- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
>Uvnitř města nemají vznikat velké "pumpy" spojené s obchody.
Zrovna teď byla v Podbabě otevřená nová pumpa. Má větší přístřešek a větší krám než ta předchozí. Ta předchozí měla ale zjevně nedostatečnou kapacitu, takže nevím, jestli je to opravdu špatně...
Nechápu co je špatného na pod/nad-chodech, naopak bych byl rád kdyby se více šířily a zároveň mizely nesmyslné přechody (např. hned za výjezdem z kruháče).
Karláku by místo kácení/betonování prospělo udělat cesty tak aby byly použitelné když človkě přes kalák někam jde - tedy ne různé vlnovky ale přímé spojnice komunikačních uzlů.
Ale chápu, že když se někod jmenuje "Žofie Raimanová" a je "vedoucí týmu z Kanceláře veřejného prostoru" tak myslet o potřebách pracujícícho člověka prostě nemůže.
Tohle mne vždycky napadne, když zaparkuju u nemocnice, vedle Ignáce, a celá délka ulice nemá vstup do parku. Takže člověk jdoucí třeba do Komerční banky musí bejít náměstí pěkně po obvodě, nebo, jak se to dělá, se prodírá houštím. Kvůli tomu ale nežádám vybetonovat celou plochu náměstí, jako s.Hudeček.
Doufám, že to Hudeček s jeho dvorními architekty a spřátelenými dodavateli už nestihne realizovat. A pak taky doufám, že po podzimních volbách už se v Praze neukáže.
Podle mého názoru je Karlák spíše zalesněný a nepřéhlednutelný. Je to největší náměstí v Praze, tak by svou velikost mělo reprezentovat, nabízet a umožňovat průhled např. od Faustova domu k Novoměstské radnici. Několik soliterních velikánů ano, ale tahle houština? Nebo to máme považovat za napodobeninu centrálparku?
Máte pravdu, ale viděl jste ten návrh, který zatím v Hudečkovo podání vítězí? Betonová plocha a v ní pár stromů. Hnus.
Měj bych přeci jenom jednu výhradu - a to k barvám. Já jsem rád, že vedle sebe jsou žluté automaty a zelené koše a třeba šedé lavice. Resp. jsem rád, když každý důležitý prvek je nějak barevně odlišen, protože když hledám koš, tak se soustředím na zelené "něco" v záplavě dalších věcí, a když potřebuji jízdenku, tak hledám žlutou bednu, protože ve většině měst prostě automat žlutý je. Pokud páni architekti navrhnou všechno neutrálně stříbrné, tak to bude na houby, byť designově dokonale sladěné.
Praha nemá dopravní infrastrukturu, ale bude měnit za velký peníze funkční mobiliář, aby měla novej, "hezkej". Kdyby se ten přivandrovalec radši soustředil na vnitřní okruh, případně dokončení metra.