dopravě zpět do dopravy, budou silnice, jak malovaný.

+7/−3
16.5.2014 22:49

M96i18r88o26s73l91a94v 77Z45i89k11m70u20n89d 7729693454413

V rámci 1 000 000 obyvatel nikdy nebudou všichni spokojeni s trasováním linek MHD ... chápu, že lenost je hlavním důvodem ke kritice, protože se nechce přestupovat, ale balík peněz na MHD není bezedný a to je cena jízdenek z hlediska síly kupní síly (výše příjmu) mnohem větší než třeba ve Vídni, Mnichově, Zürichu, Basileji ...

Leckteré linky by mohly být vedeny, lépe, ale když je odpor proti obnovení provozu tramvají přes Václavské náměstí, chybějící spojení z Národní třídy na Náměstí Republiky, kudy by se dala objet uzavřená Lazarská ....(mimořádnost, oprava trati) ...

0/0
17.5.2014 12:24

T77o48m78á81š 55Z96e15m96a71n 3875648644215

Druhý odstavec popisuje zbytečnou linku tramvaje, kterou dávno nahradilo metro.

0/0
17.5.2014 16:56

M23i26c94h44a29e83l 36U71l16l67m45a58n 6477854432625

A kolik je to nových fábií?

+2/0
16.5.2014 21:47

B42l71a72ž33e51j 71M76o66t28y36č43k28a 8687947335890

ajajaj, další zbytečné semafory, poslední dobou je jich v Praze mnoho.

+8/0
16.5.2014 19:58

M80i34l88o57š 92S94e37t49í61k 3159159424200

Vypadá to tak, že za každý osazený semafor má někdo nějaký hezký bakšiš, jinak to snad není možné. Množství semaforů v Praze je naprosto šílené. Bude-li to takhle pokračovat, zenedloho bude mít každý pražan vlastní semafor. Hlavně, že nejsou peníze na opravu silnic. A na tohle kupodivu je peněz dost.

0/0
18.5.2014 10:44

T45o95m59á28š 63Z18e55m91a91n 3865708544285

Kdyby se nepřekopávaly silnice (jako Antala Staška) a nestavěly všude nesmyslné ostrůvky a buzerační semafory (OC Chodov) tak by bylo víc prostředků na opravy silnic.

+14/−1
16.5.2014 19:55

M76i11l57o92š 53S46e72t22í68k 3669619534150

Peněz by by bylo více hlavně, kdyby se tolik nekradlo. Viz Openkarta apod.

0/0
18.5.2014 10:41

L49u76k45a83s 89N66o70v34a17k 4899469683498

Rohanske nabrezi??? To mi zas tak rozbity neprijde, nasel bych dpoustu horsich silnic - napr. Novovysočanská.

+4/0
16.5.2014 19:49

M41i25l43o87š 42S11e85t48í76k 3609479134210

No jo, jenomže papaláši, kteří o tom rozhodují jezdí spíše v tom centru, než na periferiích ;-)

0/0
18.5.2014 10:42

L61u94d47ě33k 37H92l66á19v12k15a 2245554135808

? Kolik stála Blanka ? ;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
16.5.2014 19:34

K86a56r52e93l 66L55e84b95d40u95š34k77a 4280516291102

To je tím, že stát místo toho aby financoval vývoj a nákup vznášedel, radši potírá zem asfaltem. Od 19. století žádná změna.

+4/−2
16.5.2014 19:16

L10a84d45i86s54l18a38v 68K66v18a75s82n31i23č38k72a 1853977153605

Aby byly potlučené fasády a rozmlácená okna od nedisciplinovaných řidičů (nebo pilotů ?) vznášedel a člověk se bál vylézt na ulici, aby mu nespadlo něco na hlavu ? Důrazně protestuji proti používání vznášedel v Praze ! :-)

+13/−1
16.5.2014 19:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.