Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nehoda tří náklaďáků zablokovala D11 u Prahy, dva řidiči zemřeli

Tragická dopravní nehoda zastavila před osmou hodinou provoz na dálnici D11 na 8. kilometru u Nehvizd směrem na Hradec Králové. V koloně do sebe nabourala tři nákladní auta, dva řidiči zemřeli. Silnice byla v místech kolize skoro čtyři hodiny uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45a92v29e48l 26J85o88s65e29f 32M10ö77r85t13l 9849241152407

Jistý "řidič" kamionu mi vyprávěl, jak si nastaví na dálnici ve voze  svém Scania něco jako "autopilota" a za jízdy se holí, převléká, svačí, telefonuje..... Tak se nedivme, že taková "hovádka" karambolují kde se dá. To je fakt.[>-]

+3/0
3.6.2014 20:26

A51l39e85š 76K19e26d96z87i37o63r 2866471596131

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
3.6.2014 21:12

M47a60r51e39k 30S96u46c93h64á89n77e35k 2341926568739

8-o;-D;-D;-D Někteří si prý i zdřímnou. Záleží od verze "autopilota";-)

0/0
4.6.2014 0:32

J44a76n70a 81M51o94l28á16k16o52v39á 7107886116384

Kdyz vidim jak s tema 40 tunama jede metr za osobakem nebo metr za nakladakem, tak me prekvapuje, ze to neni 20 pripadu denne.

+4/0
3.6.2014 15:41

J64a44r61o27s82l64a34v 71K74a20d53l92e91c 2223293471715

Tak on vidí dál než Vy z toho osobáku. Spíše má problém ten, kdo jede s osobákem metr za náklaďákem....:-)

+3/−1
3.6.2014 16:50

R62a43d17e22k 13C82o42u65f18a55l 1213238907932

Vidět dál neznamená včas zabrzdit

+5/0
3.6.2014 16:57

J64a64r10o76s96l69a57v 93K56a61d21l45e19c 2763843741235

Ano.

0/0
3.6.2014 17:01

R23a39d19e61k 27P47r93o57c32h58á44z49k98a 2253269638

Metr za osobákem nejedou, řidičům osobáků nedůvěřují (a právem). Nalepení za jiným náklaďákem ano, protože to šetří palivo.

0/0
3.6.2014 21:45

T95o61m98á36š 57V28a70l73d92e85r 7223650519

Omyl, někdy mám na zadní skle pouze nápis MAN, či mřížku od chladiče. Dojedu do města a když má kruhák na cestě, před kruhákem zastavím a jdu vysvětlit, že je potenciální vrah. Nejezdím pomalu, ale přiměřeně a pokud je souvislá kolona jedoucí např 70 - 80-kou je to dost nebezpečné. Sám se nikomu nelepím na zadek, pokud hned nepředjíždím.

+1/0
4.6.2014 8:13
Foto

M70i96r56o41s69l46a10v 76Z63a54p12l81e38t13a22l 3347455228223

Celkem oceńuji, že na IDNESu diskusi čtou a jsou schopni opravit článek i v průběhu dne. Je očividné, že nehoda tří kamionů to nebyla, iDnes to opravil, Novinky i Česká televize dál ohlupují lidi.

+3/0
3.6.2014 12:10

R22ó30b91e22r87t 22V24e86s81e90l89ý 2520542171444

Souhlasím, ale špatný popisek je i u fotek ;-)

0/0
3.6.2014 14:53

M65i17l72o52s51l83a55v 27K95a83n44t80o54r45e41k 1709797601759

Ano nejdříve tři kamiony, nakonec cisterna, náklaďáček a dodávka. Mrtvým to sice život nevrátí, ale nám rád tyhle bulvární zprávy, co na úkor objektivity mají zvýšit čtenost

0/0
3.6.2014 16:06

J53i39r57k75a 63B28a81š33í85k 3892808636217

Myska nemyska... kdyby dodrzovali rychlost a bezpecnou vzdalenost tak jsou tady vsichni a bez skrabnuti.

+2/0
3.6.2014 11:57

B38l83a94ž76e67j 38M48o68t69y45č45k94a 8917377785150

ten poslední byl smolař :-(

0/0
3.6.2014 11:53

V37e54r58o81n73i55k68a 22V77o24l75h86e64j73n92o19v93á 7622276424168

Smolař, který nedodržuje odstup?

+2/0
3.6.2014 19:58
Foto

L57u74k13a92s 47K15u69b86e40n27k33a 8882949160834

Boze, co to tady  blabolite za nesmysly? Jezdim tam kazdej den na sjezd na Jirny,  je tam zuzeni do 1 jizdniho pruhu. Proc ten prvni kamion asi brzdil? Protoze nejakej kry...pl se stredoceskou SPZ mu tam metr pred zuzenim hodil mysku. Co tu placate za  nestydate nesmysly o rodinnem aute. Ten kamionak za nim je samozrejme trotl, protoze je tam omezeni rychlosti snad na 50 km/h

+4/−2
3.6.2014 11:20

V53á18c62l56a19v 49Z18e55l59i33n92k82a 2802710123822

No, při představě, že by se mezi tyhle paka někde přimotalo osobní auto s rodinou mi jich nějak není líto. Na silnicích je možná zase o malinký chloupek bezpečněji, protože se dva situaci před sebou nesledující bezmozci odeslali na onen svět.

+2/−15
3.6.2014 11:13

T43o25m86á94š 47B10l16á69h62a 9301172181361

Nejlépe je komentovat něco, u čeho jste nebyl, a dva možná vzorné řidiče a smrtelné oběti nehody odsoudit jako bezmozky. Nevím o Vás nic, pane Zelinko, ale z tohoto příspěvku bych slovo "bezmozek" určitě s větší jistotou použil o Vás než o těchto řidicích...

+15/−2
3.6.2014 11:18

V45á68c41l84a96v 13Z19e19l18i78n59k48a 2352940463862

Váš názor. Vy vycházíte z předpokladu, že to byli vzorní řidiči, co jen měli smůlu. Já zase z obecných faktů o tom, jak se řidiči dodávek a malých náklaďáků chovají na silnicích. Akorát mi vysvětlete, jak je možné, že vzorný řidič jede nalepený na auto před sebou tak, že se v krizové situaci rozmašíruje o jeho korbu. To mi jaksi neštimuje.

+5/−1
3.6.2014 11:57

T75o14m58á55š 30B16l61á90h95a 9581702621501

Můžete mít dokonce i pravdu, ale já prostě nedokážu říct o někom, kdo zemřel takovouhle smrtí, že to byl bezmozek, pokud si aspoň z 99 procent nebudu jist, že si za to opravdu mohl sám svoji hloupostí nebo nebo nepozorností... no a možná bych to o něm neřekl, i kdybych si byl stoprocentně jist, že si za to může sám...

+6/−2
3.6.2014 12:03

J48a86r86o47s51l95a57v 23K49a86d14l78e33c 2153783251875

Jedině prase může narazit do auta jedoucího před sebou a ne vzorný řidič...;-D;-D;-D

+1/−1
3.6.2014 16:49

J61a80k73u25b 42S36t42a32š85e23k 8204778454212

Mě fascinuje ta cenzura. Nebudu řešit proč, ale když už je ta potřeba cenzurovat, tak snad pořádně ne? Nejen fotky, ale i video.

0/0
3.6.2014 11:05

J22i60n47d26ř18i98c47h 18Š98k45o83p27e90k 4195681260365

:-) fotky dokáže v malování rozmazat každý. Ale zapracovat na videu, to už chce fištróna ;-D

+2/0
3.6.2014 11:11

Z38d84e27n42ě82k 11H69r74u71b54ý 5215198731716

Nedodržení bezpečné vzdálenosti - největší nešvar na našich silnicích. A jakmile si nechám za někým odstup větší než tři auta, tak se mi do té mezery někdo nase.e. Bohužel se na tohle PČR vůbec nezaměřuje, přitom snadno kontrolovatelné.

+43/−1
3.6.2014 10:41

J10i38n18d68ř67i20c54h 40Š98k78o62p42e65k 4265961510245

přesně tak. Sposta blců za volantem žije v domnění, že bezpečný odstup udržuji proto, aby se dotyční měli kam zařadit, když začnou předjíždět v nepřehledné situaci a nemají se kam zařadit

+12/0
3.6.2014 10:59

R40a76d53e92k 51P17r36o94c28h64á25z48k34a 2753639868

Přesně tak. A dík :-)

0/0
3.6.2014 21:42
Foto

L35u20k55a90s 79K59u57b68e27n39k85a 8422139470364

Presne, za poslednich 14 dnu bylo asi 6 nebo 7 dopravnich nehod pred prahou na d11, kdy tesne za sebou jedou ridici 140km/h

+2/0
3.6.2014 11:21

J18i54ř56í 69M93a43c93e55k 3455665614401

Upřesnil bych: Jeden ze dvou největších nešvarů. Tím druhým je přemíra kamionů a náklaďáků, kteří vozí často nesmyslně zboží přes celou Evropu.

+3/−1
3.6.2014 12:00

R25a36d75e83k 39P37r65o12c38h70á41z68k49a 2953929458

Kupte si v zimě místo jahod tuřín a možná zrovna Váš nákup bude ten, který rozhodne, že napříč Evropou vyrazí o jeden kamión méně :-)

0/0
3.6.2014 21:44

J81a88n 96M18o84h60y76l21a 6252309169271

Snadno kontrolovatelné? To si povíme, jakmile to někdo přetáhne do správního řízení. To bude veřejných peněz za expertizy, kdy bude znalec počítat z videa vzdálenost mezi vozidly a pak podle rychlosti (pokud bude se štěstím zjistitelná oštemplovaným měřidlem) určovat, jestli to už byla nebezpečná vzdálenost.;-D

0/0
3.6.2014 12:10

P40a76v60e44l 44J92a95r38o11v13o20j 1587723205697

Souhlasím. Ale na obranu PČR musím řídi, že definice bezpečné vzdálenosti (její určení v praxi) je v podmínkách právního řádu ČR nemožné.

+1/−1
3.6.2014 12:21

Ř16e26h84o37ř 35V92l97a61s98á83k 2714424171506

Určit se dá velmi snadno. Stačí, když ten vepředu dupne na brzdy. :-/

+2/0
3.6.2014 13:35

J24a17r28o22s44l94a20v 39L64e18b14e61d10a 3496539877920

Co se tak podívat k sousedům?

"Bezpečná vzdálenost se v Německu vypočítává z rychlosti, kterou jedete. Od auta před sebou máte být vzdáleni alespoň poloviční hodnotu tachometrové rychlosti v metrech. Když tedy jedete osmdesátkou, měl by být rozestup mezi vámi nejméně 40 metrů."

http://1url.cz/RkMQ

+2/0
3.6.2014 13:58

H97a36n87u66š 50H19o14r30á88k 9151824626823

Jo, halbe tacho je docela jasna definice. Pravda, v extremech to nestymuje, ale v beznejch rychlostech to docela funguje. Ovsem to taky to predpoklada nemeckyho policajta, co neciha, kdy se rychlejedouci ridic zaradi kousek pred pomalejedouciho a nezkasiruje toho pomalejedouciho. V nemecku dobry pravidlo, nasim pomahacum a chranicum bych ho ale do ruky nesveril.

0/0
3.6.2014 21:21

J44a18r34o94s93l62a94v 50L54e96b34e20d16a 3546729277880

V tom s Vámi souhlasím. Ale třeba přijde den, kdy budou opravdu pomáhat a chránit...

0/0
4.6.2014 9:21

T45o61m59á40š 83Z49e19m23a36n 3505768134405

ne, otlhe je neporoznost, kdyby to bylo nedodržení vzdáleností, tka by do sebe jen ťukly - ta cisterna z nich brzdí nejhůře.

Ti dva to do cisterny prostě naprali když nesledovali provoz.

+1/0
3.6.2014 14:43

N73i30n34a 81S55k31r27o90m24n58á 7939406125845

není to cisterna, ale silo, má to na sobě i napsané a myslím, že zrovna tohle auto z nich brzdilo nejlíp.. malé náklaďáčky oproti němu nebrzdí..

0/0
3.6.2014 16:04

H42o68n25z97a 97B74o26b87u92l26a 9306839773509

Jaký je faktický rozdíl mezi cisternou a tím, co nazýváte silo? "Silo" bude nejspíš navíc název firmy, na cisterně také nebývá napsáno "cisterna".

0/0
3.6.2014 16:55

H54a83n48u67š 10H77o93r93á45k 9841304906703

Naklad. Cisterna je kapalina, silo je nejakej prasek nebo sypka hmota, jako treba obili, pisek nebo kaolin. Silo je o neco hodnejsi nez cisterna, i kdyz dnesni cisterny uz nejsou takovy mrchy jako stary cisterny, derovany prepazky hodne pomahaji. Setrvacnost kapaliny ve starsi cisterne byla hrozna a taky na ne nasazovali ty nejvetsi machry,

0/0
3.6.2014 21:38

H67o27n70z44a 81B88o19b16u37l93a 9806609143429

To máte pravdu, nicméně mně šlo spíš o to, v čem je principiální rozdíl a jakou to v tomto případě hrálo roli.;-)

U nás je velká fabrika na výrobu oplatek a jezdí tam tudíž auta s moukou, cukrem a podobně. Všechno jsou to "cisterny" a na žádném z nich není napsáno "silo".:-)

0/0
4.6.2014 8:01

N98i14n46a 87S38k10r42o22m73n13á 7199906445845

pochybuji, že mouku vozí v cisterně, v tom je právě rozdíl mezi cisternou a silem.. na silo je potřeba velký kompresor, který tlačí sypkou hmotu do stojatého sila, cisterna pouze stáčí přes čerpadlo....

0/0
4.6.2014 8:47

H64o74n31z62a 22B54o34b26u35l97a 9596489953609

Osobně si myslím, že cisterna je především o typu nádrže, než systému plnění a vyprazdňování.:-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Cisterna

0/0
4.6.2014 8:51

J45a77r20o73s28l27a88v 60K46a80d83l13e42c 2663843571695

Právě, že je to omyl, tyto soupravy naopak brzdí velmi dobře.:-)

0/0
3.6.2014 16:58

T78o79m28á70š 51V39a16l38d51e30r 7533780299

ale o dost hůře než osobák. Vždyť to váží pár desítek tun a fyzika se očůrat nedá.

0/0
4.6.2014 8:19

J62a39r49o93s26l23a66v 40K79a70d66l46e84c 2703253411705

Říkám ti to pořád, nelep se na toho před sebou a sleduj provoz za sebou...:-)

+4/0
3.6.2014 10:38

J31i82n67d23ř12i77c27h 79Š27k16o67p44e21k 4875471390915

nj, koukám na fotky a dodávkáři. Tak to je jasný

+3/−3
3.6.2014 10:36

I12v63o 50Z13d27e89b40o56r21s48k47ý 3103841910311

To je v tom zúžení?

0/0
3.6.2014 10:11

A66l35b88e82r56t 46V93l25a47c25h 8986431498342

Urcite.

+1/0
3.6.2014 10:36

P21a36v55l58a 47K40v33a38p17i80l79o50v33á 7719318164407

Ještě před. Je to tam blbý. Taky nechápu, že si to nemohli nechat na prázdniny. Ale co se dá čekat od ŘSD. Ten provoz těsně za Prahou je masakr. A nejhorší doba je těsně předl letními prázdninami a těsně před vánoci.

+2/0
3.6.2014 11:03

M78i15l82a51n 89K30r21á50l 8183558261551

Nechci být hnidopich ale u této nehody nevidím ani jeden kamion, redaktoři by se měli naučit rozlišovat co je kamion a nákladní vůz popř. dodávka

+15/0
3.6.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.