Diskuze

Stopka kvůli emisím. Felicie neprojedou od Hradu až po Strašnice

Za špínu v pražském ovzduší mohou ze čtyřiceti procent auta. Aby se v metropoli lépe dýchalo, chystá město zavedení takzvaných nízkoemisních zón, kdy z širšího centra vyžene auta starší roku 2000, případně 2001. Systém začne fungovat nejdřív koncem příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy je mi z tohohle státu zle. Kolik potkáváte felicií? Ty lidi opravdu tak moc chtějí čoudit, nebo prostě na lepší auto nemají? Nebo mají tak malý nájezd, že se jim měnit auto nevyplatí? Jako vždy je to jen další zdanění. Důchodce nebo chudší člověk  si prostě už k tomu doktorovi nedojede. Samozřejmě jak to projde, zavede se stop na EURO 3 atakdále. Styďte se zloději!

1 0
možnosti

kapitalista vymýšlí jen hovadiny,parazit

0 0
možnosti

Další nádherný nápad a o důvod víc, proč volit TOP 09.

Konečně si budu moci koupit nové auto za peníze, které nemám, abych s ním mohl parkovat v květinkové zóně

HUDEČKU  a spol., jděte už se svými stupidními nápady tam, kam patříte!!!!

Na psychiatrické vyšetření, minimálně. ;-€

2 0
možnosti

Tohle by neprošlo přes Ústavní soud (ve finále), neboť je to nerovný přístup (diskriminace) chudejch.

0 0
možnosti

poněkud zavádějící nadpis.... moje felicie je rok výroby 2000, tudíž Euro 3. Nechápu, že si autor vybere ke kritice značku vozu, aniž si ověří dobu kdy se vyráběla Rv

2 2
možnosti

r.v. je slušně zavádějící, mám r.v.2001 a bylo to euro 2

1 0
možnosti

K63a98r33e53l 66D79r14d66a

1. 7. 2014 12:29

Při praktikách Škodovky, kdy je koncern schopný pro Česko vyrábět podřadná auta, není toto ochrana před Škodovkou? Zavádění nízkoemisních zón je tlakem na výrobce, aby takové vozy i prodávali.

  To že plno ojetin v Česku nějaké Euro má, je díky zónám a nařízením v Rakousku a Německu. Nedivím se, když v textu uvádí, že nevyhoví Felicie a Octávky. Moje ojetina 22 let stará byla na tom ohledně ekologie roky lépe, než aktuálně vyráběné Škodovky.

  Je to sice nástroj s dopadem na mnohé české řidiče, ale cílem mohou být automobilky, kterým nedostatečná česká legislativa vyhovuje.

0 4
možnosti

T28o84m 27P88á62l87e78k

1. 7. 2014 10:58

A studovali odborníci, jaká auta, jakých ročníků v centru Prahy jezdí? V Praze jezdí odhadem 95% vozů s rokem výroby po 2005. Takze k cemu ty zony zavadet? To je zase tunel na znacky a taky nalepky, ktere zaplatime my..... 8-o;-€;-O

5 1
možnosti

Hudečka fakt nemusím, ale tohle je dobrý nápad. Za málo peněz snadný způsob jak omezit dopravu a ještě vylepšit ovzduší R^

1 9
možnosti

T43o50m 86P91á23l42e31k

1. 7. 2014 11:02

Já ty peníze za stupidní nálepky, které nebudou levné (protože je bude vyrábět nějaká spřátelená firma s dominantním postavením) odmítám platit. RvRvRv

2 0
možnosti

J13i50ř64í 17T93ó77t53h

1. 7. 2014 9:35

Souhlasim, auta starší 14 let jsou odpad a ne auta. Mám Euro5 a za ECO jsme dali 80t. navíc .... a pak mám jet za starým Favoritem na vnitřní okruh ? A přidat starý Avia & spol..

4 15
možnosti

ty budeš odborník ;-D, když jsi schopen tvrdit že všechna auta nad 14 let jsou odpad. Dej si pozor, aby tvé nové EURO 5 s ECO vydrželo bez velkých nákladů aspoň 2/3 toho, co auta, které označuješ za odpad :-)

4 0
možnosti

Jsem zapřísáhlý odpůrce pošuků z Automatu a osla Hudečka, avšak se zavedením nízkoemisní zóny souhlasím. A nehledejme za tím ekologii, je to prostě de-facto jediný aplikovatelný způsob, jak omezit provoz v širším centru. Ano, jistě, nejlepším způsobem by bylo mýto, ale konstalaci tendr na mýto-pražský magistrát si dovedu jen těžko představit.

Na druhou stranu by se měli snažit o dokončení Pražského okruhu, otevření nezprovozněných sjezdů atd atd atd.

1 7
možnosti

K14a56r41e83l 37D87r57d15a

1. 7. 2014 12:33

Praha bude mít mýto, nízkoemisní zóny i parkovací zóny.

0 0
možnosti