Diskuze

Metro D nemá být jen odbočkou céčka, dopravce chce dražší variantu

Plánovaná trasa D pražského metra by měla mít na Pankráci vlastní stanici, neměla by se tedy stát pouhou "odbočkou" z linky C, jak se plánovalo. Variantu s přestupem mezi C a D vybralo představenstvo dopravního podniku a doporučilo ji ke schválení městu. Bude ale o miliardy dražší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P45e33t47r 75V65i18m40r

9. 7. 2014 18:41

místo 30 miliard na metro D se mohly protáhnout stávající vlakové koleje z Hl.nádraží - Vršovic a letos dostavované vlakové zastávky Kačerov k nemocnici Krč (od stávajících vlakových kolejích je to jen 600 metrů ! ) od nemocnice Krč tunelem do Libuše , Písnice, Vestce a Jesenice a byla by obsloužena mnohem vetší část Prahy

0 0
možnosti

Trochu mě vadí špatné propojení příměstské železnice s MHD a zejména metrem. Je to dědictví po socialistickém plánování, které příměstské vlakové dopravě moc nepřálo, protože se plánovalo, že všechny strčíme na sídliště, ale i teď se magistrál snaží jen tak trošku. Všechny jsou sice nakonec propojené na Hlavním nádraží, ale pokud dojíždím z Benešov a pracuju třeba na Pankráci, tak musím zatížit centrální linku C. Pokud by byl přestup na metro už někde na kraji Prahy (například prodloužení metra C do Uhříněvsi). To samé Rajská zahrada, kde je metro jen přes ulici, ale vlak tam nestaví a je problém to domluvit.

Trochu to město napravuje v Podbabě, na A ve Vokovicích, snad bude i D na nádraží v Krči. Ještě ty vlaky by to chtělo zlepšít - elektrifikaci trati do Kladna, automatizaci trati do Vraného a do Dobříše. Na dobříšské trati není jediný automatický přejezd.

1 0
možnosti

R60a10d16e36k 35N68o20v79a88k

19. 6. 2014 17:59

Dělá se Kačerov

1 0
možnosti

Hlavně už začněte stavět ! Nebýt pádu bolševika, tak jsme déčkem jezdili už od roku 1994...

0 0
možnosti

To těžko, bolševik zkrachoval..

2 0
možnosti

Záměr chválím, až na jeden detail.

Praha postavila město do polí. Teď se dostavuje metro k nemocnici, kde bude vytíženost pětinová oproti průměrným stanicím. Vážně je nutné stavět ještě trasu metra, která bude kopírovat už tu stávající?

PROČ metro na Mírák a ne na Jiřák, odkud pak může pokračovat dál?

4 0
možnosti

D bude dale pokracovat na Hlavak (z druhe strany) a potom bud na Zizkov nebo na Namesti republiky a dale...

1 0
možnosti

I30d19a 98Š49o97l81c

13. 6. 2014 19:15

kdyby radši udělali A na letiště

4 7
možnosti

nejlepší by bylo, postavit obojí. Ale po panování horolezce, psychiatra a psychopata v jedné osobě můžeme být rádi, že se začne stavět aspoň ten kousek déčka.

1 0
možnosti

Je mi jedno kterou variantu zvolí hlavně když začnou stavět.

Stejně se bude muset stavět přestupní stanice až se bude stavět severní část, ale poud by ot oddálilo stavbu třeba o 5 let, bude lepší dočasná varianta odbočka.

0 0
možnosti

Dočasná varianta odbočka je největší nesmysl v historii Prahy, hned po magistrále.

1 0
možnosti

vždyť je to jedno. Stejně se stavba protáhne o několik let a navýší a desítky 10%. Kdyby to bylo jenom těch 5mld. tak budeme ještě rádi..

4 0
možnosti

A má pravdu, předseto!

1 0
možnosti

kdyby ti šašci radši protáhli metro na letiště... Rv

5 4
možnosti

Už se to tu řešilo.. Chce to oboje. Z jedné strany protáhnout až někam k Jesenici, tam udělat konečnou metra, napojení na autobusy atd.. A na opačnou stranu to letiště, kde udělat totéž.. S návazností na třeba stotisícové Kladno.

3 1
možnosti

Koukam, ze Brajzlum praska zilka. V tom pripade jsem i pro trasu E.

0 1
možnosti

Těžko vysvětlit vesničanovi, že metro má smysl jen pro větší města o určité natěsnanosti obyvatel. Brnu chybí nějakých 200 tisíc obyvatel a naopak přebývají mu ohromné prostory, kde jsou mezi jednotlivými vesnicemi pole či lesy. Když je 100 baráků (z toho 80 vesnických s max prvním patrem nad přízemkem) a pak kilometr polí, tak tam prostě metro nemá smysl stavět a provozovat. Připouštím, že jsem tam byl jen párkrát, ale přesně takto si to pamatuji. Centrum, velikosti možná jako Nové město Pražské, plus pár vesnic okolo kam jezdí šalina a zbytek, kam nestojí za to stavět ani tu šalinu, tak tam jezdí autobusy.

5 0
možnosti