- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
řidiče poslat na přezkoušení, třeba se tam dozví, že před jízdou se náklad upevní a kontroluje
Oboustraná lepicí páska nestačí?
Co se týče dopravy, v Praze sem ještě nic logického nenašel, vše ve stylu pejsek a kočička vaří dort. Krásné třeba je, když ve jménu ekologie jezdí auta mezi firmami 5km vzdálených 50km dlouhou cestou :-)
Už se tu o tom psalo, jen duševní suterén mohl vymyslet Jižní spojku bez bezpečného nájezdu /sjezd existuje/ s příslušnými parametry od MITASu! Denně zde potkáváme řadu kamiónu vlekoucích místo po Jižní spojce tzv. velké námořní kontejnery" po Švehlově ulici a pak se zoufale motající před prastarým viaduktem, kudy nesmí jet. Hlavně že se zde žijícímu "malému počtu obyvatel" /jen Zahardní Město, Horní a Staré Měcholupy, Na Groši, atd..atd.. z pražského magistrátu a radnice Prahy 10 slibuje zásadní řešení včetně zastávek ČD v rámci systému ROPID. Ta stavba měla sloužit od r. 2011 Tak co si o těch mamlasech na Magistrátu a radnicích myslet, že? Svým způsobem škoda, že kontejner nezpůsobil nějakou vážnou a drahou škodu, třeba pan cygglista Hudeček a jeho věrní začali /pokoliká již/ tento problém skutečně řešit /vlastně ne, bycikl tím viaduktem z I. republiky projede