- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rada Městské části Praha 15 schválila 30. července 2014 pod číslem R-1798 zveřejnění záměru na pronájem dvou pozemků (v Hostivaři a v Horních Měcholupech) pro reklamní stavby firmě Czech Outdoor. Vypadá to, jako by se někdo snažil využít čas do platnosti nového stavebního plánu v říjnu 2014. Kolik takových billboardů se ještě stačí do října postavit?
A co ty vysoce svitive, primo nad hlavnimi komunikacemi? A co mnozstvi, vzdalenost od silnic?
Ani ten Balkan neni tak zapleveleny reklamami jako nase hlavni mesto
Rozdíl od Německa a Rakouska je především v přístupu majitelů pozemků a domů.
Že v zahraniči neuvidíte tolik billboardů není kvůli zákazům a regulaci. Ale že tam by si majitel nedovolil na svůj dům či zahradu tohle postavit - už z principu a taky sousedským vztahům.
U nás je majitelům nemovistostí většinou zcela ukradené, co si o nich myslí okolí - případně bydlí někde úplně jinde a když jim agentura zaplatí, nechají si natáhnout plakát přes celý barák ... formálně krytý třeba jako ochranná síť lešení. Takových případů je v Praze hned několik.
Z hlediska stavebního asi logické ale z hlediska bezpečnosti... Billboardy budou menší, a informace na nich také - a tím pádem bude muset vynaložit ten, kdo bude chtít zjistit co na něm je více pozornosti - a tím pádem také nepozornosti k řízení.. takže nevím - ale mě to připadá trochu nedomyšlené... :(