- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevšiml jsem si, že by se ráno Jižní spojka před Barrandovským mostem nějak extra štosovala - pokud se tam stane nehoda, tak to stojí komplet až do Krče a pruh 300 m před mostem to už nevytrhne. Zamyslel bych se spíše nad zkrácením a nechat propojení pouze Jižní město - Smíchov. Skalka - Petrovice bych obsloužil nějakou místní linkou.
MHD se podporovat musí, individuální doprava jen ať stojí v kolonách, třeba jim to časem taky dojde a do MHD přesednout! Samozřejmě tím nemyslím zásobování atd... a stejně se najde spousty lidí, co prostě mají svoje auto a "sockou" nepojedou, protože to je pod jejich úroveň
Když jsem to tam o víkendu viděl čerstvě namalované, myslel jsem, že omdlím. Směrem na Prahu 5 před Barrandovským mostem je to tam každý den ucpané. Jen ten pravý pruh jakžtakž vždycky jel, protože všichni se předčasně řadí doprostřed nebo doprava. Teď bude vpravo prázdno a zbytek se ucpe úplně. Kvůli pár desítkám (možná stovkám) lidí, kteří tou 125 jezdí, budou tisíce lidí tvrdnout v autech o čtvrt hodiny déle. Geniální.
ROPID zrušit, dělají jen škodu.
když už chtělí dělat metrolinky, pak jedině (naoříklad) tyto:
M01 Zličín - Letiště
M02 Smíchovské nádraží - Chodov
M03 Smíchovské nádraží - Háje
M04 Anděl - Dejvická M05 Anděl - Hradčanská - Nádr.Holšovice (od podzimu) vše ostatní jsou normální autobusové linky, jen zde je (a by bylo) možné uvažovat o "expresu".
125ka z Petrovic je nesmysl. Na takhle dlouhe trase nejake zpozdeni dostane proste vzdycky. Ktery chory mozek vymyslel "metrobusy" a "metrotramvaje"?
Městský rychlostní okruh má sloužit tomu, aby individuální doprava nejezdila přes centrum a ne to řidičům znepříjemnit, aby jim vyšla jízda přes centrum nastejno. V Paříži na městském okruhu slouží pravý krajní pruh spíše jen k rychlému nájezdu - najíždějící vozidla mají totiž přednost před Těmi na okruhu (nepsané pravidlo). V Praze budeme mít na okruhu jinou raritu - vyhrazený pruh pro prázdno.
Jezdím touto linkou často a nevšiml jsem si, že by měla nějaká výrazná zpoždění, aby se musela dělat tato opatření.
o tom urcite rozhodla nejaka naplava z venkova co bydli v Praze tak 3 mesice
to si snad delaji prd....cu !!!! Ktery "dukat" tohle vymyslel ????
Největší špunt vznikne před Barandovským mostem, protože pokud auta pojedou jen v levém pruhu tak podle současného vodorovného značení nebuou moci odbočit na Barandov a Strakonickou a pokud to změní tak auta budou při odbočení do uvedených směrů přejíždět tři pruhy na krátkém úseku silnice. Zkrátka někdo zase přemýšlel pr..lí.