- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někdy je mi z tohohle státu zle. Kolik potkáváte felicií? Ty lidi opravdu tak moc chtějí čoudit, nebo prostě na lepší auto nemají? Nebo mají tak malý nájezd, že se jim měnit auto nevyplatí? Jako vždy je to jen další zdanění. Důchodce nebo chudší člověk si prostě už k tomu doktorovi nedojede. Samozřejmě jak to projde, zavede se stop na EURO 3 atakdále. Styďte se zloději!
kapitalista vymýšlí jen hovadiny,parazit
Další nádherný nápad a o důvod víc, proč volit TOP 09.
Konečně si budu moci koupit nové auto za peníze, které nemám, abych s ním mohl parkovat v květinkové zóně
HUDEČKU a spol., jděte už se svými stupidními nápady tam, kam patříte!!!!
Na psychiatrické vyšetření, minimálně.
Tohle by neprošlo přes Ústavní soud (ve finále), neboť je to nerovný přístup (diskriminace) chudejch.
poněkud zavádějící nadpis.... moje felicie je rok výroby 2000, tudíž Euro 3. Nechápu, že si autor vybere ke kritice značku vozu, aniž si ověří dobu kdy se vyráběla
r.v. je slušně zavádějící, mám r.v.2001 a bylo to euro 2
Při praktikách Škodovky, kdy je koncern schopný pro Česko vyrábět podřadná auta, není toto ochrana před Škodovkou? Zavádění nízkoemisních zón je tlakem na výrobce, aby takové vozy i prodávali.
To že plno ojetin v Česku nějaké Euro má, je díky zónám a nařízením v Rakousku a Německu. Nedivím se, když v textu uvádí, že nevyhoví Felicie a Octávky. Moje ojetina 22 let stará byla na tom ohledně ekologie roky lépe, než aktuálně vyráběné Škodovky.
Je to sice nástroj s dopadem na mnohé české řidiče, ale cílem mohou být automobilky, kterým nedostatečná česká legislativa vyhovuje.
A studovali odborníci, jaká auta, jakých ročníků v centru Prahy jezdí? V Praze jezdí odhadem 95% vozů s rokem výroby po 2005. Takze k cemu ty zony zavadet? To je zase tunel na znacky a taky nalepky, ktere zaplatime my.....
Hudečka fakt nemusím, ale tohle je dobrý nápad. Za málo peněz snadný způsob jak omezit dopravu a ještě vylepšit ovzduší
Já ty peníze za stupidní nálepky, které nebudou levné (protože je bude vyrábět nějaká spřátelená firma s dominantním postavením) odmítám platit.
Souhlasim, auta starší 14 let jsou odpad a ne auta. Mám Euro5 a za ECO jsme dali 80t. navíc .... a pak mám jet za starým Favoritem na vnitřní okruh ? A přidat starý Avia & spol..
ty budeš odborník , když jsi schopen tvrdit že všechna auta nad 14 let jsou odpad. Dej si pozor, aby tvé nové EURO 5 s ECO vydrželo bez velkých nákladů aspoň 2/3 toho, co auta, které označuješ za odpad
Jsem zapřísáhlý odpůrce pošuků z Automatu a osla Hudečka, avšak se zavedením nízkoemisní zóny souhlasím. A nehledejme za tím ekologii, je to prostě de-facto jediný aplikovatelný způsob, jak omezit provoz v širším centru. Ano, jistě, nejlepším způsobem by bylo mýto, ale konstalaci tendr na mýto-pražský magistrát si dovedu jen těžko představit.
Na druhou stranu by se měli snažit o dokončení Pražského okruhu, otevření nezprovozněných sjezdů atd atd atd.
Praha bude mít mýto, nízkoemisní zóny i parkovací zóny.