- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak vizualne i technicky to navrhoval fakt idiot.. dispecera bych tam pri +50 stupnich na hodinu zavrel...
Njn, všechno se dneska staví v kombinaci kov/sklo, tak se pak nemůžeme divit. Každý výpadek elektřiny znamená pohromu pro jakoukoliv moderní kancelářskou budovu, jenže tam aspoň je požární schodiště. Tenhle výtah neznám, ale podle fotky se tam žádný únikový východ nekoná?
Nevím co pán přehání... Chápu, že to je problém, ale spíš by měl žalovat majitele výtahu... Ten si totiž objednatel rychlost servisu.
To je snad z textu jasné. Majitelem je město a hodlá to razantně řešit.
Přehání? Po Praze jsem takové situace s vozíčkáři zažil párkrát. Vždy je to o servisu, který si dává načas. Dispečer určuje priority, takže třeba vyprošťování má přednost před zprovozněním, a příjezd servisu pak může být o hodinách. V případě, že je to jediná cesta, je to totální průšvih. Často v tom hrají roli vztahy mezi výtaháři a majitelem. Pokud servis upozornil na vadu, navrhl odstranění a majitel nereagoval, výtaháři se zcela záměrně při další poruše nepřetrhnou a berou si poškozené jako rukojmí, aby dosáhli třeba na zakázku na rekonstrukci výtahu.
Jako odstrašující příklad za všechny si lze vzít plošinu do metra na Chodově. Tady hasiči vyprošťovali uvízlé 5x do týdne dlouhé roky. Přestavba na výtah trvala DPP a Praze léta. Aneb, je to o možnostech a odpovědnosti majitele řešit poruchu.
Myslím, že u dispečera to je na trestní oznámení.
Chtěl bych vidět stejné řešení v Benátkách. Ale toto fakt nejsou dobré zkušenosti...
Hnus keby tam bol nejaky starší clovek bez mobilu tak tam trčí aj 10 dni.sialenstvo