Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prahou projel 250tunový kolos, na Černém Mostě musel couvat

V brzkých ranních hodinách projel Prahou nadměrný náklad. Kolos měřil přes čtyřicet metrů a vážil téměř 250 tun. Přestože na Černém Mostě mohly nastat komplikace a kamion tam musel couvat, vše nakonec proběhlo bez problémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a71n 65B14u97b54i35k 9532981882547

myslím, že to pro ně byla spíše menší akce. Vozí taky jiné náklady http://www.nosreti-doprava.cz/novinky.html#News_66

machři.......R^

+3/0
21.5.2014 16:10

K60v36í22d54o 77K50r38a79t89o47c43h82v74í82l 1774562725795

přesně tak, tohle byla oddechovka, navíc vlastní generátor byl dlouhý jen něco přes deset metrů, tj. vlastní náklad až tak rozměrný nebyl, tím ale nechci výkon řidiče zlehčovat, patrně to ale zvládl s úsměvem, jednodušší jízda v jeho praxi

0/0
21.5.2014 16:33

J26a41r34o79m20i43r 30F78a68r79e11k 4522983277

Vozí se ledacos. Kvůli tomuhle se stavěly nové mosty, opravovaly silnice a tak vůbec. Tohle je teda jen testovací konvoj, naostro to bude až časem.

http://www.iter.org/doc/all/content/com/gallery/Construction/Transport/Trailer_2.jpg

0/0
21.5.2014 19:30

J60a85r60o17m79i76r 27F14a51r71e43k 4302443967

Je to samozřejmě jiná firma, jen ukázka toho, co se vlastně dá transportovat...

0/0
21.5.2014 19:31

O81n35d51ř80e55j 37Č66a63p73k49a 6911901743184

Tady něco ještě většího, sice jde o přesun jen o kousek, ale na váhu to překonává i kostel v Mostě... http://youtu.be/BqPoQD3vOZE

0/0
21.5.2014 23:07

F70r36a36n90t30i82š95e23k 74R97u79d55l 3748735686907

kdo umí ten umí. všechna čest panu řidiči a vůbec všem, kteří tuhle "příšeru" dokázali ukočírovat.

fr vídeň[>-]EU

+1/0
21.5.2014 14:58

P59e75t46r 47K53o27m97á55r25e41k 8625853455681

Pro přepravu použili modulární podvalník Goldhofer THP s patnácti plně řiditelnými nápravami, resp. 30 podvozky. V každé řadě jsou dva a každý má dvě kola, takže podvalník měl celkem 60 kol. Vylamovaní kanálů opravdu nehrozilo ;-)

+5/0
21.5.2014 12:30

M25a14r67t56i77n24a 80T23r47o47j83a17n37o71v35á 5803628975

Hmm, takhle s tím couvat po tom sjezdu do zatáčky, frajer. Taky chci takhle umět couvat s vozejkem, vždycky to dám do vrat tak napodruhý, ne-li napotřetí. Budu muset víc trénovat.

Nevíte někdo, proč tam má za sebou na štangli ten další náklaďák?

+5/0
21.5.2014 11:33

J72a24k73u55b 53Š31a89f71a80n21d58a 7665957601541

Tak ono to couvání asi tak hrozné nebude. Předpokládám, že ten návěs umí řídit kola.

Ten druhý tahač asi pomáhá tlačit do kopců.

0/−1
21.5.2014 11:47

J59i92r21k97a 96K59o86c76h 7224384613405

nebo brzdit z kopcu

+1/0
21.5.2014 12:05

J26a54k72u73b 61Š42a89f71a70n22d70a 7825767831951

Obávám se, že by to nestačilo. Ten podvozek bude mít vlastní brzdy.

0/0
21.5.2014 12:26

J12i32r56k50a 85K38o56c43h 7604364833135

no to urcite. myslel sem pribrzdovat a drzet smer

+1/0
21.5.2014 13:07
Foto

F21r94a12n45t92i23š15e44k 98H16r58a26b76a33l 3883419876208

Druhý náklaďák je tzv. postrk - přídavný pohon pro zvládání stoupání, případně brzdění.

+2/0
21.5.2014 11:49

M43a24r10t56i64n30a 70T51r32o82j81a93n45o89v58á 5313938695

Jasně, to mi nedocvaklo. Díky.

+1/0
21.5.2014 12:19

B35o29ř57e76k 41Ž84a89n53d16a 1790266969966

Na tohle snad je železnice.

0/−3
21.5.2014 11:20

B68o32ř26e22k 82K55u56š74i40l 6935690399323

Ta má ovšem striktnější omezení rozměrů - šířka, výška, délka - a není k citlivému nakladu příliš šetrná.

0/0
21.5.2014 11:36

J50i62r25k10a 93K81o63c63h 7224394423115

a hlavne asi nemaji koleje z fabriky do fabriky a prekladat na nadrazi 200t krabici taky asi nebude jednoduchy

+1/0
21.5.2014 12:06

V38i19k13y57r 50B53o53h35u24m58i76l 32S16t12r73a29n38s41k58y 9287548906319

Mimochodem jakto, že včera 20.5. jely, s dorpvodným vozidlem, 4 kamióny s nadměrným nákladem ráno po Švehlovce a nepoužily Jižní spojku? Pak se nemůžeme divit prolomeným kanálům, orvaným obrubníkům apod. ?

0/−1
21.5.2014 9:44

R74o52m21a96n 62P43o83l38á89č25e83k 1730526970335

Záleží odkud jeli. Nesmíte zapomínat, že na Švehlově jsou troleje a nemusel se vejít pod něj i kdyby jenom najížděl na JS DC a na Černý most vůbec nájezd není...

0/0
21.5.2014 10:37

J85i49r44k25a 73K72o40c18h 7964304623355

a jak vite, ze krome rozmeru - coz jste asi videl - prekracovaly ty kamiony a vahove limity ?

0/0
21.5.2014 12:08

J31a63n 21K87r19b16e44c 8595467534907

Jen takovy dotaz. Co to teda vezli? :-)

0/0
21.5.2014 9:39

D20a50v84i68d 61R48y42c58h75e94t51s91k23ý 9126801280900

je to v článku - generátor

0/0
21.5.2014 9:40

J65i55r89k44a 36D21v30o26ř11á15k 4765390923608

Generátor jaký? Kam a pro koho?

0/0
21.5.2014 10:07

D79a94v38i92d 39R14y21c90h74e47t53s66k82ý 9396491180170

To je přísně tajné, proto na něm právě byla ta plachta.

0/0
21.5.2014 10:10

H90o25n77z14a 55F18á63t98o30r 2679675554700

Podívejte se na mapu Lovosic a bude vám to jasné :-)

0/0
21.5.2014 10:18
Foto

F13r65a24n24t56i62š30e72k 75B16r98e89j17c46h76a 3534808790173

Pan řidič je velkej frajer :-)

+8/0
21.5.2014 9:33

L92u23d61ě60k 88J14e70l40í38n71e70k 5457647299710

Profesionální? Profesionální je připravit si trasu tak, aby nedošlo k tomu, co se stalo. Pan reportér mohl ohodnotit leda tak umění toho řidiče, plán cesty rozhodně profesionální nebyl. :-/

0/−16
21.5.2014 9:32

J81i39ř51í 35N76o29v45á41k 3833259868956

Právě že to profesionální bylo. Proč objíždět celou Prahu, když to jde udělat takto elegantně. Noční provoz to zcela určitě nijak neomezilo. Právě proto se tyto převozy plánují tak, aby tyto "náročné" operace se dělali za minimálního provozu. Ono to náročně vypadá, ale pro tyhle řidiče je to běžná rutina.

+4/−1
21.5.2014 9:41

V19i41k20y27r 50B59o73h41u19m51i76l 19S53t26r33a57n11s39k51y 9787288356169

Jasně, běžné ulice jso svým podložím, kanlovými vpustěmi, uzávěry vody ad. instalacemi "jako stvořené" pro tento druh dopravy přes město. Až Vám pošle servis účet za tlumiče ruplou pružinu, tak si na tyto "frajery" vzpomeňmež!

0/−7
21.5.2014 9:45

J34i27ř14í 59N71o61v38á45k 3723919948396

Právě proto, aby jsi neměl se svou "šunkou" problém na českých silničních dírách, tak tito profíci volí trasy, které je unesou. Svojí připomínku adresuj spíš přetíženým polským kamionům.

+9/0
21.5.2014 9:48

J30a21n 30M20o71h32y20l29a 6142299979191

Proto také byl ten návěs třikrát delší, než by musel, protože to rozložilo hmotnost. Ale kde není dáno shůry...

+10/0
21.5.2014 11:23

O52n70d43ř11e42j 46Č68a70p12k17a 6911231903874

Ten podvalník má 15 náprav a navíc na každé dvojmontáže... když to přejede jedním kolem kanál, neudělá to o nic víc, než ten náklaďák, co ráno naváží mlíko do Tesca :-)

+8/−1
21.5.2014 11:39

R22o13b73i77n 83Ž24i23ž94k22a 2378904676296

Tak povídej, jak bys to dostal z Plzeňské na Lovosice líp než takhle..

+2/0
21.5.2014 11:41

J68a97n 30B86u35b17i61k 9872371602957

podívejte se na jejich videa, jak samostatně hydraulicky ovládanými koly přejíždějí zvýšený práh na přechodu. Se svojí škodovkou to tak jemně nedokážete :-)

+1/0
21.5.2014 16:48

L97u14d31ě91k 32J37e97l39í31n58e29k 5457507299150

Trasy pro nadměrné náklady se plánují tak, aby byly průjezdné a vyhnulo se takovému harakiri, které předváděli. A neříkejte mi, že jiná vhodná trasa není - že by se v minulosti nic nadměrného nepřeváželo? A mimochodem, osobně bych uvítal, kdyby policie se svými vozy dohlížela na pořádek, než asistovala při manévrech, které nejspíše ani nebyly při volbě jiné trasy nutné.

0/−5
21.5.2014 12:23

L84i23b39o43r 52W42a23l77i69c49h25i80e83w60i12c60z 3608166757734

Vás je tu na iDNESácké diskusi úplná škoda, Váš přinos by byl ve společnosti přepravující nadměrné náklady.

+6/0
21.5.2014 12:27

J62i31ř90í 67N24o96v68á18k 3983339568116

Profíkovi většinou couvání problém nečiní. Jestli s tím máš problém ty, zkus navštívit autoškolu. Je malá šance, že to za nějaký čas taky dokážeš. A co se týká té policie, tak jí radši vidím tady než když musí klidnit nějaké fanoušky na fotbale. Navíc ten doprovod je docela slušně zaplacený.

0/0
21.5.2014 12:31

M81a50r93e31k 54T83u28r82n30o43v81e76c 7505522460376

Pro zajímavost - kolik takovýhle transport platí mýtné? Stejně jako 1 kamión, nebo jako třeba 10 (když toho veze až řádově víc)? :-)

0/0
21.5.2014 13:05

J70i96ř23í 68N76o66v82á92k 3553259458836

Mýtné jsou jen drobné. Řádově mnohem větší platba je za nadrozměr a doprovod policie.

0/0
21.5.2014 15:09

M33i23l53a23n 47B43r40o89ž 9393577755424

O mýtu nerozhoduje hmotnost, pokud máte přes 3,5 tuny, platíte za 4 tuny stejně jako za 25, ceny se liší dle emisí, počtu náprav, emisní třídy, typu komunikace.

0/0
22.5.2014 7:47

L33u54d40ě79k 54J49e24l77í69n96e21k 5857637799430

Kdo tady mluví o couvání? Jistě, že člověk s takovým kolosem musí umět zacházet, což jsem mimochodem také ve svém prvotním příspěvku kladně kvitoval. Já se pouze zamýšlím nad tím, zda jsou omezení dopravy, byť v nočních hodinách, a s tím spojená rizika, náklady a problémy, adekvátní tomu najít jinou trasu, která si nic z toho nevyžádá, pouze vyšší nároky na čas pro toho, kdo takovou cestu platí. Takže raději pořádně čtěte a nechte si od cesty vaše impertinentní osočování diskutujících, když o nich mimochodem nevíte lautr nic.

0/−1
21.5.2014 13:52

J98i56ř47í 16N18o10v93á68k 3753309438436

Sice o vás nic nevím, ale svým projevem jste se odhalil více než dostatečně ;-D

+1/0
21.5.2014 15:12

F20r62a16n78t94i64š89e24k 46R85u37d52l 3418465756857

jelínku je vás tu škoda. ucházejte se nějaké logistické firmě, která se tímto zabývá. vy jste tak chytrý, že mne překvapuje, ž euž jste něco sám nezaložil. víte, co je to výška tunelů, radius zatáček, nosnost mostů, el. dráty, trolejové dráty, šířka silnice a asi tak 100 dalších maličkostí, které se musí zohlednit. takže se nes...te do věcí, o kterých víte absolutně houbelec.

fr vídeň[>-]EUV

+3/0
21.5.2014 15:07

L22u37d89ě42k 14J43e82l51í33n48e74k 5487637789190

A ještě k tomu omezení nočního provozu - máte pravdu, pravděpodobnost nějakého omezení je relativně malá. Ale to neznamená, že v tu chvíli tudy třeba nechtěla projíždět sanita či hasiči. Takže argument "proč objíždět celou Prahu, když ....." je pěkná kravina.

0/−5
21.5.2014 12:27

O46n21d39ř60e70j 89Č12a55p95k49a 6431561703144

O tom nákladu dispečeři u hasičů i u záchranky vědí dopředu, tak jim podle toho můžou naplánovat trasu - buď by použili jiný nájezd, nebo by se tam taky dostali protisměrem na majáky.

+4/0
21.5.2014 12:45

J16i68ř42í 23N81o41v84á87k 3393989368206

Takže nejlepší by bylo jet centrem Prahy a zatarasit všechno, co je možné místo toho, že se jede v podstatě pořád po dálnici a pouze se běžným manévrem objede most, který neunese tak těžký náklad. 

Další příklad toho, že se mezi námi stále pohybují jedinci, kterým není shůry dáno a lékárny (dříve se tomu říkalo apatiky) jsou pro ně nedostupné...

+1/0
21.5.2014 15:17

J82a40n 29B25u35b44i36k 9492251232797

omezili Vás? ne? Tak co řešíte......

0/0
21.5.2014 16:49

M75i84c83h65a40l 50C97h56a71l78u45p63a 6168610659313

Neomezili, to už byl předtím :-).

+1/0
21.5.2014 20:04

J92a31n 17Č22e12k50a87l 7599825394694

některým mostům se prostě jinak nevyhnete...

+1/0
21.5.2014 9:43
Foto

F14r16a17n55t90i36š92e57k 39H25r10a44b88a81l 3363579746288

Pokud myslíte to couvání, tak to bylo v plánu.

+1/0
21.5.2014 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.