- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je to mýtné, tak jak je u nás teď, také pěkná blbost, která vede právě k popsanému. Jestli nějaké, tak by se mělo vybírat mýto za tranzit přes republiku, nezávisle na tom, kudy ten kamion pojede. Jinak máme brutálně zdaněný benzín, naftu, silniční daň .. to už by státu mohlo stačit.
ne, mělo by se mýtné zavést pro kamiony všude s tím, že výrazně vyšší by bylo v případě objíždění dálnic
USA je vetsIin a dalnic bezplatna. . Kazdy ridic vsak plati kazdym rokem znamku, ktera me prilepena na pozn.znacce. Tyto penizejdou na udrzbu he pouze dalnic. Cena znamky je poodle druhu vozidla. Za Audi platim na Floride $140/ROK.
no a ?
Nemá cenu srovnávat stav v jiných státech
Tak tohle má jediné řešení - satelitním mýtným zpoplatnit všechny silnice a zároveň snížit spotřební daň na naftu.
Dispečeři pak přestanou kalkulovat s mýtným a kamiony budou jezdit zase po dálnici, protože to pro ně bude nejekonomičtější.
No jo, já zapomněl - my tu máme na mýto Kapsch a penězovody již byly nastaveny.
Ne vždy musí být cesta po dálnici pro kamion výhodnější.
Jinak receno sice musi existovat neplacena varianta, ale tu vam zakazemeKlasika, opet reseni ala Cechy, no tak to ZAKAZEME. A problem vyresen.
Nikdy byste tohle nemohl napsat, kdybyste bydlel u silnice, přetížené provozem kamionů.
samozrejme zamezit uceovemu objozdeni myta je spravne. o tom neni sporu, ale dat tuto pravomoc plosne vsem obcim je hovadina. pod tlakem mstnich to zavede kdejaka obec a tim se situace jeste zshorsi. povolovat takove omezeni by mela zasadne policie se spravcem komunikaci a to na zaklade skutecneho stavu. a jak to tak vidim, problem je spise v nedostatecne proaktivnimu pristupu PCR - pokud to mam napsat hodne slusne. jen takove rypnuti, ty kamiony splnuji v naprsote vetsine daleko prisnejsi emisni normy nez vetsina vozidel mistnich obyvatel.
Hmm..zajimave teze, hlavne o tech emisich. Ty lidi ani tak netrapi zapach a znecisteni ovzdusi, ale trapi je hluk, vibrace a hlavne bezpecnost. Jestlipak vite jaka je asi tak brzdna draha plne nalozeneho kamionu co jede 50km/h?? Chapete o co tem lidem jde?
Mimochodem, chování vesnic jaké je popsané v článku je důvodem proč tu nemáme skor žádné dálnice - kdykoliv se má nějaké postavit, tak začnou řvát, podávat rozklady a odvolávat se...
Ano,i to je jedna z příčin... Další pak jsou ekoteroristé,o kterých si myslím že jsou placeni stvavebními frmami,aby záměrně blokovali rozestavěné komunikace. Má to titiž jedno kouzlo... Všchni vědí,že se to stejně dostaví, ale toto zdržení je důvodem k rapidnímu zdražení stavby.... K ničemu jinému to totiž neslouží.
Jak už tu někdo psal - kdy budou hnáni k trestné zodpovědnosti ti, kteří za zjevného uplácení firmou Kapsch zavedli neefektivní systém, když už fungovaly modernější a lépe fungující? Připomenu, že systém mýtného byl u nás schválen ministry dopravy Milanem Šimonovským a Alešem Řebíčkem za vlád Jiřího Paroubka a Mirka Topolánka. Minimálně tihle čtyři, plus další navázané firmy a jejich "lobbisté" (čti zloději) měli už dávno sedět.
Out of Topic: Také zastávte názor, že lobista je úplatkář z povolání?
K.psch by měl mít zákaz vstupu na naše území, mýtné brány ať si odveze k ředitelství na dvorek.
"Právě ve středních Čechách je kvůli nejhustší dálniční síti problém nejpalčivější."
Tp je lež, ve středních Ččechách resp. u Prahy žádný síť dálnic není, jen jeden obchvat kterého 1/2 chybí.
D8 např. není vůbec napojena na jiné dálnice.
Je proto logické že kamiony jezdí kudy to jde.